abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35703342
De bestuurder van een rode auto is woensdagnacht doorgereden nadat hij een ongeluk heeft veroorzaakt op de Noorderdwarsvaart in Drachten

In de nacht van woensdag 1 maart op donderdag 2 maart is op de Noorderdwarsvaart in Drachten een ongeluk gebeurd. De rode auto heeft een grijze Toyota Starlet geraakt die geparkeerd stond in een parkeervak. Het moet plaatsgevonden hebben na 12.45 en voor een uur of 07.00. Want om 7 uur was de weg goed gestrooid en sneeuwvrij, daarnaast bleek uit de bandensporen dat de bestuurder om de lantarenpaal voor ons huis is geslingerd, en er lag een klein laagje sneeuw over het bandenspoor, dus na het ongeval heeft het nog even licht gesneeuwd. Het betreft een ongeluk met een rode auto, aangezien er rode verf is achtergebleven op de auto van mijn zus is achtergebleven, waarvan de bestuurder van die rode auto is doorgereden zonder iets van zich te laten horen. De bestuurder is over de andere weghelft met redelijk grote snelheid zo het parkeervak opgevlogen, om een lantarenpaal geslingerd en de Starlet geramd. De Starlet stond namelijk geparkeerd op een parkeerhaven, met de voorkant naar het toekomend verkeer gericht, terwijl de auto van achteren enorm geraakt is. De auto is door de klap wel 5 meter opgeschoven. De achterkant en het dak is nu geheel ontzet en de bijrijdersdeur klemt, dus de auto is total loss. Degene die de gouden tip kan geven over wie dit heeft gedaan krijgt ¤ 100,-

Kunnen jullie aub helpen om deze persoon te achterhalen zodat de schade alsnog vergoed kan worden

alvast bedankt
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:48:00 #2
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35703402
Ok je gaat bijna 2 dagen wachten om het op Fok te posten

Zou lekker aangifte doen...maar dat had je natuurlijk al gedaan?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:50:15 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_35703424
Ik zou sloperijen en garages in de wijde omgeveing gaan bellen of iemand een rode auto aanbiedt voor reparatie of sloop. Laat de verf analyseren. Elk merk gebruikt andere verf, dus dan kan het merk van de auto bepaald worden en vaak zelfs het bouwjaar.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:53:13 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35703453
Ik gooi hier even een gastslotje op. Fok! is hier niet voor bedoeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')