Hoe zit dit met dubbel en tripple bieren ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:56 schreef Molluck het volgende:
Alleen als ze niet ongesteld is, dus je kan alleen trappist drinken uit een gezonde kut.
Hij vroeg zich af of de smaak verloren ging.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Herkauwer het volgende:
Waarom zou het niet kunnen? Ik zie niet in wat aids hier mee te maken heeft, fysiek blijft het gewoon mogelijk.
nee man tuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of de smaak verloren ging.
dag erna met de morning-after-condoom is ook doorgaansch geen probleemquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar dan ook nog alleen als men een vrouwen condoom om het hoofd heeft.
Volgens mij krijg je er dan een extra smaakje bij. Een AIDS-aroma.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of de smaak verloren ging.
Jij zegt nare dingen in mijn fotoboek slang.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er dan een extra smaakje bij. Een AIDS-aroma.![]()
Nee dat niet, maar je moet er wel rekening mee houden dat zo'n inbouw een hele investering is en je weet nooit hoe lang je er nog plezier van kan hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef Bendeleider het volgende:
Dus dit kan gewoon.
Zijn vriendin spaart voor een beertender inbouw.
Maar de aids zal niet nadelig zijn voor de schuimvorming en kwaliteit ?
Is dat zo? Hoe zit dat dan met de temperatuur?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef timmeeeh het volgende:
dat kan. en ik kan je zeggen dat het de smaak ten goede komt!
Jij kan het weten, zit je nou nog niet in de terminale fase?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er dan een extra smaakje bij. Een AIDS-aroma.![]()
Krijgt ze met sinterklaas.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jij kan het weten, zit je nou nog niet in de terminale fase?
Dit is hapklare literatuur.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:01 schreef Tommeke het volgende:
hoelang zal het duren voordat hier een slotje op komt??
Ik bedoel, dit is echte onzin, al snappen volgens mij sommige mods de betekenis van het woord onzin niet...
Sorry,ik was toen boos. Kan je het me vergeven?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:01 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jij zegt nare dingen in mijn fotoboek slang.
Hier een flame in je fame van mijn ! bitchhoerpiemelkut !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |