abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35683718
Je kent het wel, speel je rustig een game online, headsetje op zodat je kan communiceren met je teamleden, ontstaat er een klein voorvalletje, wordt er meteen ruzie uitgelokt, van gescheld tot afspreken om elkaar es flink in mekaar te timmeren.

Mensen, het is maar een spelletje, kom niet meteen schelden en de grote bek geven, stuk verdriet
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:49:18 #2
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_35684036
Boeie. Je hebt ook admins op TS.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_35684589
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef DamzkoO het volgende:
Je kent het wel, speel je rustig een game online, headsetje op zodat je kan communiceren met je teamleden, ontstaat er een klein voorvalletje, wordt er meteen ruzie uitgelokt, van gescheld tot afspreken om elkaar es flink in mekaar te timmeren.

Mensen, het is maar een spelletje, kom niet meteen schelden en de grote bek geven, stuk verdriet
Ik vind gamers die tijdens het spelen vervelend zitten te doen irritant, maar volgensmij kan je dat bij de meeste on-line games uitzetten toch?
pi_35684652
dat lijkt me gewoon een strategie om de tegenstander zo boos te maken dat hij slechter gaat spelen?
als je je het allemaal echt meent dan ben je best wel triest.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:07:17 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35684700
en weer ontopic
slowchatten doe je maar ergens anders
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_35684720
Offtopic bagger verwijderd.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:09:34 #7
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_35684763
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef DamzkoO het volgende:

Hehe zo ging dat in een clan waar ik in zat ook...... de sukkels en ik maar proberen ze rustig te houden.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')