Peugeot 407. Hij rijd nog wel ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:21 schreef eBay het volgende:
Wat voor auto is het , hij rijd nog wel ?
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:23 schreef Skinnymike het volgende:
Wat een gigantische hufter!!![]()
![]()
![]()
Dat soort tuig mogen ze van mij aan de hoogste boom hangen! Tenzij jij een Opel hebt, dan maakt een kras je auto nou juist mooier!!!!
ik denk dat je iemand heel erg kwaad gemaakt hebt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:18 schreef thefunny het volgende:
Loop ik vanmiddag vrolijk met mn koffertje vanuit mn werk naar mn auto....heeft er een of andere malloot mn auto staan bewerken met een SLEUTEL!! Over beide zijkanten een diepe kras van voor tot achter!!
Kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
Misschien is ie jaloers op je peugeootje?
Ik zal dalijk jou huis in de fik zetten, het zijn immers maar wat bakstenen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:46 schreef Okkie_ het volgende:
Ach man, huil niet zo, 't is maar een stukkie blik
jawel zoiets doen ze vaak wel zonder reden nooit gehoord dat er in 1 straat weer is 30 auto;s te pakken zijn genomen door de spiegels er af te trappen krassen op te maken !!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk dat je iemand heel erg kwaad gemaakt hebt!
zoiets doe je toch niet zonder reden?
Het zijn niet de bakstenen die branden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zal dalijk jou huis in de fik zetten, het zijn immers maar wat bakstenen.
Jou brommer is dan ook zo al lelijk en heeft natuurlijk geen waarde.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof het mij wat boeit als er een kras op me brommer zitwow
Idd een erg passende reactiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof het mij wat boeit als er een kras op me brommer zitwow
wat jalouzie al niet doet hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:23 schreef Skinnymike het volgende:
Wat een gigantische hufter!!![]()
![]()
![]()
Dat soort tuig mogen ze van mij aan de hoogste boom hangen! Tenzij jij een Opel hebt, dan maakt een kras je auto nou juist mooier!!!!
Behalve in je portmonee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:14 schreef MisterICE het volgende:
TS moet niet janken, die paar krasjes merk je niets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |