Nee joh, misschien wel minder geworden, maar wel leuke klassieke metaldeuntjes in een nieuw jasje. Misschien niet zooo origineel meer, maar wel tof.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:49 schreef mr_cucumber het volgende:
Gebeurt niet vaak, maar dat ben ik met je eens, vervelende band.
Ik was fan. Was. Ik vond dat getwiedel juist heel tof (nu wat minder), maar nu ze met zijn allen heel hard In Flames proberen na te doen heb ik ze zo goed als afgeschreven.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:04 schreef mr_cucumber het volgende:
Die eerste plaat is wel tof, maar daarna wordt het een beetje teveel getwiedel en geposeur naar mijn smaak. Vind ze in de eerste plaats vooral vermoeiend
In Flames was COB voor hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Arch Enemy en In Flames gaan ook hard de richting op van een nieuwe CoB-trend te worden.
Ja, ik snap dat nooit van bands hoor, ik snap dat het makkelijk is voor het tourschema maar echt leuk en handig is het toch niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:21 schreef Tokus het volgende:
Soulfly overkill:
onlangs op pinkpop, komend weekend op Graspop, over 2 weken op Waldrock, en dan nog 2 normale shows:
Do 22 juni: Podium Hardenberg (Hardenberg)
Di 18 juli: Tivoli (Utrecht)
Ach waarom niet? Beetje leven in de brouwerij..quote:Op maandag 19 juni 2006 19:18 schreef Witchfynder het volgende:
Laten we vooral niet weer ZO'N discussie gaan houden.
Het is tenminste een discussie idd.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:51 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ach waarom niet? Beetje leven in de brouwerij..
En jouw reactie ook niet,.. dus ja..quote:
qua notatie van het romeinse getal ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Eh?
Ik denk er net aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
qua notatie van het romeinse getal ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |