Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:31 schreef Thrilled het volgende:
Sta je te luisteren naar iemand die een mop aan het vertellen is
ik weet hetquote:
Als je dan zegt dat je de mop snapt dan beginnen ze nog harder te lachen, maar als je zegt dat je hem niet snapt, dan lachen ze ook voor jouquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik weet het
pauper: Hey Thrilled, kheb nog een goeie mop...
Thrilled: nee dank u
pauper: ok, komt een man bij de dokter, zegt ie dokter: ruim je het zelf op?
Thrilled: ok
pauper: HAHAHAHAHAHA, ruim je het zelf op, snap je hem? HAHAHAHAHA
ik snap hem echt niet... i've tried, believe me..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou ik had ooit een vriendje die lag blauw om een ethiopische mop, ik snapte hem toen nog niet zo, maar echt toen hij begon te vertellen, lag hij al dubbel.
Kon het nauwelijks verstaan wat hij zei..enzo
Anyway, jaren later moet ik nog lachen om die mop, toen niet maar nu wel.
Ik geloof dat die ethiopier zich verslikt had in een rijstkorrel ofzo en toen trok die vriend zijn keelvel zo uit elkaar dat het leek dat er een rijstkorrel in zat..
BWOEHAHAHAHA en dat was pas een koddig gezicht zeg![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:39 schreef zhe-devilll het volgende:
oh ja ik had nog eens een vriendje die vertelde me ook een mop.
Heel verhaal. trein blokje hond en sigaar.
Nou hij was in zijn nopjes, ik zou het beleven nml.
Ik luister zeg niks, luister en luister![]()
Anyhow op het laatst moest ik raden wat die hond in zijn bek had dus ik zeg: die sigaar.
Gozer balen en kwaad, very pissed offffffffff
echt heb in tijden niet zo gelachen!![]()
![]()
het was het blokjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:39 schreef zhe-devilll het volgende:
oh ja ik had nog eens een vriendje die vertelde me ook een mop.
Heel verhaal. trein blokje hond en sigaar.
Nou hij was in zijn nopjes, ik zou het beleven nml.
Ik luister zeg niks, luister en luister![]()
Anyhow op het laatst moest ik raden wat die hond in zijn bek had dus ik zeg: die sigaar.
Gozer balen en kwaad, very pissed offffffffff
echt heb in tijden niet zo gelachen!![]()
![]()
Nou die vriend was zo stoned als een knijn,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:38 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik snap hem echt niet... i've tried, believe me..
Bwwhoeaaaaaaaaaaaaaaaaaah, whatever.......quote:
Die sigaar kan ook niet, want die was in het water gevallen en toen een put ingestroomdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Bwwhoeaaaaaaaaaaaaaaaaaah, whatever.......![]()
nou dan was het de vibrator van die ouwe oma die in de trein zatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:43 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Die sigaar kan ook niet, want die was in het water gevallen en toen een put ingestroomd
Dat is een andere mopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou dan was het de vibrator van die ouwe oma die in de trein zat
aladin en de zeven dwergen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef suicide1 het volgende:
Hoe heet de Turkse versie van het sprookje ''Alice in Wonderland''?
...........
.....................
......................."Fatima in de Aldi"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |