Ik vind gamers die tijdens het spelen vervelend zitten te doen irritant, maar volgensmij kan je dat bij de meeste on-line games uitzetten toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef DamzkoO het volgende:
Je kent het wel, speel je rustig een game online, headsetje op zodat je kan communiceren met je teamleden, ontstaat er een klein voorvalletje, wordt er meteen ruzie uitgelokt, van gescheld tot afspreken om elkaar es flink in mekaar te timmeren.![]()
Mensen, het is maar een spelletje, kom niet meteen schelden en de grote bek geven, stuk verdriet![]()
Hehe zo ging dat in een clan waar ik in zat ook...... de sukkels en ik maar proberen ze rustig te houden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef DamzkoO het volgende:
Je kent het wel, speel je rustig een game online, headsetje op zodat je kan communiceren met je teamleden, ontstaat er een klein voorvalletje, wordt er meteen ruzie uitgelokt, van gescheld tot afspreken om elkaar es flink in mekaar te timmeren.![]()
Mensen, het is maar een spelletje, kom niet meteen schelden en de grote bek geven, stuk verdriet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |