abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35696361
ja, effectief 1,2 procent. Nounou, dat is kromliggen..
  zaterdag 4 maart 2006 @ 00:05:08 #27
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_35697278
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef DonJames het volgende:
ja, effectief 1,2 procent. Nounou, dat is kromliggen..
Tel daarbij je waardvermindering bij op (inflatie) van zo'n 2% en je moet al 3,2% rendement per jaar maken om je geld hoeveelheid gelijk te laten blijven

Rekening in Zwitserland is meestal vanaf zo'n ¤100000 eerste inleg, sommige doen het ook al voor ¤25.000, maar het nut daarvan ontgaat me even. Verschilt per bank hoe de tariefering werkt, volgens mij heb je geen boeterente meer bij de meeste banken, maar ook hier kan ik nog fout zitten.

Is alleen interessant bij zwart geld 'legaal' verdiend. Geld uit criminele activiteiten wordt nagenoeg niet beschermd
pi_35700529
Je moet het natuurlijk niet doen als het om bedragen beneden de 100.000 euro gaat want dan is het zelfs duurder dan het gewoon in NL laten staan en belasting betalen.
En mocht je meer dan een ton hebben dan moet je nog wel een constructie verzinnen om het er heen te krijgen, of je rijd er natruulijk gewoon met een koffer vol contanten heen.
De bedragen simpelweg over maken van een NL bankrekening is erg dom, dan kan de belastingdienst je wel erg makkelijk vinden.
pi_35704056
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef SolidasRock het volgende:
Het is wel erg belabberd engels geschreven... Ik begrijp er maar weinig van. Wel begrijp ik dat zwitserse rekeningen allesbehalve illegaal is?
Het hebben van een rekening is niet illegaal. Het geld wat je erop hebt staan niet opgeven aan de Belastingdienst is wél illegaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')