Pas hem zelf nou aan, de max breedte is 570! Bij mij mocht 576 ook nietquote:Op zondag 5 maart 2006 01:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[[url=http://members.home.nl/mpaverkuyl/desktopsmall.JPG]afbeelding][/url]
en ja hijs gespiegeld B)
origineel...
En die is vet!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:22 schreef Ridocar het volgende:
[[url=http://i45.photobucket.com/albums/f89/ridocar/screenbig.jpg]afbeelding][/url]
640 past prima hoor? aangepast.. minder pixels.. meer bytes..quote:Op zondag 5 maart 2006 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pas hem zelf nou aan, de max breedte is 570! Bij mij mocht 576 ook niet
[..]
En die is vet!
Och ja, het staat in de OP, hè. Ik heb zoiets van: zolang het niet geresized wordt is het prima, maar goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
640 past prima hoor? aangepast.. minder pixels.. meer bytes..
45kb @ 640x256 en nu 65k! bij 570x228 ofzo:/
zolang die toch netjes binnen de forumparameters past ist toch prima?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och ja, het staat in de OP, hè. Ik heb zoiets van: zolang het niet geresized wordt is het prima, maar goed.
[/off-topic]
Ik had meer zo'n reactie verwacht van: 'weer zo'n 13-in-een dozijn-desktop' maar dat valt wel mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:23 schreef rompompom het volgende:
En die is vet!
hey hoe doe jij het zo krijgen dat de "snelstart" balk helemaal bovenaan staat en de vensers helemaal onderaan... bij mij kun je alleen maar de balk beneden als het waren verticaal delen tussen de vensters (rechts) en de snelstart balk (links) en niet zoals bij jou de vensters onder en de snelstartbalk boven...quote:
Ach ja, wel zo fijn voor de andere om een snel ladent topic te hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zolang die toch netjes binnen de forumparameters past ist toch prima?
mn 640x256 pixels tellende plaatje was anders kleiner dan t huidige in KB hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 02:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ach ja, wel zo fijn voor de andere om een snel ladent topic te hebben/
Te breed is te breed, hoe moeilijk kan het zijn? 600 pixels of 6 pixels te breed zal me worst wezen.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och ja, het staat in de OP, hè. Ik heb zoiets van: zolang het niet geresized wordt is het prima, maar goed.
[/off-topic]
nou ist wachten op iemand die een enorme hoog resolutie plaatje post wat exaxt 570 pixels teltquote:Op zondag 5 maart 2006 09:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Te breed is te breed, hoe moeilijk kan het zijn? 600 pixels of 6 pixels te breed zal me worst wezen.
dat ligt eraan welke windows je hebtquote:Op zondag 5 maart 2006 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe kan ik de pictogrammen van "Mijn documenten" en "Deze Computer" veranderen? Bij eigenschappen staat die optie niet.
opbokken jijquote:Op zondag 5 maart 2006 14:41 schreef RIQY het volgende:
[..]
dat ligt eraan welke windows je hebt
bij windows 9x is het bij de beeldscherm eigenschappen -> effecten
en bij windows xp is het bij de beeldscherm eigenschappen -> bureaublad en dan de knop onderaan -> bureaublad aanpassen
eigenschappen van bureaublad -> tabblad bureaublad -> bureaublad aanpassen...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe kan ik de pictogrammen van "Mijn documenten" en "Deze Computer" veranderen? Bij eigenschappen staat die optie niet.
Nee, maar wel opgeruimd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |