En die lelijke zegelringen?quote:
Dat zou ook wel verklaren waarom er nooit meiden op me af stappen, of het ligt aan me kopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik draag een ring en ik ben niet bezet.
Waarom moet zou je persee bezet zijn als je een ring draagt???
Ja dat vond ik dus ook! Alleen mensen uit mijn omgeving zeggen dat sommige mensen (meiden) dan meteen denken dat je bezet ben.quote:
die moet je ook niet aan je ringvinger doen danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En die lelijke zegelringen?![]()
Daarom zei ik dat het eraan ligt wat voor ring.
Ja en als je er dan voor gaat zeggen ze dat je ontrouw ben! Tis ook nooit goed...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:25 schreef longinus het volgende:
Er zijn vrouwen die op bezette mannen vallen, dat kan ook een rden zijn voor een ring.
een 'mannenring' kan, maar de ringvinger is voor een trouw/verlovingsringquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:24 schreef Thirdeye het volgende:
Het gaat overigens om een gewone mannenring om de ringvinger.
Even je fotoboek gecheckt,maar het ligt niet aan die ring hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik draag een ring en ik ben niet bezet.
Waarom moet zou je persee bezet zijn als je een ring draagt???
Die ring lijkt wel op een vriendschapsring die mn vriendin en ik ook hebben. Vandaar dat er best veel mensen zullen zijn die denken dat je met zo'n ring bezet bent.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:24 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook! Alleen mensen uit mijn omgeving zeggen dat sommige mensen (meiden) dan meteen denken dat je bezet ben.
Het gaat overigens om een gewone mannenring om de ringvinger.
Voorbeeldje:
[afbeelding]
Wat een bullshit. Heb zelf al jaren een ring om mijn ringvinger, en ik was toen echt niet bezet.quote:
Samequote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:27 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb een ring, en ik ben bezet, en de ring slaat daar ook op.
Mits uit de broek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:10 schreef Toryu het volgende:
Telt een cockring ook?
ik hoop niet dat je denkt dat normale mensen dat soort dingen weten en erbij nadenkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:54 schreef dreeske het volgende:
over 2 weken koop ik me deze ring als man zijnde.
Eronder de uitleg van de ring, wordt dit begrepen door vrouwen ??
[afbeelding]
The Claddagh symbolizes love, friendship, and loyalty. In the seventeenth century the symbol was first displayed on a ring which was exchanged between friends or lovers. The heart was to symbolize love, the hands personified friendship or faith, and the crown signified loyalty or fidelity.
When worn on the right hand with the heart facing out, the heart is still searching for love. When worn on the right hand with the heart facing in, he or she may have found their love. Placing the ring on the left hand with the heart facing in indicates they are happily married with love, friendship, and fidelity.
Nee, dat wordt niet begrepen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:54 schreef dreeske het volgende:
over 2 weken koop ik me deze ring als man zijnde.
Eronder de uitleg van de ring, wordt dit begrepen door vrouwen ??
[afbeelding]
The Claddagh symbolizes love, friendship, and loyalty. In the seventeenth century the symbol was first displayed on a ring which was exchanged between friends or lovers. The heart was to symbolize love, the hands personified friendship or faith, and the crown signified loyalty or fidelity.
When worn on the right hand with the heart facing out, the heart is still searching for love. When worn on the right hand with the heart facing in, he or she may have found their love. Placing the ring on the left hand with the heart facing in indicates they are happily married with love, friendship, and fidelity.
Euhm hopen misschien wel, maar weet zeker van nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:55 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je denkt dat normale mensen dat soort dingen weten en erbij nadenken![]()
Ik heb het niet over feiten, maar over de betekenisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Heb zelf al jaren een ring om mijn ringvinger, en ik was toen echt niet bezet.
de vier anderequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:33 schreef Boes-boes het volgende:
Aan welke vinger kun je nog meer een ring dragen naast je ringvinger. Dat het ook algemeen geacepteerd wordt.
Psies...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En die lelijke zegelringen?![]()
Daarom zei ik dat het eraan ligt wat voor ring.
Sommige dragen een ring om hun wijsvingerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:33 schreef Boes-boes het volgende:
Aan welke vinger kun je nog meer een ring dragen naast je ringvinger. Dat het ook algemeen geacepteerd wordt.
neuh, ik draag 2 ringen, om beide ringvingers, toch kan ik je in vertrouwen meedelen dat ik niet bezet benquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |