Nee, ik heb nu nergens last van. De keelverdoving was na een uur uitgewerkt en nog een beetje een schrale keel en ik heb heel weinig geslikt tijdens het onderzoek. Na een uurtje heb ik een ijsje genomen en nu nergens last meer van. Ik ben alleen ontzettend moe omdat ik die slang eerst 2 keer zonder iets moest doorslikken en dat ging echt helemaal niet. Dus ik ga zo even een middagdutje doen
![]()
Achteraf was het allemaal niet zo heel erg, alleen het eerste stuk doorslikken is echt rot want ik dacht echt dat ik geen adem kon halen. Als dat stuk voorbij is, is het goed te doen. Dat boeren is ook wel vreemd trouwens, er kwam een hoop slijm uit, niet normaal! Ik heb op de parkeerplaats even verder staan rochelen wat ik normaal nooit doe
Ohja, en ik krijg de uitslag volgende week donderdag, ze hebben 2 stukje van mijn maagslijmvlies weggehaald. Ik heb namelijk een tekort aan vitamine B12 en dan kan komen door een bacterie of dat mijn maagslijmvlies steeds dunner word waardoor het geen B12 kan opnemen. Als het een bacterie is dan word het waarschijnlijk medicijnen denk ik en als het komt omdat het slijmvlies dunner word, dan moet ik mijn hele leven B12 injecties hebben en om de zoveel tijd weer een gastroscopie omdat je meer kans hebt op enge ziektes, dus gewoon controle zeg maar... dus ik hoop dat het een bacterie is, uitroeien en klaar.... hoop ik...