abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36134923
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:41 schreef speknek het volgende:
OMFGWTFBBQ ik probeer ook m'n masteraanmelding voor elkaar te krijgen, ophouden nu .

Ga vanavond trouwens niet naar Stockholm, maar morgen misschien wel, dus laat even weten hoe het is .
De Stockholm, jezus.

Als je veertig bent, eruit ziet als vijftig en je gedraag alsof je dertig bent, dan zit je in de Stockholm.

Bah. Bah. Bah.

Ik kwam een stel mensen tegen daar die ik kende die je alleen tegen moet komen als je de dertig al voorbij bent. Ga er vooral niet heen. Het is een gehypte bezemkast met sterallures. En ik dacht dus dat je daar kon dansen, nou nee dus. De muziek was erg okay, daar was niks mis mee, maar het is daar ZO KLEIN. Dat je gewoon om je heen zit te kijken waar de dansvloer is. En dan is er dus geen dansvloer. .

www.verspildetijd.nl.

Tenzij je veertig bent en denkt vooral heel erg in touch te zijn met wat er hip was 5 jaar geleden, ga er vooral niet heen.
It's my party and I'll cry if I want to.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:25:56 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_36137032
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 01:52 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Als je veertig bent, eruit ziet als vijftig en je gedraag alsof je dertig bent, dan zit je in de Stockholm.
Ik noteer het even voor over tien jaar.
For great justice!
pi_36140174
Hip behang.

Need I say more ?
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:51:13 #204
21865 WaVe
WaVe detected
pi_36151008
Ik ken nog wel wat meer enschede-ers die nu ook in Utrecht zitten, geen idee of ze ook op fok zitten trouwens. Doet me er aan denken, moet m'n profiel hier ook weer ;s updaten
pi_36167016
Kortom Stockholm van het lijstje. Jammer, want het idee is leuk. Ben helemaal niet meer wegeweest zaterdag. *schaam* Vrienden van mij gingen naar Hart van Utrecht, nou als ik ergens niet wil komen, is het daar wel. Verrotte pooltafels, en 15 jarige marrokaantjes die stoer lopen te doen zonder een cent op zak....
pi_36167169
[nutteloze info] Ik kwam gisteren terecht in café De Luifel... [/nutteloze info]
  zondag 19 maart 2006 @ 14:37:11 #207
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_36167836
Poolen/snookeren moet je in Ozebi doen

Wel even reserveren van te voren, want het is er zeker op de avond vaak druk.

Tel: 030-2720092
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_36167976
Jeumig, wat staat dat vol. .
pi_36168072
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
Poolen/snookeren moet je in Ozebi doen

[afbeelding]

Wel even reserveren van te voren, want het is er zeker op de avond vaak druk.

Tel: 030-2720092
Precies, daar ga ik dus regelmatig heen; heerlijke tafels, vooral nu er een nieuw kleed ligt op tafel 21.
Overigens reserveer ik altijd op nummer 2735000 wat voor een nummer heb jij dan?
pi_36168127
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:42 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig, wat staat dat vol. .
Ik probeer ook altijd een plekje achterin te krijgen, al doen ze daar nog wel eens moeilijk over.
  zondag 19 maart 2006 @ 20:21:10 #211
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_36178021
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:46 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Precies, daar ga ik dus regelmatig heen; heerlijke tafels, vooral nu er een nieuw kleed ligt op tafel 21.
Overigens reserveer ik altijd op nummer 2735000 wat voor een nummer heb jij dan?
Nummer van de site
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_36178105
Ozebi is inderdaad geweldig. Kom daar ook regelmatig. Materiaal is behoorlijke kwaliteit. Alleen wel prijzig vaak, dat poolen
Jupiler is goed
pi_36219953
Goh, een speciaal Utrecht-topic.

Ik woon (zoals waarschijnlijk bekend) ook in Utrecht, met veel plezier.
Alleen of dat na de zomer nog steeds zo is...

Trouwens, ik las eerder in dit topic iets over de Flitz. Wat is dat nou eigenlijk voor tent? De verkiezingsborrel van de SP was daar, dus dat was mijn kans om erheen te gaan, maar toen kon ik niet. Heb ik iets gemist?
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:58:19 #214
21865 WaVe
WaVe detected
pi_36284550
Komende vrijdag ga ik met een vriend stappen in Utrecht, nu voor het eerst als bewoner

Nog aanraders of grote afraders voor op de vrijdagavond? (om het stapthema nog maar eventjes wat te verlengen )
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:45:40 #215
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_36290466
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:58 schreef WaVe het volgende:
Komende vrijdag ga ik met een vriend stappen in Utrecht, nu voor het eerst als bewoner

Nog aanraders of grote afraders voor op de vrijdagavond? (om het stapthema nog maar eventjes wat te verlengen )
sja ik heb zelf altijd heel erg veel plezier in de Dikke Dries, Steeg, Kneus. De foute tenten die toch wel erg leuk zijn altijd. Vrijdag is niet de beste avond om te stappen. Zijn net effe wat meer stelletjes in de stad dan op de Donderdag. Evengoed kan je het natuurlijk enorm naar je zin hebben.

Om te beginnen zou ik lekker naar Havana gaan. Even een paar mixjes nuttigen
pi_36290576
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:45 schreef peleetje het volgende:

[..]

sja ik heb zelf altijd heel erg veel plezier in de Dikke Dries, Steeg, Kneus. De foute tenten die toch wel erg leuk zijn altijd. Vrijdag is niet de beste avond om te stappen. Zijn net effe wat meer stelletjes in de stad dan op de Donderdag. Evengoed kan je het natuurlijk enorm naar je zin hebben.

Om te beginnen zou ik lekker naar Havana gaan. Even een paar mixjes nuttigen
Is het als dansplek ook leuk, die hele Havana ?

Als je wat meer van alternatieve muziek houdt is Vitamine ACU ook wel leuk. En gratis, ook wel fijn altijd, vind ik.
pi_36290948
Hoorde gisteren dat 'het plein' failliet is gegaan ! Had net zo'n zin om me daar maandag helemaal knetter lam te gaan drinken aan dat 1 euro bier

Hoewel het volgens mij niet helemaal zuivere koffie is, het plein organiseert feesten in cafe de next. Het plein is geloof ik als organisatie failliet, maar cafe de next niet. Ik denk dat iemand een heel sneaky spelletje aan het spelen is met het failliet laten gaan van bepaalde dingen om vervolgens de schulden te ontduiken en dan gewoon weer verder te gaan onder een andere naam in dezelfde kroeg. Tenslotte is die tent al 100 keer van naam veranderd

[ Bericht 23% gewijzigd door Aurelium op 23-03-2006 11:22:06 ]
Jupiler is goed
pi_36291251
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:04 schreef Aurelium het volgende:
Hoorde gisteren dat 'het plein' failliet is gegaan ! Had net zo'n zin om me daar maandag helemaal knetter lam te gaan drinken aan dat 1 euro bier

Hoewel het volgens mij niet helemaal zuivere koffie is, het plein organiseert feesten in cafe de next. Het plein is geloof ik als organisatie failliet, maar cafe de next niet. Ik denk dat iemand een heel sneaky spelletje aan het spelen is met het failliet laten gaan van bepaalde dingen om vervolgens de schulden te ontduiken en dan gewoon weer verder te gaan onder een andere naam in dezelfde kroeg. Tenslotte is die tent al 100 keer van naam verandert
Ik hoorde ook dat ze faillisement aangevraagd hebben.. Weet jij of ze nu per direct kappen of gaan ze nog een paar weekjes door? Maandag is idd DE plein dag
pi_36291303
"Het Plein"

Dé peuterspeelplaats van Utrecht.
pi_36291373
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:17 schreef Duiveltja het volgende:
"Het Plein"

Dé peuterspeelplaats van Utrecht.
Nee man, het plein is geweldig. Ontzettend veel lekkere studentes Bier 1 euro, geweldig gewoon .
(hoewel het met jouw 1981 misschien niet zo tof meer is )
Jupiler is goed
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:25:44 #221
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_36291514
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:49 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Als je wat meer van alternatieve muziek houdt is Vitamine ACU ook wel leuk. En gratis, ook wel fijn altijd, vind ik.
Nee als dansplek is het niet zo leuk. 't is gewoon een leuke kroeg om je avond te beginnen. Beetje socializen, caparinha's drinken. Om daarna door te gaan naar een leuke tent om te dansen.

Vitamine ACU ken ik niet. Moet ik maar eens gaan checken.
pi_36292069
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:25 schreef peleetje het volgende:

[..]

Nee als dansplek is het niet zo leuk. 't is gewoon een leuke kroeg om je avond te beginnen. Beetje socializen, caparinha's drinken. Om daarna door te gaan naar een leuke tent om te dansen.

Vitamine ACU ken ik niet. Moet ik maar eens gaan checken.
Ik waarschuw je wel even. Je moet wel tegen de ACU kunnen. Dat houdt in incidentele Spaanse anarchisten met honden, millitante hanekamlesbo's en dergelijke, maar dat zijn de uitschieters. Als je geen problemen hebt met een beetje alternatieve mensen ga je een leuke avond tegemoet, maar als dat gewoon je ding niet is zul je je er niet heel erg thuis voelen, moet ik eerlijk zeggen. Ik merk zelf in de ACU heel erg dat ik daar vooral heenga met een stel mensen, maar eigenlijk weinig in gesprek raak met de andere mensen daar.
pi_36292171
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:15 schreef M1RR1E het volgende:

[..]

Ik hoorde ook dat ze faillisement aangevraagd hebben.. Weet jij of ze nu per direct kappen of gaan ze nog een paar weekjes door? Maandag is idd DE plein dag
Over failliet gesproken, de Wolk is failliet. ! Nouja, niet dat dat nou mijn favoriete hang-out place was, maar wel een gemis voor een grote stad, in zekere zin.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik die hele homoscene hier nogal incestueus vind. Alle potten hebben elkaar wel een keer gehad, en anders hun vriendinnetjes wel. En als je daar niet tussen zit dan zit je er ook goed buiten. Kwam daarom uberhaupt amper in de Wolk. Zelfde probleem met PANNfeesten ook, altijd hetzelfde.

. Cruise Control, Kitty. . Da's dan wel weer leuk. Vrijdag waarschijnlijk naar Téléferique in EKKO:

Live : Dahlia (electro-cabaret), dj's Volksmenner DDR en Volledig Vrouwelijke KGB, cafe luchtgitaar-lounge met DJ Sletski & Partizan DJ, Galm-trash acte-de-presence van de Cruise Kittens, filmzaal: Sommersturm (Marco Kreuz)
Cruise Control presenteert een eigenzinnige, underground extra large queerclub voor de geperverteerden en gepassioneerden. Met vanavond smakelijk voor u gepresenteerd: live electropunk van electro-vixen-diva Dahlia, vette musique electrique onder de bezielende leiding van dj's Volksmenner DDR & Volledig Vrouwelijke KGB. Voorts flitsende übervisuals met in de hoofdrol homo's, auto's, ufo's, hetero's en kabelbanen . In het cafe een speciale luchtgitaar-lounge onder auspiciën van DJ Sletski & Partizan DJ. In de filmzaal Weird Queer Cinema met de film Sommersturm van Marco Kreuz.
http://www.cruisecontrol.nu/
http://www.thisisdahlia.com/

. Elektro de gekste ! .
pi_36292361
Als jullie toch allemaal bij elkaar in de buurt wonen, neem ik aan dat jullie ook bij elkaar op bezoek gaan... misschien zelfs een 'míetinkje' af en toe?
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:01:12 #225
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_36292435
Is er in Utrecht wel een beetje sprake van een "homo" scene? lijkt me toch heel anders dan de Amsterdamse homo scene. Ik ken de amsterdamse scene vrij goed omdat ik daar regelmatig kom. (ben zelf overgens hetero. Dat daar geen misverstanden over komen) Maar me dunkt dat de sfeer toch heel anders is dan in Utrecht. In Amsterdam is echt een "ons kent ons" cultuurtje.
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:53:25 #226
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_36293756
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Nee man, het plein is geweldig. Ontzettend veel lekkere studentes Bier 1 euro, geweldig gewoon .
(hoewel het met jouw 1981 misschien niet zo tof meer is )
Bier 1 euro!? Waarom weet ik daar niks van? Klinkt als de ideale plek om je vol te laten lopen alvorens echt op pad te gaan. En dan ondertussen de ogen goed de kost geven. Maar ze zijn failliet? Was dat op het domplein?
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:49 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Havana ben ik jaren geleden voor het laatst geweest. Altijd gemekker met die portiers over 'sportschoenen'. Die jongens konden niet zo goed Diesels van Nike Airs onderscheiden waardoor ook hippe sneakers niet binnen kwamen
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:56:43 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_36293831
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Havana ben ik jaren geleden voor het laatst geweest. Altijd gemekker met die portiers over 'sportschoenen'. Die jongens konden niet zo goed Diesels van Nike Airs onderscheiden waardoor ook hippe sneakers niet binnen kwamen
Ha ja, ik zat al te denken waarom ik de Havana ook alweer zo'n kuttent vond. Ben inderdaad een keer geweigerd met m'n (toenmalige) zilveren puma's. Daarna nooit meer de behoefte gehad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36293960
Volgende week kijken naar een studio'tje in Oog in Al. Ben benieuwd...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_36294869
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:01 schreef peleetje het volgende:
Is er in Utrecht wel een beetje sprake van een "homo" scene? lijkt me toch heel anders dan de Amsterdamse homo scene. Ik ken de amsterdamse scene vrij goed omdat ik daar regelmatig kom. (ben zelf overgens hetero. Dat daar geen misverstanden over komen) Maar me dunkt dat de sfeer toch heel anders is dan in Utrecht. In Amsterdam is echt een "ons kent ons" cultuurtje.
In Utrecht ook ontzettend. Daarom heb ik er niet zo bar veel mee op. Iedereen heeft wel elkaars vriendinnetjes op z'n minst een keer gezoend, zo niet dan wel de vriendinnetjes van elkaars vriendinnetjes. Ik trek dat gewoon erg slecht, is echt totaal niet mijn ding.
pi_36294901
quote:

[..]

Bier 1 euro!? Waarom weet ik daar niks van? Klinkt als de ideale plek om je vol te laten lopen alvorens echt op pad te gaan. En dan ondertussen de ogen goed de kost geven. Maar ze zijn failliet? Was dat op het domplein?
Mariaplaats.

Maar GOD wat een kansloze boel is dat daar. Een studentenkroeg in de slechtste zin. .
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:37:46 #231
8369 speknek
Another day another slay
pi_36294974
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
In Utrecht ook ontzettend. Daarom heb ik er niet zo bar veel mee op. Iedereen heeft wel elkaars vriendinnetjes op z'n minst een keer gezoend, zo niet dan wel de vriendinnetjes van elkaars vriendinnetjes. Ik trek dat gewoon erg slecht, is echt totaal niet mijn ding.
Elkaar's vriendinnetje zoenen, of incrowd gedrag?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36295235
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:37 schreef speknek het volgende:
Elkaar's vriendinnetje zoenen, of incrowd gedrag?
Het constante uitwisselen van vriendinnetjes. Beide dus. Ik word daar echt claustrofobisch van. Al het geroddel, gekibbel en gegluur dat daar van komt. Jakkes. .
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:49:55 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_36295365
Bummer .
pi_36295470
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:49 schreef speknek het volgende:
Bummer .
Ja, braaf. .

Wat ga jij doen dit weekend ?
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:54:18 #235
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_36295514
*inwoner van utrecht meldt zich

Ik ga veel te weinig uit in mijn stad, zie ik alweer...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:57:19 #236
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_36295630
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:54 schreef Svyatagor het volgende:
*inwoner van utrecht meldt zich

Ik ga veel te weinig uit in mijn stad, zie ik alweer...
Je mist wat
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:27:59 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_36296600
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, braaf. .

Wat ga jij doen dit weekend ?
Naar het immer hippe en bruisende Veenendaal (vriend is jarig, vandaar).
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:32:35 #238
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_36296756
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:46 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Het constante uitwisselen van vriendinnetjes. Beide dus. Ik word daar echt claustrofobisch van. Al het geroddel, gekibbel en gegluur dat daar van komt. Jakkes. .
Wacht even; jij doet het zelf dus ook met meiskes?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_36298586
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:57 schreef Horsemen77 het volgende:
Als jullie toch allemaal bij elkaar in de buurt wonen, neem ik aan dat jullie ook bij elkaar op bezoek gaan... misschien zelfs een 'míetinkje' af en toe?
quote:
quote:
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:37:57 #240
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_36298831
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:30 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

[..]

[..]
nee. Eigenlijk niet. Tenminste niet ik.

Maaruh mocht iemand een keer willen mieten dan is dat natuurlijk wel te regelen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:43:02 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_36298993
Ik heb Q. en Audrey al een keer ontmoet in Utrecht . Volgens mij woonden we er alleen geen van allen toen.
pi_36300251
quote:

[..]

[..]

Als je jezelf wil volgooien voor het stappen kun je beter even langs cafe zotte gaan. Elke avond van 10 tot 1, bier 1 euro . Vaasjes
Het was op de mariaplaats/plein ofzo.. geen idee hoe het daar precies heet. Met een s-bocht tegenover de stairway 2 heaven
Jupiler is goed
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:28:15 #243
141482 Q.
JurassiQ
pi_36300506
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:43 schreef speknek het volgende:
Ik heb Q. en Audrey al een keer ontmoet in Utrecht . Volgens mij woonden we er alleen geen van allen toen.
De goede ouwe tijd, toen ik nog in een uithoek woonde.
For great justice!
pi_36300518
Cafe de Zotte. Wat een flutcafe is dat zeg .
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:32:38 #245
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36300664
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef Q. het volgende:

[..]

De goede ouwe tijd, toen ik nog in een uithoek woonde.
als je nog een leuke kamer weet in utrecht;..
word namelijk waarschijnlijk heel snel uit mijn huidige kamer gegooid...
put
your
clothes
on!
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:38:21 #246
141482 Q.
JurassiQ
pi_36300898
Aan woonruimte komen in Utrecht is zelden makkelijk...
For great justice!
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:42:38 #247
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36301072
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef Q. het volgende:
Aan woonruimte komen in Utrecht is zelden makkelijk...
kan jij je bezemkast niet in de onderhuur gooien!?
put
your
clothes
on!
pi_36303143
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef VoreG het volgende:
Cafe de Zotte. Wat een flutcafe is dat zeg .
!

Cafe Zotte is meesterlijk
Lekker met zn alle om die ronde tafel achterin, hele tafel vol vazen. Muziek staat precies hard/zacht genoeg om elkaar duidelijk te kunnen verstaan.
En om 1 uur lekker door naar andere kroegen of feesten.
Jupiler is goed
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:57:11 #249
21865 WaVe
WaVe detected
pi_36303497
Ik laat van het weekend wel weten waar ik ben beland, als ik tenminste de namen kan onthouden
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:59:48 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_36303568
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:42 schreef Jerruh het volgende:

[..]

kan jij je bezemkast niet in de onderhuur gooien!?
De bezem staat op het balkon. .
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')