Hoe ben je er vanaf gekomen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef tonja het volgende:
Heel vervelend. Ik heb zelf jarenlang last van geluidshinder gehad.
Omgeving Delft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh ik heb de hele tijd al mijn muziek aan staan en ook redelijk hard, meestal is er nu niemand thuis namelijk.
Misschien ben ik het wel![]()
Wat voor muziek is het? Woon je in Leiden?![]()
Ik moet m'n stereo op 10 zetten om zijn muziek niet te horen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef tonja het volgende:
Heel vervelend. Ik heb zelf jarenlang last van geluidshinder gehad.
Misschien kan je de buurman even aanspreken? Leg hem uit (zo vriendelijk mogelijk) dat je ziek thuis zit en last van zijn muziek hebt.
Of anders zelf muziek aan zetten.
Ik ben verhuisdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe ben je er vanaf gekomen?
Hm, het is vaak zo dat mensen die asociaal hard muziek draaien dat ook zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik moet m'n stereo op 10 zetten om zijn muziek niet te horen.
En de vorige keer dat ik klaagde heeft niet geholpen.
Sterker nog, m'n brievenbus werd daarna als vuilnisbak gebruikt door een onbekende...
Zo van.. Als je niet ophoud danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef Vector_SLD het volgende:
Misschien is het wel een Fok!ker![]()
Ga er gewoon heen en vertel hem in welke staat je bent.
!
Dan post ik een smiley op Fok!?quote:
nee, je vraagt of hij het uit/zachter uit wil zetten.quote:
lees het topic nog eens aandachtig door...quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Toch zeker geen treurige BZN -fan of zo?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef DaveM het volgende:
[..]
Omgeving Delft.
En de buurman heeft de hele tijd zo'n top 100 aller tijden CD op.
Heb de afgelopen week al 6x Bohemian Rhapsody mogen aanhoren.
Dankje!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Hm, het is vaak zo dat mensen die asociaal hard muziek draaien dat ook zijn.
Echt een kutsituatie. Omdat het overdag is heeft het weinig zin de politie in te schakelen.
Misschien kun je bij de andere buren informeren of zij ook hinder ondervinden van die buurman. Als dat zo is zou je kunnen afspreken allemaal meteen de politie te bellen zodra de overlast plaatsvindt. Dit moet je wel een tijdlang volhouden voor de politie daadwerkelijk ingrijpt.
Ik weet hoe klote het is.
Sterkte.
Precies, een nieuw top 40 nummertje was misschien nog te verdragen (tenzij carnaval of r&b) maar uitgerekend dát nummer.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus... wie zet tegenwoordig nog Bohemian Rhapsody op?Een nummer dat de Nederlandse radio gewoon kapotgedraaid is en gewoon niet leuk meer is om aan te horen..
Ik draai soms dat soort muziek nog weleens, net als Paradise by the Dashboardlight, ik ken mensen die dat ook niet zo goed weten te waarderenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus... wie zet tegenwoordig nog Bohemian Rhapsody op?Een nummer dat de Nederlandse radio gewoon kapotgedraaid is en gewoon niet leuk meer is om aan te horen..
Overdag bonkende bassen opzetten als hij ligt te tukken. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:30 schreef noutie het volgende:
Heel veel sterkte hiermee,
ik ken het, ik heb ook vaak last van mijn bovenbuurman. En ze snappen op de een of andere manier niet dat je om 3:00 's nachts geen bonkende bassen wilt. <quote> 't is een huis waar ook studenten wonen dus dat moet toch kunnen.</quote>. Zo'n klootzakje dat overdag gaat liggen tukken en dan 's nachts andere mensen gaat vervelen![]()
![]()
De enige echte oplossing is eigenlijk gewoon verhuizen want huisbazen/ de politie doen er gewoon te weinig aan.
Heb je al oordoppen geprobeerd? dat haalt iig de boventonen eruit. Geluidsoverlast is zwaar kut, je (ik) wordt er zwaar chagerijnig van.
Ik moet overdag helaas werken, dus dat werkt niet echt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:34 schreef thefunny het volgende:
[..]
Overdag bonkende bassen opzetten als hij ligt te tukken. Probleem opgelost![]()
Tijdklok op je stereoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:50 schreef noutie het volgende:
[..]
Ik moet overdag helaas werken, dus dat werkt niet echt.
Ik houd het topic in de gaten, als er een goede oplossing voor TS komt kan ik die vast ook toepassen.
Je hoeft toch niet per se thuis te zijn om je muziek keihard aan te zetten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:50 schreef noutie het volgende:
[..]
Ik moet overdag helaas werken, dus dat werkt niet echt.
ik denk wel als het elke dag gebeurtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:13 schreef Wriker het volgende:
Jezus, een half uurtje maar? Daar hoef je toch niet over te klagen?
fijn ik ben dus asociaalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Hm, het is vaak zo dat mensen die asociaal hard muziek draaien dat ook zijn.
Echt een kutsituatie. Omdat het overdag is heeft het weinig zin de politie in te schakelen.
Misschien kun je bij de andere buren informeren of zij ook hinder ondervinden van die buurman. Als dat zo is zou je kunnen afspreken allemaal meteen de politie te bellen zodra de overlast plaatsvindt. Dit moet je wel een tijdlang volhouden voor de politie daadwerkelijk ingrijpt.
Ik weet hoe klote het is.
Sterkte.
Sorry, ik kom net uit het Taïda-deeltje 46 topic.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:31 schreef Yildiz het volgende:
Als je het niet leuk vind, ga je toch terug naar je eigen land!?
Inderdaad, zolang het op een redelijk tijdstip gebeurt lijkt mij er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:13 schreef Wriker het volgende:
Jezus, een half uurtje maar? Daar hoef je toch niet over te klagen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef Wriker het volgende:
Ik bedoel, als je voor een half uurtje per dag al de politie wil bellen, hoe reageer je dan als je eens echt zo'n uitkeringstrekker treft die de godganse dag André Hazes door de hele buurt heen knalt? Zo'n lul die z'n speakers uit het raam hangt juist om de buurt mee te laten genieten. Ik heb ze meegemaakt.
"De hele tijd".STFU!
Zo ! Het is dus kut muziek maar je KENT het welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef DaveM het volgende:
[..]
Omgeving Delft.
En de buurman heeft de hele tijd zo'n top 100 aller tijden CD op.
Heb de afgelopen week al 6x Bohemian Rhapsody mogen aanhoren.
Oordoppen overdag gaat me te ver, het wordt dus verhuizen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:30 schreef noutie het volgende:
Heel veel sterkte hiermee,
ik ken het, ik heb ook vaak last van mijn bovenbuurman. En ze snappen op de een of andere manier niet dat je om 3:00 's nachts geen bonkende bassen wilt. <quote> 't is een huis waar ook studenten wonen dus dat moet toch kunnen.</quote>. Zo'n klootzakje dat overdag gaat liggen tukken en dan 's nachts andere mensen gaat vervelen![]()
![]()
De enige echte oplossing is eigenlijk gewoon verhuizen want huisbazen/ de politie doen er gewoon te weinig aan.
Heb je al oordoppen geprobeerd? dat haalt iig de boventonen eruit. Geluidsoverlast is zwaar kut, je (ik) wordt er zwaar chagerijnig van.
Vind het wel een originele oplossing.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:10 schreef Balthar het volgende:
Nodig je buurman uit voor een biertje dan kun je jouw muziek draaien.
Uiteindelijk ben je goede maten en kun je zeggen: he Henk ik heb koppijn zet die herrie effe af.
En dan doet die dat voor zijn maat,,,,,
Stap op zaterdagavond (sterker nog nu!) een willekeurige studentenkroeg binnen en je hoort dat nummer! Die kutstudenten pikken dat ook nog! Hang the DJ!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik draai soms dat soort muziek nog weleens, net als Paradise by the Dashboardlight, ik ken mensen die dat ook niet zo goed weten te waarderen![]()
en als je rijk bent mag je het allemaal wegbrengen! (naar o.a. je buurmanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef DaveM het volgende:
Godverdomme, ik zit ziek thuis en moet de hele tijd die jankmuziek van m'n buurman aanhoren.
Het werkt behoorlijk op m'n zenuwen maar ja ik ben niet rijk dus volgens dit VVD-CDA kabinet heb ik natuurlijk geen recht op woongenot.
quote:Op zondag 5 maart 2006 00:20 schreef teknomist het volgende:
Jezus een half uur maar?!
De kerel heeft net zijn baan verloren, zijn vrouw en kinderen zijn bij hem weg, hij heeft onwijze schulden, hij is depressie en het enige wat hem nog op de been houdt is dat ene half uurtje per dag dat ie zijn muziek keihard kan draaien en dan ga jij lopen klagen!?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |