WTF?!?!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef dvr het volgende:
Een ventje "B" van 14 zit nietsvermoedend achter zijn PC wanneer een initiatiefrijk
klasgenootje "A" zich op MSN meldt met het spannende voorstel om elkaar eens
gezellig te pijpen in de bosjes![]()
![]()
[afbeelding]
Samir A. en Mohammed B.?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:33 schreef dvr het volgende:
Een ventje "B" van 14 zit nietsvermoedend achter zijn PC wanneer een initiatiefrijk
klasgenootje "A" zich op MSN meldt met het spannende voorstel om elkaar eens
gezellig te pijpen in de bosjes![]()
![]()
[afbeelding]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | | Start van sessie: zaterdag 4 februari 2006 | | Deelnemers: | | ...ry 'nd annekee... {WEEEEEEEEG} (xxxxxx@hotmail.com) | | ...Osanne(A)(H) daann sgatJje:)(K) (xxxxxhotmail.com) | .--------------------------------------------------------------------. [19:16:20] 8-)marlY !!(: en jij bent..? [19:16:38] Vannilaa iic: Jaa gewoon een vriendinn vn ronnie [19:16:51] 8-)marlY !!(: en wrrmvoeg jij mij toe..? [19:16:54] Vannilaa iic: kenn jij stijn en nick .. ? [19:16:58] 8-)marlY !!(: jha [19:17:03] Vannilaa iic: heb juu hun msn ..? [19:17:07] 8-)marlY !!(: jha;) [19:17:10] Vannilaa iic: magk diie [19:17:20] Vannilaa iic: khad gister mtt hun gepraat op schaatsbaan ;) [19:17:20] 8-)marlY !!(: heb ff gin sin om te soeken;) [19:17:28] Vannilaa iic: ik ken hunn maar ik hebb hun msn niett [19:17:33] 8-)marlY !!(: oke [19:17:37] 8-)marlY !!(: maar k ken jou nii [19:17:41] 8-)marlY !!(: duss..8-) [19:17:47] Vannilaa iic: Nee ronnie sz0o toen ik da vroeg [19:17:51] Vannilaa iic: aan hem vn die msn weet je [19:18:01] Vannilaa iic: hij sz0o jaa voeg haar maar teo dii weet da wel ;) [19:20:01] 8-)marlY !!(: oke [19:20:06] 8-)marlY !!(: maar ik weet da ni uit mijn hoofd [19:20:08] Vannilaa iic: duus daaromm ;) [19:20:12] 8-)marlY !!(: maar ik ken jou nii dus8-) [19:20:14] 8-)marlY !!(: doeii [19:20:17] Vannilaa iic: Jaa ken jee die nogh een xtje gevenn als je wil .? [19:20:23] * 8-)marlY !!(L)(K) steef en Ik NTB(L) (L) JordY sUper sgatJhh(L) waS geSellie rOsanne(A)(H) daann sgatJje:)(K) heeft zijn/haar status gewijzigd in: Offline [19:20:30] Vannilaa iic: KUTMOOGOOL [19:20:30] Vannilaa iice Baby. .(K)..Daniie Terry 'nd annekee... KUTMOOGOOL |
Pff, hou op zeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wel vermoeiend, al die BrEeZaH-teksten.![]()
quote:Yxxxxx van der Wxxx
xxxxxxxxxx xx
xxxx xx Den helder
Aan:
Kruidvat
xxxxxxxxxx xxx
xxxx xx Den Helder
Den helder 2 maart 2006,
Betreft: sollicitatie verkoopmedewerkster
Geachte mevrouw, meneer,
De Kruidvat vind ik een prachtige winkel, en daardoor een aantrekkelijke werkomgeving. Graag zou ik voor een functie in uw bedrijf in aanmerking komen. Mijn voorkeur gaat uit naar een baan als verkoopmedewerkster of vulploeg medewerkster.
De meeste ervaring in de detailhandel heb ik opgedaan bij Trekpleister en de Bentex.Totaal samen bij elkaar heb ongeveer anderhalf jaar á 2 jaar ruim veel ervaring op kunnen doen. Ik heb alle dagelijkse voorkomende werkzaamheden bij de Trekpleister verricht. Telefoon opnemen en kassa tellen, pakbon etc en het kassa werk behoorde tot mijn dagelijks werk.
Op dit moment werk ik bij Workstar als Productiemedewerkster. Helaas doe ik hier productie werk dus niet echt wat ik graag dagelijks wil doen. Hierbij verloopt mij halfjaarcontract op 4 maart en helaas word hij niet verlengt , en dus ben ik op zoek naar een andere baan.
Zowel bij Trekpleister als bij Bentex was het vaak ontzettend druk, bij deze bedrijfen heb ik al heel gauw geleerd om netjes en snel te werken. Daarnaast vind ik het belangrijk om altijd vriendelijk te blijven voor de klanten. Bij beide bedrijven worden hoge eisen gesteld aan de klantvriendelijkheid, een stralende hulp voor de klanten is bij mij een voorschrift.
Ik hoop dat mijn enthousiasme voor u aanleiding is om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Yxxxxx van der Wxxx
quote:Aan: HM De koningin (persoonlijk)
Onderwerp: condoleances
Datum:4-21-04
Beste H.M. koningin Beatrix,
Ik wil u van harte condoleren met het verlies van u vader. Ik vind het zeer erg voor u dat u in zo korte tijd, weer voor het graf staat. Z.K.H. prins Bernhard heeft voor mij ook altijd veel betekend. Ik wens u veel kracht toe in de toekomende dagen. Vooral als u de gang naar het graf zult moeten maken, ook daar wens ik u veel kracht, sterkte, en moed toe!
Met vriendelijke groet,
Lxxxxxx van der Txxxx jr.
xxxxxx xx
xxxx xx
Rhenen
Tel. 0317-xxxxxx
E-mail:xxxxx@solidity.nl
quote:Lieve Oma,
Hoe is het? Ik hoop goed.
Was gezellig he, toen we er met Pasen waren!
Naja… ik zat zo een beetje te denken, zovan ik heb over 2 weken al mei-vakantie. En ik dacht, misschien vind jij het wel leuk als ik 2 dagen kom! Dan doe ik boodschapjes voor je, of als je er zin in hebt gaan we samen. Dan was ik af, en help mee met eten koken. Als je er zin in hebt kunnen we even een spelletje doen. En als jij lekker even ‘s middags een uurtje gaat slapen, ga ik lezen of even wat voor school doen. Naja….kortom, je geeft dan maar een gil als je iets nodig hebt of wat dan ook en ik ben er!
En wat betreft het vervoer… Lxxx en Rxx gaan 2 dagen naar Antwerpen en ze zeiden dat ze wel via s’Heerenberg kunnen rijden en dan komen ze mij ook weer ophalen!
Maar oma, als je denkt dat wordt me te druk of dat zie ik niet zitten, gewoon zeggen hoor, het is maar een voorstel!
Ik zou dan op maandagavond 3 mei afgezet worden door Lxxx en Rxx. En op woensdag einde van de middag 5 mei weer opgehaald worden. Maar nogmaals, alleen als het niet te druk voor je is!
Laat je het even weten, je weet me te vinden!
!Liefs Rxxx!
Hij maar denken dat hij daar alleen shared...quote:Limewire songs go to:
Drv1_vol1Š
Documents and settings
shared
idd my , un, tog, dak, trugquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wel vermoeiend, al die BrEeZaH-teksten.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:56 schreef Prowl het volgende:
"Buurvrouw" en "Leen naakt zonnen" zijn populair zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |