quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:17 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
He ???????
je topic titel RIJMT![]()
![]()
![]()
![]()
Die uilen!quote:
Digitale Videorecorder met twee tuners. Ik mis nooit wat, en ook nog eens snel door reclame spoelen, live TV pauzeren of terugspoelen, twee dingen tegelijk opnemen, en dan nog eens een 3e show kunnen afspelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is echt armoe troef. Ik wil zoveel kijken op de zaterdagavond, maar de leuke programma's waarvan ik de previews zie, komen te dicht op elkaar. Ik zit echt met het handen in het haar als je het mij vraagt.![]()
Rijke pappie en mammie zeker.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Digitale Videorecorder met twee tuners. Ik mis nooit wat, en ook nog eens snel door reclame spoelen, live TV pauzeren of terugspoelen, twee dingen tegelijk opnemen, en dan nog eens een 3e show kunnen afspelen.
Ideaal, die 21e eeuwse techniek.
Nee. Is het echt moeilijk om zelf centjes te verdienen tegenwoordig?quote:
Zoals de laatste tijd het geval is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:17 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
He ???????
je topic titel RIJMT![]()
![]()
![]()
![]()
veel mensen (vooral jongeren) gaan op zaterdagavond de hort op, een stevig potje stappen, en zich een stuk in de kraag zuipen. probeer het eens, kom je ook eens onder de mensen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoals de laatste tijd het geval is.
Wat ik nu moet kijken vanavond is: Koppensnellers, Koefnoen en Lotto Weekend Miljonairs. En ze overlappen elkaar zo een beetje. Plus het feit dat mijn zusje mogelijk naar Idols wil kijken.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef Natalie het volgende:
Gewoon lekker Idols gaan kijken. En daarna Las Vegas
En dan je nest in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |