Doorstreept waar ik ben geweestquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
A
Afghanistan
Angola
Antigua and Barbuda
Armenia
Azerbaijan
B
Burkina Faso
Burundi
C
Cameroon
Central African Republic
Chad
Comoros
Congo
Congo, Democratic Republic of the
Côte d'Ivoire
E
East Timor
Equatorial Guinea
G
Gabon
Ghana
Grenada
Guinea
Guinea-Bissau
K
Kiribati
Kyrgyzstan
L
Liberia
M
Maldives
Mali
Marshall Islands
Mauritania
Micronesia
N
Nauru
Niger
P
Palau
Papua New Guinea
S
St. Lucia
St. Vincent and The Grenadines
Samoa
São Tomé and Príncipe
Seychelles
Sierra Leone
Somalia
T
Tajikistan
Togo
Tonga
Turkmenistan
Tuvalu
W
Western Sahara*
Z
Zaire
Doorgestreept waar ik ben geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:50 schreef Jaguarized het volgende:
A
Afghanistan
Angola
Antigua and Barbuda
Azerbaijan
B
Burkina Faso
Burundi
C
Cameroon
Central African Republic
Chad
Comoros
Congo
Côte d'Ivoire
E
East Timor
Equatorial Guinea
G
Gabon
Ghana
Grenada
Guinea
Guinea-Bissau
K
Kiribati
Kyrgyzstan
L
Liberia
M
Mali
Marshall Islands
Mauritania
Micronesia
N
Nauru
Niger
P
Palau
S
St. Lucia
St. Vincent and The Grenadines
Samoa
São Tomé and Príncipe
Sierra Leone
Somalia
T
Tajikistan
Togo
Tonga
Turkmenistan
Tuvalu
W
Western Sahara*
ctrl+f lebanon levert op dat ie in het lijstje van Socks is verdwenenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef Hik het volgende:
Ik ben trouwens even benieuwd wie Libanon heeft gestreept (vind ik wel leuk om even wat te vragen). Als ik zo hierboven kijk vind ik het een beetje onduidelijk...
Ik heb gisteren al gekeken hoe ik evt. in Turkmenistan kan komen.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:59 schreef Hik het volgende:
Dit moet voor jou toch een inspirerend plaatje zijn, k_man... Alle rare bestemmingen zomaar gratis op een rij...
Dat had ik ook gezien, maar onderaan zijn post staat Libanon niet genoemd bij de landen die hij heeft weggestreept...quote:Op maandag 20 maart 2006 16:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ctrl+f lebanon levert op dat ie in het lijstje van Socks is verdwenen
Turkmenistan is alleen makkelijk te doen als transitland. Je zou bijv. met GEXX kunnen vliegen van Düsseldorf naar Tiblisi. Van daar over land naar Baku. Vanuit Baku de boot naar Turkmenbashi en dan over land naar Samarkand. Vanuit Samarkand met de trein naar huis (via Astrakhan en Moskou) of eerst naar Tashkent en vanaf daar terugvliegen. heb je gelijk Oezbekistan en Azerbeidzjan meegpiktquote:Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gekeken hoe ik evt. in Turkmenistan kan komen.Lijkt me erg interessant.
Visumtechnisch. Als je een retoutje Frankfurt - Ashgabat neemt dan kom je niet in aanmerking voor een transitvisum. En een transitvisum (5dagen) is het enige visum waarmee je vrij mag rondlopen in Turkmenistan, met een gewoon visum heb je steeds een begeleider van een of ander ministerie op je hielen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:53 schreef k_man het volgende:
Waarom zo ingewikkeld als je ook gewoon - via Frankfurt - op Ashgabat kunt vliegen?
Canada mag een streep door. Ben ik meerdere keren geweest, en ik kan me niet voorstellen dat er ook nog niet andere fokkers zijn geweest. Er was geloof ook ooit een Canada topic en een Toronto topic.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:36 schreef Hik het volgende:
Canada
Die was al een tijdje van het lijstje af hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Canada mag een streep door. Ben ik meerdere keren geweest, en ik kan me niet voorstellen dat er ook nog niet andere fokkers zijn geweest. Er was geloof ook ooit een Canada topic en een Toronto topic.
Ja ik zit inderdaad niet op te letten....quote:Op woensdag 12 april 2006 08:11 schreef k_man het volgende:
Die was al een tijdje van het lijstje af hoor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |