FOK!forum / Klaagbaak / T-Mobile..
PallominnoXIIIzaterdag 4 maart 2006 @ 02:03
Grafhoeren ^ 2


Die infantielen begrijpen NIKS

In december is mijn vader overleden, ik heb zijn telefoon gekregen, en nummer, hij had een abbonoment

Ik wou dit om laten zetten in pre-paid, lijkt me niet lastig, of wel soms?

Dus ik bel, uiteraard kan dit meneer, ja prima.. zou allemaal geregeld worden..
Ik moest ook alvast een prepaid bon kopen, kon ik meteen opwaarderen..

Volgende dag geen bereik meer, dit heeft 2 weken geduurt zo'n beetje
Dus ik bel weer, ja, nu is het goed!
..Niet dus.. kon alleen gebelt worden, en dan krijg ik een rekening van 45 euro, abbonoments kosten.

Toen link naar t-mobile gebelt, en ge-eist dat dit op woensdag UITERLIJK gefixed moest wezen!
De rekening hoefde ik intussen niet meer te betalen
Word ik weer afgesloten !

Bel ik vandaag, wat blijkt, mijn hele nummer bestaat niet meer, en mijn simkaart is geblokkeert.
M.a.w. ik heb er niks meer aan, doei emotionele waarde, en 10 euro voor noppes uitgegeven, ook al kan dat geld me aan mijn kont roesten

Bedankt he, teringpaupers!
Ratelslangetjezaterdag 4 maart 2006 @ 07:29
Vraag,nee eis,een nieuwe simkaart.
Jij hebt toch op hun advies moeten opwaarderen?
PallominnoXIIIzaterdag 4 maart 2006 @ 09:50
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 07:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vraag,nee eis,een nieuwe simkaart.
Jij hebt toch op hun advies moeten opwaarderen?
Ja eigenlijk wel, ik zou zeg maar ''geactiveerd'' worden, en zodra dat zou gebeuren kon ik meteen opwaarderen

Stelletje klapmongolen, kwestie van een klikje op de pc voor hun, doen ze het nog fout ook.

[ Bericht 9% gewijzigd door PallominnoXIII op 04-03-2006 13:34:18 ]
Lord_Vetinarizaterdag 4 maart 2006 @ 09:51
Aangetekend briefje schrijven met wat je wilt. redelijke termijn geven om daaraan te voldoen. Alvast een rechtsbijstand nemen.
DABAMasterzaterdag 4 maart 2006 @ 09:54
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 09:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Aangetekend briefje schrijven met wat je wilt. redelijke termijn geven om daaraan te voldoen. Alvast een rechtsbijstand nemen.
Je kan geen brandend huis verzekeren, he?
Lord_Vetinarizaterdag 4 maart 2006 @ 09:55
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 09:54 schreef DABAMaster het volgende:

[..]

Je kan geen brandend huis verzekeren, he?
T-Mobile heeft de zaak toch afgesloten? Dan wordt het gewoon een nieuwe zaak, hoor
B_BOYzaterdag 4 maart 2006 @ 13:26
wat een naai-streek.
NumbDreamerzondag 5 maart 2006 @ 16:12
Is er nog wel een bedrijf waar intelligente mensen bij werken