quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die neukteugels van je zijn nog prima hoor.
leuk man, kvoel me vereerd, kwas eerst bang dat het niet leuk zou zijn, maar dis leuk gedaan,ze staan dus op de site..?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik heb van 2 personen foto's gekregen van de carnavalsoptocht in Groesbeek waar iemand Tanja als thema had.
Ik heb ze op de website geplaatst bij het nieuws , maar misschien vinden jullie het ook wel leuk om ze hier te zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee sorry, zal je eerlijk zegge dat ik toch een beetje bang ben voor een griepje.......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:23 schreef Suikeroom het volgende:
wat een feest hierliedjes al geluisterd tann?
Ja is inderdaad heel leuk gedaan en tuuuuurlijk staan ze ook op de sitequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:28 schreef tann het volgende:
[..]
leuk man, kvoel me vereerd, kwas eerst bang dat het niet leuk zou zijn, maar dis leuk gedaan,ze staan dus op de site..?
Wat doe je hier dan nog !! op bed, kruikie derbij en lekker slapenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef tann het volgende:
[..]
nee sorry, zal je eerlijk zegge dat ik toch een beetje bang ben voor een griepje.......
Je hebt toch geen vreemde vogels in je buurt die je qua vogelgriep kunnen besmetten, behalve pcEenden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef tann het volgende:
nee sorry, zal je eerlijk zegge dat ik toch een beetje bang ben voor een griepje.......
dat van bhs was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:29 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog !! op bed, kruikie derbij en lekker slapen
vreemde eend in de bijtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vreemde vogels in je buurt die je qua vogelgriep kunnen besmetten, behalve pcEenden?
Ik heb er weer op msn en hij word gelijk jaloersquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vreemde vogels in je buurt die je qua vogelgriep kunnen besmetten, behalve pcEenden?
quote:
Makes perfect sense.quote:ik heb al duizenden mp3's gedownload
(griepje = virus in bestand)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog !! op bed, kruikie derbij en lekker slapen
haha...dreef laatst wel een dode meerkoet in de vijfer....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jaag haar toch niet weg, daar hebben we anderen voor
sorry.....durf het niet aan... wat was de naam ook alweer van die rapper? kan ik anders zelf ff downloaden..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat van bhs was maar een grapje hoormaar ja moet je maar zelf weten.. ik ben geen internetfreak hoor
en ik heb al duizenden mp3's gedownload en volgens mij doet mn copmuter het prima
Ach liever de 1 dooie vogel in de hand dan de geur van 10 ofzo?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:34 schreef tann het volgende:
haha...dreef laatst wel een dode meerkoet in de vijfer....
mama waarom ga je nu alweer weg?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Sorry maar vond het erg grappig en ben nu weer weg![]()
uuuuuh kweet em ook ff nie zo gauw, Lies wel, was daar goe inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach liever de 1 dooie vogel in de hand dan de geur van 10 ofzo?
hij was anders..ik weet het, maar kom er nu even niet op.
Ik heb er een hele boel mijn filmpjes zijn 25 FPSquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:36 schreef tann het volgende:
[..]
had je nog meer fotoos trouwens? was wel ff benieuwd naar die chagarijnige pics..
echt welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:39 schreef tann het volgende:
[..]
uuuuuh kweet em ook ff nie zo gauw, Lies wel, was daar goe in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |