[...] VI.nl maakte deze test zelf (via Teleac, klik hier voor link), lachte aanvankelijk om de vragen en schrok zich vervolgens rot van het resultaat. Want van de in totaal twintig VI-collega's bleken er slechts zeven goed genoeg ingeburgerd. Dertien haalden niet het vereiste minimum van een score van 5,5. Gemiddeld kwamen we met zijn twintigen uit op een 5,3.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b]. [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag. Ray's Statshoekje - 2009/2010.
inderdaad een heel effectieve manier om mensen niet binnen te hoeven laten... dit is toch de test waar kalou al een keer voor is gezakt?
Ik reis in Nederland om de wereld...door bij mensen van 80 nationaliteiten thuis te komen en een typische maaltijd te nuttigen! Check de site, met beschrijvingen en foto's...Nepalees, Sudanees...: http://80meals.blogspot.com
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!! Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Bureaucratische flut test zeg, ik had een 5,3 en ik moet weg. Maar ik ben al weg volgens mij want bij mij in de stad staan er geen afvalbakken en fietsen in de voortuinen.