Ja, maar ik ben nuchterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef Timmiejj het volgende:
Wat een toeval, dit hebben vrienden van me met carnaval wel gedaan![]()
Maarre, gaat niet echt goed nee. Hij schijnt helemaal te verbranden. En dat smaakt natuurlijk niet.![]()
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/scotland/4103415.stmquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef Lienzz het volgende:
je gooit toch ook geen mars in de frituurpan![]()
![]()
Een frikandel bedoel???quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:11 schreef Molluck het volgende:
Ik denk dat het een soort vette vleesspons wordt
Hoelang frituur je het ? maak is een foto?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het is gelukt!!
Lekker krokant van buiten, en lekker van binnen. Had hem eerst op 150 graden gezet, maar daarna toch maar op 180
Ik heb er nu de andere 2 in gegooid
Kee, op naar het volgende expiriment, wat heb je nog meer in je vriezer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het is gelukt!!
Lekker krokant van buiten, en lekker van binnen. Had hem eerst op 150 graden gezet, maar daarna toch maar op 180
Ik heb er nu de andere 2 in gegooid
Nee waar denk je dat de 'speciale' smaak en 'extra krokante' laag vandaan komt! Hè?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef Joene het volgende:
het ziet er opzich niet verkeerd uit , maak je frituurpan is schoon zeg
dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:44 schreef kabouter.muts het volgende:
[quote]Op vrijdag 3 maart 2006 17:44 schreef Youp het volgende:
schnitzel gaat volgensmij wel
Ja dat gaat maar wordt er echt niet lekkerder op.![]()
Hmmm.. heb genoeg paneermeel in huis.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:44 schreef Youp het volgende:
schnitzel gaat volgensmij wel
kroketten zijn immers ook gepaneerd
Schnitzel kan anders prima in de frituur hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:43 schreef xman het volgende:
Shit ik heb alleen nogmaar gehakt, kipfilet en varkensschnitzel in huis.
Denk niet dat hetzelfde zal werken bij gehakt!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef Joene het volgende:
het ziet er opzich niet verkeerd uit , maak je frituurpan is schoon zeg
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maargoed, morgen toch maar is mijn frituurpan schoonmaken en echt eten in huis halen...
gebarsten = gaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
De andere 2 zijn ook klaar, heb deze wat langer gedaan, bijna 10 minuten denk ik
Deze zijn wat gebarsten. Geen grote explosies, maar gewoon zo als een frikandel barst. Heb er nu 1 op een boterham gedaan, ook erg lekker
Maargoed, morgen toch maar weer echt eten in huis halen...
Help mee met het maken van het FOK!kookboek!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef Youp het volgende:
ik heb ook wel eens gehoord van mensen die ijs frituren.... ook dat schijnt lekker te zijn...
Delete user.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
M'n computer heeft wel eens een bug..
dat zou wel eens kunnen kloppen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:51 schreef D.Rose het volgende:
in het kader van 'wat gooi ik in mijn frituurpan': ik hoorde afgelopen week dat gefrituurde champignons erg lekker moesten zijn
Iddquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Mmmmm de worst ziet er beter uit dan de frituurpan
Ehhhhhm. Jawel...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef Lienzz het volgende:
je gooit toch ook geen mars in de frituurpan![]()
![]()
water kun je dan weer niet friturenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:53 schreef Youp het volgende:
ik heb ook wel eens gehoord van mensen die ijs frituren.... ook dat schijnt lekker te zijn...
smaakt het echt zo anders dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:14 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ehhhhhm. Jawel...
http://www.damienkatz.net(...)ars-illustrated.html
of: http://www.sptimes.com/2002/02/13/Taste/Extreme_fair_food.shtml
Heb ik wel eens gedaan en het is best bijzonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |