abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35701797
Goedennacht allemaal!

Ik zoek een poster (groot formaat) van de film "Wedding Crashers". Gelieve niet te gaan zeuren over of de film goed/slecht leuk/saai is, maar alleen reageren als ik er wat aan zou kunnen hebben.

Op google/marktplaats/ebay/posterverkoop-sites etc. heb ik al gekeken, maar ik kan deze niet vinden. Iemand die er toevallig één heeft of eraan kan komen? De poster mag in het Nederlands zijn, maar ik prefereer Engels.

Alvast bedankt.
pi_35709920
kickje na het slapen!
pi_35710793
Ik kan niet in het buitenland bestellen aangezien in geen paypal heb enzo. Ik zoek de poster het liefste in Nederland.
pi_35714866
kickje deel 2
pi_35781574
cool kickje
pi_35781589
Paypal aanmaken is gratis hoor
pi_35781966
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:24 schreef tonks het volgende:
Paypal aanmaken is gratis hoor
Maar je moet er wel een creditcard voor hebben, en denk dat TS die niet heeft.
pi_35781979
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:33 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Maar je moet er wel een creditcard voor hebben, en denk dat TS die niet heeft.
Nee, dat hoeft niet.
pi_35782869
Ik heb geen creditcard, maar bij paypal MOET je deze toch hebben? Of hoe gaat dat anders dan?
pi_35782940
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef yok het volgende:
Ik heb geen creditcard, maar bij paypal MOET je deze toch hebben? Of hoe gaat dat anders dan?
Dan maak je geld over en dan komt het bij je paypal account
pi_35783105
Dus bij mijn account moet ik dus geen "card" selecteren?
  Redactie Frontpage maandag 6 maart 2006 @ 19:01:58 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35783144
Bel eens naar de plaatselijke videotheken, daar hebben ze er genoeg.
pi_35783197
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:01 schreef yok het volgende:
Dus bij mijn account moet ik dus geen "card" selecteren?
Als je een account hebt gemaakt moet je gewoon naar add funds gaan. en bij aanmelden geen card doen denk ik
pi_35783260
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.
Transfer funds to the following account:
Name on Account:
PayPal International Ltd
PayPal's Account Number:
Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.
Your Bank Transfer ID

Dus ik maak het over op "PayPal's Account Number", op naam van PayPal International Ltd. Dan voeg ik als een opmerking mijn transfer ID toe en dan komt het na een paar dagen op mijn paypal account?

Ik heb trouwens postbank online bankieren.
pi_35783327
klopt!
pi_35783418
En als ik dan overmaak, gaat dat via paypal by "email" of een "paypalnumber". Hetzelfde als wat wij hier een rekeningnummer noemen.
pi_35783720
Ja meestal is dat per email, ik kan met mijn paypal account geld overmaken naar blavla@hotmail.com ofzo
pi_35783940
Oke bedankt. Ga ik eens even proberen geld over te maken naar mijn paypal account.

Trouwens, die poster zoek ik nog steeds dus als iemand deze heeft/eraan kan komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')