Dat is een vraag waar (nog) niemand antwoord op kan gevenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:25 schreef C.est-malheureux het volgende:
Ik geloof niet ib een god.
maar het is zo fucking vaag want alles wat ik zie is ergens uit voort gekomen. wat is het begin van alles?
Ik denk ook niet dat daar ooit antwoord op gegeven kan worden. Maar ik denk er altijd over na. En ik word er helemaal gek van. maar ik kom vast over als een achterlijke onwetende debiel en dat ben ik uiteindelijk toch maar aargh hoe stop ik hier over na te denken. want alles wat zo is. het kan ook weer anders zijn. want ik weet niks met zekerheid. niks. en ik heb zekerheid nodig in mn leven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:25 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar (nog) niemand antwoord op kan geven
Zekerheid kan je nodig hebben, maar je hier zorgen om maken gaat (één joint) te ver. Waarom zou je er gek van worden, je kan het ook gewoon accepteren dat we er zijn en in de tussentijd naar een passend antwoord zoeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat daar ooit antwoord op gegeven kan worden. Maar ik denk er altijd over na. En ik word er helemaal gek van. maar ik kom vast over als een achterlijke onwetende debiel en dat ben ik uiteindelijk toch maar aargh hoe stop ik hier over na te denken. want alles wat zo is. het kan ook weer anders zijn. want ik weet niks met zekerheid. niks. en ik heb zekerheid nodig in mn leven.
Als het zo simpel was.. Ik kan mijn gedachten niet tegenhouden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:30 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zekerheid kan je nodig hebben, maar je hier zorgen om maken gaat (één joint) te ver. Waarom zou je er gek van worden, je kan het ook gewoon accepteren dat we er zijn en in de tussentijd naar een passend antwoord zoeken.
Ik hoop op een wereld met elfjes!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:34 schreef Vampz het volgende:
vraag jezelf dan ook es af, wat is er ACHTER het heelal![]()
Typ normaal mens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:46 schreef bl0emetjE het volgende:
rlaxed aman!!
Ik zag ook het lihct zostraks! hajs rox
nee man vokgende week ben ik jarig! ne ik word al voor de 4de keer 19quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:49 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Véértien jaar en haar eerste breezertje gehad..
Hé, pub is verderop.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:50 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
nee man vokgende week ben ik jarig! ne ik word al voor de 4de keer 19
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:52 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Sorry. Kusjeknuffelkietel
.
Kssst, scheer je weg. Je verprutst mijn hoogwaardige topic vol selfouten met je gekakel.quote:
Fijn. Het was een poging tot een serieuze discussoequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef Doffy het volgende:
Doet 't vast leuker in ONZ dan in WFL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |