Is ze hier geregistreerd? Ben je wel eens daar op bezoek geweest?quote:Op woensdag 12 april 2006 08:38 schreef maartena het volgende:
Mijn zusje woont op East Timor.... telt dat?
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:45 schreef k_man het volgende:
Is ze hier geregistreerd? Ben je wel eens daar op bezoek geweest?
Ja daar trapte ik ook al in!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:04 schreef Shakermaker het volgende:
EDIT lamaIk dacht dat de OP nog klopte.
Als hij huurmoordenaar was welquote:Op woensdag 12 april 2006 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een kameraad van me is in Afghanistan geweest. Telt zeker niet?
meldt !quote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die ooit in Mali is geweest?
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef Lucille het volgende:
Best wel indrukwekkend waar de FOK!kers allemaal geweest zijn.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat ook geinig zou zijn om na te gaan, is hoeveel Fokkers in welke landen zijn geweest. En dan kijken welke landen er in de top10 'meest door Fokkers bezochte landen' staan.
Zou je er willen wonen?quote:
Okequote:
Voor een paar jaar zeker. Heb dat in twee landen daar in de buurt ook gedaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou je er willen wonen?
Vind je het gevaarlijk voor een blanke? En kan je in de hoofdstad goed leven na Europese maatstaven?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:31 schreef paricos het volgende:
Voor een paar jaar zeker. Heb dat in twee landen daar in de buurt ook gedaan.
Ben trouwens Mauritanie vergeten, zie ik nu
Er waren voldoende voorzieningen voor de europeanen (waar er toch snel al tussen de 1000 en 2500 van rondlopen) en de lokale elite om aangename dingen te kunnen doen zoals supermarkten, restaurants, barretjes, sportvoorzieningen, disco's, viedotheken etc. Desondanks moet je er wel tegen kunnen dat je in een klein wereldje leeft waar toch minder te doen is als in NL. Qua veiligheid heb ik me nooit onprettig gevoeld. Als je geen domme dingen doet en wat voorzorgsmaatregelen neemt (bewakers rond je huis, niet in t holst van de nacht alleen over straat lopen) dan is de kans klein dat je wat overkomt.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vind je het gevaarlijk voor een blanke? En kan je in de hoofdstad goed leven na Europese maatstaven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |