abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:26:14 #101
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_40473089
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef DrMarten het volgende:

[..]

De volgende keer ga ik echt wel voor een roesje (mocht er een volgende keer komen).
Ik bedoel ook niet te zeggen dat ik het een prima ervaring vond hoor. Ik ben een angsthaas eersteklas maar door een geweldige verpleegkundige (die ik naderhand nog een kaartje heb gestuurd om haar te bedanken ) Er gaan vrij veel indianenverhalen rond over dit onderzoek, en leuk is het zeker niet, maar voor mij viel het mee. Gewoon rustig blijven en in je achterhoofd houden dat je een half uur later gewoon weer buiten staat.
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_40493790
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:33 schreef reepie het volgende:

[..]

Dus je hebt gelukkig niet die slang inslikken meegemaakt als ik het zo begrijp.
Maar ook geen last van kokhalsen gehad ?
En hoelang ben je weggeweest ?

Ik ben benieuwd naar je ervaringen aangezien ik nog moet ...
nee dat heb ik gelukkig niet meegemaakt en kokhalsen heb ik ook niks van gemerkt ben denk ik 10 min weg geweest maar durf t niet met zekerheid te zeggen, heb nog wel steed en zere keel en voede me vanmiddag knap beroerd toen ik bij een kalfje dat ernstig ziek was een maagsonde moest inbrengen daar mee voed je dan een kalf en t diertje is zwaar aan de diaree dus moet wel vocht binnen krijgen, mijn collega heeft t overgenomen, vanavond heb ik zonder probleem de voedingssonde bij t kalfje ingebracht het gaat ook al wat beter met t beesie, maar zelf had ik dr wel moeite mee met nog een zere keel
will I became A master on marimba
pi_40495322
quote:
nee dat heb ik gelukkig niet meegemaakt en kokhalsen heb ik ook niks van gemerkt ben denk ik 10 min weg geweest maar durf t niet met zekerheid te zeggen, heb nog wel steed en zere keel en voede me vanmiddag knap beroerd toen ik bij een kalfje dat ernstig ziek was een maagsonde moest inbrengen daar mee voed je dan een kalf en t diertje is zwaar aan de diaree dus moet wel vocht binnen krijgen, mijn collega heeft t overgenomen, vanavond heb ik zonder probleem de voedingssonde bij t kalfje ingebracht het gaat ook al wat beter met t beesie, maar zelf had ik dr wel moeite mee met nog een zere keel
Ok dus wel veel napret van een roesje plus keelpijn nou ja dat neem ik dan maar voor lief i.p.v. van dat kokhalsgevoel , bedankt voor je verslag het stelt me wel een stuk geruster .

grtz ray , enne sterkte met je keelpijn
pi_40524418
keelpijn is al weer over, probeer als ze t roesje inspuiten net zo te ontspannen of je gaat slapen in je eigen bed en denk dan dus ook ff niet na over wat hun willen maar denk ff aan jezelf,
sterkte
will I became A master on marimba
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:01:33 #105
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_40778237
Nou, 29 augustus ben ik aan de beurt....

Toen ik bij de internist zat moest ik meteen janken want mijn vriend heeft vorig jaar hetzelfde gehad en ik voelde me hopeloos omdat ik niks voor hem kon doen. Hij lag daar maar te boeren en te bewegen... bah, geen beste herinneringen aan over gehouden... en nu mag ik. Joepie.

De internist had opgeschreven dat ik een roesje zou krijgen maar nu ik een beetje tot rust ben gekomen heb ik zoiets van "kom maar op!". Het is maar een paar minuten en dan ben ik niet een paar uur van de wereld... maar toch ben ik wel wat gespannen...
pi_40990824
ik de 31 ste , vertel wel je ervaring hier nog ff als je wilt ben er erg benieuwd naar aangezien ik nog moet
  zondag 20 augustus 2006 @ 10:31:50 #107
93082 Beaver
pi_40991458
Ja, doe ik! Hopelijk valt het allemaal wel mee....
pi_40992983
Gewoon rustig blijven en de instructies opvolgen.
het is me gewoon echt 100% meegvallen en ik zag er zooooooooo tegenop.
Kalmte kan je bij zoiets echt redden

Sterkte!
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:38:34 #109
93082 Beaver
pi_41268491
Morgenochtend 8:30 ben ik het haasje!!! Klote, ik ben nu al op van de zenuwen maar wil op dit moment eigenlijk geen roesje. Als ik nog half bij bewustzijn ben, maakt het niet veel uit of ik wel of geen roesje krijg. Ik wil gewoon direct erna wegwezen en naar huis!

Ik ga zeker proberen heel kalm te blijven, anders duurt het alleen maar langer heb ik gehoord.... nou, wish me luck en ik zal zeker nog even melden hoe het was.....
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:03:22 #110
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_41269477
good luck!
pi_41274514
Succes en je kunt het.
Als je rustig blijft is het met 10 minuten gepiept, voor ik het wist stond ik weer buiten.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:56:43 #112
93082 Beaver
pi_41276669
Okay, daar hou ik me aan vast.... dank je wel!
pi_41276913
Sterkte morgen.
A mind with a heart of it's own
pi_41279881
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:03 schreef het-is-mij het volgende:
Succes en je kunt het.
Als je rustig blijft is het met 10 minuten gepiept, voor ik het wist stond ik weer buiten.
Niet eens zo lang.
pi_41280178
Komt helemaal goed Even doorbijten (niet de slang hè, figuurlijk )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:07:31 #116
93082 Beaver
pi_41284476
Hier ben ik dan, ik leef nog dus dat is een goed teken...

Ze wilden meteen een roesje doen maar ik wilde het eerst zonder proberen. Maar na 2x zonder iets te geprobeerd te hebben kreeg ik een keelverdoving want ik kreeg die slang met geen mogelijkheid weg. En die keelverdoving werkte voor mij prima! Als de slang er eenmaal inzit, nadat je geslikt hebt, kun je weer gewoon ademhalen.

Dus ja, het begin is echt klote maar daarna is het goed te doen, rustig ademhalen en dan komt het wel goed. Ik heb er echt maar 3 minuten gelegen en ze hebben zelfs 2 hapjes weggenomen.

Let vooral niet op het kwijlen en boeren, dat is echt helemaal niet erg! Dus reepie, succes de 31ste en als ik het kan, kan jij het helemaal!
pi_41288015
HOi Beaver ,
Geweldig dat het zo goed is afgelopen bij je ,en bedankt voor je verslag hadden ze nog iets gezien toevallig ?, Ik denk dat ik toch voor dat roesje ga want dat getter met die slang zie ik niet zo zitten dan maar wat langer in het ziekenhuis blijven , heb je trouwens nog keelpijn ?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:26:21 #118
93082 Beaver
pi_41289927
Nee, ik heb nu nergens last van. De keelverdoving was na een uur uitgewerkt en nog een beetje een schrale keel en ik heb heel weinig geslikt tijdens het onderzoek. Na een uurtje heb ik een ijsje genomen en nu nergens last meer van. Ik ben alleen ontzettend moe omdat ik die slang eerst 2 keer zonder iets moest doorslikken en dat ging echt helemaal niet. Dus ik ga zo even een middagdutje doen

Achteraf was het allemaal niet zo heel erg, alleen het eerste stuk doorslikken is echt rot want ik dacht echt dat ik geen adem kon halen. Als dat stuk voorbij is, is het goed te doen. Dat boeren is ook wel vreemd trouwens, er kwam een hoop slijm uit, niet normaal! Ik heb op de parkeerplaats even verder staan rochelen wat ik normaal nooit doe

Ohja, en ik krijg de uitslag volgende week donderdag, ze hebben 2 stukje van mijn maagslijmvlies weggehaald. Ik heb namelijk een tekort aan vitamine B12 en dan kan komen door een bacterie of dat mijn maagslijmvlies steeds dunner word waardoor het geen B12 kan opnemen. Als het een bacterie is dan word het waarschijnlijk medicijnen denk ik en als het komt omdat het slijmvlies dunner word, dan moet ik mijn hele leven B12 injecties hebben en om de zoveel tijd weer een gastroscopie omdat je meer kans hebt op enge ziektes, dus gewoon controle zeg maar... dus ik hoop dat het een bacterie is, uitroeien en klaar.... hoop ik...
pi_41296127
owja dat boeren vond ik wel genant ja maar ja dat zijn ze daar wel gewend hehe.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 20:10:37 #120
93082 Beaver
pi_41337917
Hoi reepie, ik wilde je nog even succes wensen morgen! Hoe laat ben je aan de beurt?
pi_41341246
Dank je Beaver , ik ben nu al erg zenuwachtig ondanks het roesje ,ik moet om 9:00 kon helaas niet vroeger , jammer want ik ben al z`on hongerlijder ,maar goed ik moet er nu echt aan geloven en zo van jou te horen moet het meevallen we zullen het wel zien )
pi_41360750
Nou daar zijn we dan weer nog een beetje duf van dat roesje ,maar we leven nog gelukkig ,ik heb niet alles meegemaakt maar wel een paar keer dat ik moest kokhalsen en toen zeiden ze gewoon ff zuchten en diep ademhalen , Uitkomst nog half van die dokter meegekregen ging om een scheurtje in mijn middenrif hoe je daar nou weer aan komt mag joost weten en de andere vraag hoe kom je er weer van af ,nou ja ff de uitslag bij de dokter afwachten . Maar het viel me wel mee maar ik had alleen verwacht dat je dieper weg was maar helass . maar het is wel goed te doen met een roesje
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:28:40 #123
93082 Beaver
pi_41366037
Gelukkig! Jij hebt het ook overleefd!

Dus je was niet helemaal weg met het roesje? Dat lijkt me ook raar, je bent er wel maar toch ook niet... Heb je nog last van je keel?
pi_41368961
vanmorgen niet z`on last van mijn keel gehad maar sinds vanmiddag komt die keelpijn pas een beetje opzetten hopelijk morgen weer over
pi_41392105
Ik krijg het idee dat mensen die een roesje hebben gehad meer keelpijn hebben dan mensen die geen roesje hebben gehad.
Ik heb er dus geen gehad en ik had achteraf helemaal nergens last van. Alleen een beetje dikke keel door die keelverdoving (dat spulletje wat ze achterin spuiten).
Zou dat logisch zijn, meer keelpijn bij een roesje, of niet?
Find your prince, before you start kissing frogs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')