Zodat je stiekem van twee walletjes kan eten, hè?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja heus ook wel, maar dan weer zonder jou
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
Zodat je stiekem van twee walletjes kan eten, hè?![]()
En ik probeerde hem nog in het Nederlands te typen, maar deze moest toch echt in het Engels.quote:
En dan over het kantoorwezen pratenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja heus ook wel, maar dan weer zonder jou
Is dat Robbie... of mark_03?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
had jij niet door dat ik hier zat mee te kletsen?!![]()
multi-tasken noemen we dan, he Zhen
Truste!quote:
quote:
oeh geil!!!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:53 schreef Zhenar het volgende:Dan neem ik de naaktfoto's van Dizzle mee!
![]()
Hij durfde toch ook met mij en MB te "daten"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh geil!!!!!
volgens mij hebben wij eerder een date, dan ik en Diz.....
die sukkel durft toch niet
Euh, dat had ik wél door, hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
had jij niet door dat ik hier zat mee te kletsen?!![]()
multi-tasken noemen we dan, he Zhen
nou vorig jaar waggelde ik dronken door A'dam en toen durfde hij nóg niet te komen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:56 schreef Zhenar het volgende:
Hij durfde toch ook met mij en MB te "daten"![]()
Jij slet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vorig jaar waggelde ik dronken door A'dam en toen durfde hij nóg niet te komen...![]()
mèn, hij had me zo kunnen scorenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Jij slet!
Had je een booty call gepleegd dan?quote:
[/vraag ontwijk modus?]quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:59 schreef babette21 het volgende:ik ga me d'r toch een partij naar bed.......
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |