Ja waar gaat de wereld heen met mensen zoals jij die dat niet eens kunnenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef Charizma het volgende:
Een lezende man fietsend op een besneeuwde weg...
Waar gaat het godverdomme heen met deze wereld
Iemand van 26 die Thijs heet ....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Een vieze kutn00b met 28 posts en een kuttopic...
Wat nou noob voor hetzelfde heb ik nog 5 accounts meet meer fokering ervaring als jou..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Een vieze kutn00b met 28 posts en een kuttopic...
Oh dan zou ik wel trots zijn ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef Charizma het volgende:
[..]
Wat nou noob voor hetzelfde heb ik nog 5 accounts meet meer fokering ervaring als jou..
relcloonquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef Charizma het volgende:
[..]
Wat nou noob voor hetzelfde heb ik nog 5 accounts meet meer fokering ervaring als jou..
Jij wel ja.. Mr op posts beoordelende aanstellerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh dan zou ik wel trots zijn ja.
Echt niet alleen op je posts, maar ook op je usericon, je ondertitel, je signature en je reacties.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:17 schreef Charizma het volgende:
[..]
Jij wel ja.. Mr op posts beoordelende aansteller
Wie niet tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef Charizma het volgende:
doe je zeker altijd als iemand een topic start ? zn hele history bekijken..
Nonsens man, in de auto mag je ook lezen kaarten en routebeschrijvingen enzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:21 schreef Charizma het volgende:
Maar goed lezen op de fiets in de sneew kan echt niet.. is onverantwoordelijk en zou bestraft moeten worden !
Hij was een boek aan het lezen en had het boek op oog hoogte vast ongeveer 20 cm voor zn gezicht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nonsens man, in de auto mag je ook lezen kaarten en routebeschrijvingen enzo.
Wat was die fietser eigenlijk aan het lezen, verkeersborden ofzo? Die moeten juist gelezen worden man.
Ik heb geen foto genomen helaas anders had ik vast een gouden camera gewonnenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:24 schreef Gizmo112 het volgende:
doe een foto plaatsen...
Mijn tieten ?? nee zijn dat regels hier ofzo ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef zoalshetis het volgende:
heb je je tieten al gepost ts?
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef Charizma het volgende:
[..]
Mijn tieten ?? nee zijn dat regels hier ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |