Thnx!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:09 schreef ShaoliN het volgende:
Klaagbaak it is.
Je rekent verkeerd. Mijn abbo liep nog x termijnen, wat een beltegoed van 150 euro opgeleverd zou hebben, + beltegoed van 135 wat er al stond, maakt samen 285 euro.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Je had 135,- tegoed staan (+)
Je moet 150,- betalen om je abo af te kopen (-)
----------------------------------------------------------
Je denkt 285,- tegoed te hebben van Orange (+)
Ligt het nou aan mij of ben je gewoon dom bezig ?
Je spreekt in toekomstige tijd, mijn probleem is voltooid verleden tijdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:12 schreef Steve-O het volgende:
Waarom zit je abbo niet uit dan en ga je dan over op prepaid ?
Dat maakt het idd lastig jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
Had je hem aangetekend opgestuurd? Zo niet, dan heb je geen poot om op te staan lijkt me.
Sorry maar dat kon je weten dan. Als je iets op wilt zeggen, altijd aangetekend doen anders beweren ze geheid dat ze je brief nooit ontvangen hebbenquote:
Ik ben er idd bang voor jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Sorry maar dat kon je weten dan. Als je iets op wilt zeggen, altijd aangetekend doen anders beweren ze geheid dat ze je brief nooit ontvangen hebben![]()
Begrijp ik het nu goed: Orange zegt:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:07 schreef BYM het volgende:
Pffffff, stuur ik vorig jaar November een brief, dat ik mijn abbonement af wil kopen, en om wil zetten naar een pre-paid. Ik had nog ruim 135 euro beltegoed staan, opgespaard, en moest 150 euro betalen om af te kopen wat een totaal maakt van 285 euro beltegoed.
Lang verhaal kortgemaakt, ik ben al mijn centen kwijt, en krijg geen prepaid, omdat mijn brief kwijt is, en er nu gezegd wordt dat ik 6 december TELEFONISCH doorgegeven zou hebben een afkoop te willen doen.
Maar heb je dan ook geen bevestiging gekregen? Dan heb je toch wel een poot om op te staan?quote:
Ja heb ik wel betaald jaquote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap 'm niet helemaal.... Je hebt die ¤ 150 afkoop wél of niet betaald?
Mensen die Engelse zinnen letterlijk vertalen naar het Nederlandsquote:[ORANGE] ZUIGT GROTE TIJD! Zo!
Das idd behoorlijk klote danquote:Op zondag 26 maart 2006 19:21 schreef BYM het volgende:
[..]
Ja heb ik wel betaald ja![]()
Ik hád 125 of 135 euro beltegoed opgespaard, én 150 euro afkoop betaald.
Beide ben ik kwijt.......
(afkoop was x aantal maanden maal maandbedrag)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |