30E is duurder dan deze laptop gekost heeftquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:27 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik heb hier nog wel een Xircom RealPort2 Ethernet 10/100 liggen, inclusief cd met drivers. Kan je voor ¤ 30 inclusief hebben.
Is alleen een keer getest, verder nooit gebruikt.
werkt welquote:Op zondag 5 maart 2006 00:18 schreef thedude0 het volgende:
[..]
nvm dit is dus iets anders :p maja dat zal wel heel erg langzam gaan
Heb dus een pcmcia kaartje liggen met kabel, niet getest, zonder drivers. Mag weg voor verzendkosten, afhalen in Zwolle, of afspreken op Utrecht CS, Amsterdam CS of Haarlem CS.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef thedude0 het volgende:
[..]
anderen laat graag weten wat je hebt en wat je ervoor vraagt en of je dichtbij woont of dat het via de post moet, dank u
U heeft mailquote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef VincentK het volgende:
[..]
Heb dus een pcmcia kaartje liggen met kabel, niet getest, zonder drivers. Mag weg voor verzendkosten, afhalen in Zwolle, of afspreken op Utrecht CS, Amsterdam CS of Haarlem CS.
Mail gelezen, heb het kaartje voor me liggen. Is een fax/modem kaart i.p.v. netwerkquote:
ik heb al een modem kaartjequote:Op maandag 6 maart 2006 13:26 schreef VincentK het volgende:
[..]
Mail gelezen, heb het kaartje voor me liggen. Is een fax/modem kaart i.p.v. netwerk![]()
Nog belangstelling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |