LIESSS bf2 babe!!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Er zijn wat foto'tjes gemaakt van de boffers maar moet nog ff regelen dat ik ze in handen krijgen.
Verder echt super leuk!
![]()
weet je zeker dat je geen i-spy24 heet?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Er zijn wat foto'tjes gemaakt van de boffers maar moet nog ff regelen dat ik ze in handen krijgen.
Verder echt super leuk!
![]()
Lief kijken??quote:Op zondag 5 maart 2006 18:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
LIESSS bf2 babe!!
ook die leuke van mij??!!
Lies is leuk![]()
ze kan zo schattig kijken als dr APC word opgeblazen door mijn c4
Ik vond er niks liefs aan...heb een blauwe arm.quote:
LOL!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik vond er niks liefs aan...heb een blauwe arm.![]()
Ja ja! Ik heb eindelijk mijn expert explosieven badge! JOEHOEEEEEEEEE! Dat was HARD werken!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef staticdata het volgende:
claymore liesje
geen zere anus van Nehox zn worstje ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen als je je enter knop uit je toetsenbord geslagen hebtquote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:31 schreef Razorback het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen als je je enter knop uit je toetsenbord geslagen hebt(hoorde ik van die knaap tegenover mij)
Maar jij had zo mooi progje (fake cam) kan jij dan nog naar mij sturen, het liefst die crack programma zelf krijg ik wel van het internet.
Ach JP kijk maar eens rond daar...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelde: Wat heeft Feyenoord met voetbal te maken..![]()
[..]
jij hebt ook verder totaal geen last van vooroordelen he Frank...![]()
Doe maar niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef Sickert het volgende:
zullen we trouwens kijken of we dit topic voor 22:00 vol kunnen krijgen?
Mijn zus zit in een organisatie voor hardcore feesten en haar vriend is een Engelse DJ... Ken toch wel een stuk of 10 mensen van dat wereldje die ook kern-partyflockers zijn en je moet ze kennen. Tis allemaal niet wat je denkt.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach JP kijk maar eens rond daar...
Overigens kan het ook met mijn haat jegens alles wat dance muziek is te maken hebben
die mannen moeten in het circus gaan werken..quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Suikermais het volgende:
Dat hele hardcore en alles wat erbij hoort gaat aan mijn ( verkouden ) neus voorbij. Weet ook niet of dit ermee te maken heeft maar die luitjes gaan wel verschrikkelijk strak...
Luister nu naar Veronica en de top 880 van de jaren'80..das meer my kind of thing. Alhoewel mij dat nog te commercieel is. Er is veel mooiere muziek uit de jaren '80..
pics or stfu!!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef Suikermais het volgende:
Effe voor de goede orde...
Vroeger..toen ik nog jong en knap was was ik helemaal into New Wave. Liep ook altijd in 't zwart en had van die mega puntschoene met riempjes aan. Schoene heb ik trouwens nog steeds
Vandaar dat ik ook helemaal gek ben van de wat vagere muziek uit die tijd..
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:32 schreef staticdata het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren was zoiezo een goed dagje. 181 score gehaald door commander te zijn op sharki 64. en gisteravond pikt inco me ff op in zijn heli, toen binnen 5 minuten 20 kills erbij gehaald
enige minpuntje van gisteren was dei lag 's middags.
Dit stond in een mailtje wat ik gister kreeg van Rickquote:Wanneer je vanmiddag even lag had lag dit aan het volgende:
Er waren enkele problemen met het netwerk.
Dit kwam door de verbinding van Amsterdam naar Rotterdam.
Helaas stonden wij hier tegenover machteloos.
Alles is nu weer opgelost. Excuses voor het ongemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |