Nou ja, maakt niet uit, erg bedankt iig! Vandaag maar eens David Gilmour gaan luisteren danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij stond ie ergens aanklinkbaar of zoIk weet het niet meer precies omdat ik de link bij mijn koppelingen heb staan.
Dat zijn de goede en eventueel interessante releases in deze lijst wat mij betreft!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:56 schreef WesHell het volgende:
Neko Case: Fox Confessor Brings the Flood
Van Morrison: Pay the Devil
Adam Green: Jacket Full of Danger
Loose Fur: Born in the USA
Zoppo: Don't Trust Scarred Survivors
The Flaming Lips: At War With the Mystics
Morrissey: Ringleader of the Tormentors
Calexico: Garden Ruin
The Zutons: Tired of Hangin' Around
Adem: Love and Other Planets
Jolie Holland: Springtime Can Kill You
Elvis Costello & Allen Toussaint: The River in Reverse
Regina Spektor: Begin to Hope
Ja dat las ik gisteravond ook inderdaad, de inlay voor de Tool-hoes was naar de drukker met de titel 10.000 days.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:25 schreef ummagumma het volgende:
hee da's grappig, gisteren stond er ergens gelezen dat de nieuwe Tool 10.000 days ging heten.
Maar ja da's niet belngrijk, als ie maar komt!
@pink floyd
wat vind jij van de nieuwe GIlmoure? moet er ff aan wennen
Zelfs die Costello?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn de goede en eventueel interessante releases in deze lijst wat mij betreft!
Ze gokken ook maar wat. Kijk eens naar de naam van de nieuwe Pearl Jamquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:25 schreef ummagumma het volgende:
hee da's grappig, gisteren stond er ergens gelezen dat de nieuwe Tool 10.000 days ging heten.
Maar ja da's niet belngrijk, als ie maar komt!
@pink floyd
wat vind jij van de nieuwe GIlmoure? moet er ff aan wennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |