*denkt*quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
Minder gezopen?
ach zeik niet, al draagt een... [plaats hiet een gzegde]quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wil niet meer mee
![]()
ang3l zegt dat een omgeslagen broek niet meer kan
maar ik heb hem net pas en hij is nog niet vermaakt
en het is de enige broek die ik bij heb
maar ik wil ook niet voor lul open
moet ik dan toch maar thuis blijven![]()
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:31 schreef Ang3l het volgende:
ach zeik niet, al draagt een... de appel valt niet ver van de boom
Nee niet afhakenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wil niet meer mee
![]()
ang3l zegt dat een omgeslagen broek niet meer kan
maar ik heb hem net pas en hij is nog niet vermaakt
en het is de enige broek die ik bij heb
maar ik wil ook niet voor lul open
moet ik dan toch maar thuis blijven![]()
Je hebt toch xman's advies opgevolgd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:13 schreef Cairon het volgende:
joh...
tis druk...
DRUK! ruk ruk ruk
hey hoor je dat een echo!
oh dear....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:40 schreef Cairon het volgende:
mijn buren zijn verhuisd. En iemand van verderop de gang gaat in hun appartement wonen.
Ik hoop niet dat het kampvolk is. Als het dat krijsende junk-wijf is dien ik een klacht in, als het die mongoloide spuuglok is die in het weekend in de ochtend Frans Bauer draait, dan dien ik ook een klacht in! En als ik die schurft kat van haar nog 1 keer zie, vang ik dat beest en zorg ik ervoor dat 'ie in het asiel beland of in het avondeten!
Oja, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Je durfde gewoon niet. Bange poeperd..
Koel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:43 schreef Timmah het volgende:
Ik was het even vergeten.... Maar vanmiddag stond opeens het halve topic voor mn neus.![]()
Geloof je 't zelf?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef Cairon het volgende:
ik kap met Fok!
Niemand vertelt me ook iets.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is er een meet? [afbeelding]
bekijk het positief, hier loop je geen schurft/druiper/hiv/of andere soa opquote:Op zondag 5 maart 2006 01:23 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben van twijfelkontje gedegradeerd tot niet-ganer
Al die [homo]'s zijn nu in een darkroom discotheek en wij zijn hier gezellig in een lege topic![]()
ik bedoel, hier krijg je geen zere voeten vanquote:Op zondag 5 maart 2006 01:26 schreef creno het volgende:
[..]
bekijk het positief, hier loop je geen schurft/druiper/hiv/of andere soa op
ik heb ook idols gezien, was even bang dat floortje toch af zou vallen, en hoezo allemaal fokkers ? van het idols-subforum ?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bank is knuffelig!
Idols was leeeuk
allemaal Fokkers
Bankje is prima!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:41 schreef creno het volgende:
hallo ! hoe was het ???
doe eens snel vertellen, dan kan ik eindelijk naar mijn bed en rustog gaan slapen ?
en hoe vinden jullie mijn bankje ? zie vorige pagina
Drink een glas warme melk en ga slapenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[gaap]
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Drink een glas warme melk en ga slapen![]()
Je mag er van mij alles opgooien, behalve die naaktfoto'squote:Op zondag 5 maart 2006 01:46 schreef wonderer het volgende:
Ik heb foto's maar ik zal aardig zijn en de personen in kwestie vragen of ze geen bezwaar hebben dat ik ze online zet.
Hallo, jullie dus ook weer veilig en tijdig terug in Braboland ?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag er van mij alles opgooien, behalve die naaktfoto's
Mogguh
Toen zat ik alweer scrambled eggs naar binnen te schuivenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik was om 10:00 thuis
Maar ik ben maar uit bed gekropen net anders kan ik vanavond niet meer slapen.
Amsterdam Dungeon is een oude kerk die verbouwd is tot soort van showroom van de duistere kant van ongeveer 16.00 en hoe het leven er toen in Amsterdam aan toe ging met b.v. de pest, het ronselen van mensen voor de schepen van verenigde oostindische compagnie en verenigde westindische compagnie en de spaanse inquisitie.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:35 schreef creno het volgende:
maar vertel eens aan degene die niet zijn gegaan, wat is dat dungeonding, en waar zijn jullie geweest na de Soho etc etc ?
Die zullen in de loop van de dag wel komen als mensen weer thuis in de gelegenheid geweest zijn om ze te uploadenquote:
Ik ontken alles! Ook als er foto's van zijn!quote:
Nog leuke 16-jarige jongetjes gescoord?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ontken alles! Ook als er foto's van zijn!![]()
eey halloquote:
Fijn gedanst?quote:
uhuh weer een angst overwonnenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nu ben jij dus ook debutant af voor Fok meetings
Nou moequote:
Terug van weggeweest! Mijn geitje!quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
kiekeboe
En je hebt ze verwisseld met echte hamers?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
er zaten 2 kindjes in de trein met hamertjes die zo'n ploing geluid maakten de hele tijd de hameren..![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hebt ze verwisseld met echte hamers?
we vielen toch wel mee?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:43 schreef Timmah het volgende:
Ik was het even vergeten.... Maar vanmiddag stond opeens het halve topic voor mn neus.![]()
Nog fijn gezweet? Of is dat niet doorgegaan?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hebt ze verwisseld met echte hamers?
Ja je moet ff heel strategisch staan, dan is er niks aan de handquote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou ik vond de spiegels in de soho bij de toiletten erg naar..
mjah voelde me toch wel erg ongemakkelijk daarquote:Op zondag 5 maart 2006 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je moet ff heel strategisch staan, dan is er niks aan de hand
In de you2 knalde ik nog tegen een spiegel aan toen ik van de wc naar buiten liepquote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
kekekekekeekk ik ben daar gelukkig niet naar de wc gegaan.. ik houd mijn plas altijd zo lang mogelijk opquote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef davidov het volgende:
[..]
In de you2 knalde ik nog tegen een spiegel aan toen ik van de wc naar buiten liep
Dacht dat ik de zaal zag maar twas een muur
vertel vertelquote:Op zondag 5 maart 2006 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Bij de YouII waren de wc's minder eng dan bij de Soho hoor (we gaan over die van de exit maar ff zwijgen)
Spiegels bij de toiletten? Zat ik nou weer zo niet op te letten dat ik dat totaal gemist heb?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
op et plafond..quote:Op zondag 5 maart 2006 15:23 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Spiegels bij de toiletten? Zat ik nou weer zo niet op te letten dat ik dat totaal gemist heb?
Eng was het daar niet vond ik (hokjequote:Op zondag 5 maart 2006 15:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
kekekekekeekk ik ben daar gelukkig niet naar de wc gegaan.. ik houd mijn plas altijd zo lang mogelijk op![]()
haajquote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef Just-Dennis het volgende:
En gelukkig is iedereen hier altijd even vriendelijk tegen mij
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef Just-Dennis het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef Just-Dennis het volgende:
Nou kan ik natuurlijk heel bitchy zeggen "Ow? De meet jou niet hoor" maar da's niet waar want dan had ik met je kunnen dansenquote:
hehehe och jullie hebben het zonder mij ook goed gedaan tochquote:Op zondag 5 maart 2006 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou kan ik natuurlijk heel bitchy zeggen "Ow? De meet jou niet hoor" maar da's niet waar want dan had ik met je kunnen dansen
Jup, gemist dusquote:
Waarom moeten we nu weer op floortje stemmen?quote:
Je moet niets. Angelique ligt eruit en Raffaela moet gewoon niet winnen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Waarom moeten we nu weer op floortje stemmen?
Het is toch Angelique met haar kwaliteit
Ik zal er sowieso geen geld aan uit gevenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet niets. Angelique ligt eruit en Raffaela moet gewoon niet winnen.
Mag je helemaal zelf wetenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:52 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik zal er sowieso geen geld aan uit geven
Dat is toch doelloos
Gaat allemaal de zak in van de grote RTL meneren
Gelukkig welquote:
de nachtsuite?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef Just-Dennis het volgende:
Vanaovnd komt er tenminste weer een programma met inhoud op net5
Ach zolang jij denk dat Angelique kwailiteit heeft kan ik je deze uitingen ook niet kwalijk nemenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Peking Express
Kijk dan The Amazing Race via internet, stukken beter!
WIDM: dat is pas kwaliteit..
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:00 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ach zolang jij denk dat Angelique kwailiteit heeft kan ik je deze uitingen ook niet kwalijk nemen
En mij hoor je zeggen dat Maud kwaliteit heeft?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zet Angelique tegenover een Maud...
Nee. Maar Angelique is gewoon een goede zangeres..waarom zou ze anders bij de laatste 4 zitten?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
En mij hoor je zeggen dat Maud kwaliteit heeft?
Beetje rare opmerking van jou hèquote:Op zondag 5 maart 2006 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee. Maar Angelique is gewoon een goede zangeres..waarom zou ze anders bij de laatste 4 zitten?
Maud had het geluk van een JK i/d halve finale.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Beetje rare opmerking van jou hè
Eerst Angelique tegenover Maud zetten
En je dan afvragen waarom Angelique bij de laatste 4 zat
Maar zat Maud niet toevallig in de finale?
Waarom zit Angelique met al haar kwaliteit daar niet dan?
Iemand met zoveel kwailiteit moet toch makkelijk voorbij Ellen kunnen komen en slecht commentaar kunnen overleven?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maud had het geluk van een JK i/d halve finale.
Angelique had een slecht jurycommentaar, een artikel in het AD en een Ellen tegenover zich.
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:12 schreef BB_Koning het volgende:
Idols winnen of bij de laatste 3 zijn zegt echt niks over kwaliteit.![]()
Ha ha ha haquote:Op zondag 5 maart 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan krijg je een heel ander progamma. Dit gaat om een idool voor het publiek...
Maar mensen kopen geen spullen van iemand waar ze niet achter staan en die door een vakjury word gekozen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ha ha ha ha
Het gaat om een Idool?
Nee het gaat om geld
Zoveel mogelijk geld
geld en nog is geld, zolang mensen maar blijven bellen en smsen en Idols spul kopen is het goed
Dat er dan een "idool" uitkomt is leuk voor een platenmaatschapij maar voor het programma maar bijzaak
Er wordt niemand door een vakjury gekozen hoor in de finalerondesquote:Op zondag 5 maart 2006 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar mensen kopen geen spullen van iemand waar ze niet achter staan en die door een vakjury word gekozen.
Dat is dan al oud nieuwsquote:Op zondag 5 maart 2006 16:20 schreef Weemz het volgende:
WTF: Het Idols management heeft floortje als enige domeinnaam aangevraagd....
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:20 schreef Weemz het volgende:
WTF: Het Idols management heeft floortje als enige domeinnaam aangevraagd....
Ik reageerde op Weemz. Goed lezen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Er wordt niemand door een vakjury gekozen hoor in de finalerondes
In de voorrondes worden er een paar uitgekozen waarvan de jury denkt dat ze daar wel geld mee kunnen verdienen
en met spul kopen bedoel ik dus een magazine (wat al gestopt is gelukkig)
en allerlei rommel om idols heen, een dvd met audities enzo
Je quote mij hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 16:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik reageerde op Weemz. Goed lezen.
quote:
tis je vergeven hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef Weemz het volgende:
Sorry hoor, ik hoorde het ook maar net op de radio...
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
lezen is zo 2005
Aaaahquote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is goed met je.
Ik ga CSI kijken
Als je denkt dat ik daarom weg ga...quote:Op zondag 5 maart 2006 16:24 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Aaaah
ja
ik ga ook altijd weg als ik ongelijk heb
Ja dat denk ik jaquote:Op zondag 5 maart 2006 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik daarom weg ga...
Ga jij maar geitjes knuffelen en huilen dat niemand je gedag zegt.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ja
Oh ja en als je nog wil lezen wie je hebt gequote, kijk dan maar is goed hierna
[afbeelding]
Lees jij nou maar wie je gequote hebtquote:Op zondag 5 maart 2006 16:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga jij maar geitjes knuffelen en huilen dat niemand je gedag zegt.
Ik quote jou maar had het over wat weemz zei.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Lees jij nou maar wie je gequote hebt
Oh jaquote:Op zondag 5 maart 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik quote jou maar had het over wat weemz zei.
Ik gebruik altijd chaggo als afkortingquote:Op zondag 5 maart 2006 16:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
als je gewoon niet zo laat gaat slapen ben je niet zo chaggrie op de zondag
Ben liefquote:Op zondag 5 maart 2006 16:30 schreef BB_Koning het volgende:
Ok, BB moet ingrijpen: en nu lief doen, potverjandomme![]()
Wat jij wil.quote:
Ik kijk het op mn PC en switch ondertussen hierheen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Moest jij niet heel erg tv gaan kijken ofzo?
vele wegen leiden naar rome ofzoquote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd chaggo als afkorting![]()
Oh ja stel je voor dat je het mist als iemand het over jou heeftquote:Op zondag 5 maart 2006 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kijk het op mn PC en switch ondertussen hierheen.
Stel je voor: 2 dingen tegelijk doen!![]()
Ik weet 't, maar je moet tegen iedereen lief zijnquote:
mooi en lekker weer?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:33 schreef Weemz het volgende:
Iemand plaatjes van mooi en lekker?
Ohjee! Mijn hele leven draait om Idols...wat moet ik na aanstaande zaterdag?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oh ja stel je voor dat je het mist als iemand het over jou heeft
Of over Idols![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar je moet tegen iedereen lief zijn![]()
Geef CDP een kusje, dan zijn jullie weer vreindjes![]()
Ja huilen om alle kwailiteit die er niet meer is, wat anders?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ohjee! Mijn hele leven draait om Idols...wat moet ik na aanstaande zaterdag?![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:33 schreef Weemz het volgende:
Iemand plaatjes van mooi en lekker?
Bevroren?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
Account Status:
Frozen
This account has been frozen and cannot be used for playing. Please add a payment below to reactivate this account.
...
ja tis bar en boos.. moet nu weer een gamecard kopen voor ik weer kan spelenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:52 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Bevroren?
Ja dat wil wel met deze nacht temepraturen
ja een gamecard......quote:Op zondag 5 maart 2006 16:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja tis bar en boos.. moet nu weer een gamecard kopen voor ik weer kan spelen![]()
daar staat een code op.. en die typ ik dan in en kan ik weer world of warcraft spelen voor 2 maandenquote:
Hmm moet je daar ook nog is voor betalen dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
daar staat een code op.. en die typ ik dan in en kan ik weer world of warcraft spelen voor 2 maanden![]()
Wat een afzetterij, net Idolsquote:Op zondag 5 maart 2006 16:57 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm moet je daar ook nog is voor betalen dan?![]()
m'n ventjequote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef Weemz het volgende:
Wie dan?
de jongen die vorig jaar Hans speelde die was errug ! echt zo'n relnichtquote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Mijn beste vrienden heeft de efteling-audities gehaald en is nu Grietje in het Sprookjesbos
Hilarisch!!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Mijn beste vrienden heeft de efteling-audities gehaald en is nu Grietje in het Sprookjesbos
It's my shit, it's my shitquote:Op zondag 5 maart 2006 18:06 schreef davidov het volgende:
*gwen stefani op radio hoor*
Thnx ang3l iedere keer als ik wat van dr hoor kan ik niks anders dan aan hollaback girl denken![]()
quote:
Aan de andere kant hoef je niet zelf te kokenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
vieze gore ranzige roerbakgroente hadden mn ouders gemaakt
naja das beter dan wat ik hadquote:Op zondag 5 maart 2006 18:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Aan de andere kant hoef je niet zelf te koken
Ik ruik hier oerhollandse gekookte aardappelen, een vorm van bonen en lap vlees de trap op komen
Hmmm? oww de nieuwe serie begint zeker vandaag.... goed om te wetenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
naja das beter dan wat ik hadik even badderen ofzo
en dan peking expres kijken
![]()
Hup schiet op! ang3l is aan het verhongeren!quote:
Half 9, tot 10quote:Op zondag 5 maart 2006 18:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Hmmm? oww de nieuwe serie begint zeker vandaag.... goed om te weten![]()
Ja met iets meer dreiging graag, want hij is er nog niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Hup schiet op! ang3l is aan het verhongeren!![]()
zoiets?![]()
Ik kan niet boos worden in het bijzijn van een engelquote:Op zondag 5 maart 2006 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met iets meer dreiging graag, want hij is er nog niet.
Maar bij Ang3l staat er nu een rood minnetje, dus ik ga er vanuit dat ook bij hem het eten gearriveerd heeft, en dat je oproep heeft geholpenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik kan niet boos worden in het bijzijn van een engel
Oe eten is klaarbrb
Ze zijn leuk, en weer voorzien van het juiste commentaarquote:
uuuuuhu, surequote:Op zondag 5 maart 2006 18:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik kan niet boos worden in het bijzijn van een engel
leuke foto's !quote:
Pardon!!!quote:
Ja helaas kunnnen we alleen maar een beeld verslag geven, en niet laten horen dat jij ook nog een bijdrage had geleverdquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Parleur het volgende:
Oeh... foto's! En we hebben alle tijd om het er over te hebben... want Ang3l zit te eten!
Ang3l kan niet zonder me denk ik. Want op zulke dagen bij zulke dingen... dan ga je toch niet lopen bellen! Dan bespring je die leuke jongen... aan die tafel... daar...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja helaas kunnnen we alleen maar een beeld verslag geven, en niet laten horen dat jij ook nog een bijdrage had geleverd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |