waar heb je het over?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef Molluck het volgende:
Niks mis met legale DVD's toch?
daar kan je dan weer niet mee monterenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef Sjengdanny het volgende:
Gebruik dan ook Nero.
ah oke, je weet niet wat Pinnacle Studio is dus..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef Molluck het volgende:
Niks mis met legale DVD's toch?
Ik weet wat Pinnacle is ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
ah oke, je weet niet wat Pinnacle Studio is dus..
dit heeft geen zak met het kopiėren van illegale DVD's te maken
je kan het in een map zettenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef splendor het volgende:
Pinaccle is vrij waardeloos ja, ik heb eens geprobeerd een menu te editten, ik kwam er niet uit.
En stel je zet films van je camera op je hardeschijf, hoe kun je die temp files dan verwijderen? Hij maakt er een leuk album van ofzo maar ik heb geen oneindige hoeveelheid gigs op mijn computer.
heb ik idd goede dingen over gehoord, ga ik eens proberen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef anisubs het volgende:
idd, Pinnacle = troep.
Je kan beter Avid gebruiken, zeer professioneel.
ik ga het nooit meer gebruikenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef Chinless het volgende:
FF updates van Pinnacle Studio downloaden, daarnaast je IRQ settings van Videokaart / Soundcard nalopen en de Audio Codecs. Dit probleem heb ik ook wel us meegemaakt maanden bezig geweest het probleem op te lossen.
Daarnaast zijn de systeemeisen wel voldoende?, ik weet dat pinnacle het niet zo snel pik goed te werken op een trage pc.
Idd mijn pa gebruikt dit ook, had hetzelfde gezeik, schokken enzo. Nieuwe videokaart erin deed wonderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef Chinless het volgende:
FF updates van Pinnacle Studio downloaden, daarnaast je IRQ settings van Videokaart / Soundcard nalopen en de Audio Codecs. Dit probleem heb ik ook wel us meegemaakt maanden bezig geweest het probleem op te lossen.
Daarnaast zijn de systeemeisen wel voldoende?, ik weet dat pinnacle het niet zo snel pik goed te werken op een trage pc.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
wat een irritant instabiel tyfus programma is dat. brand je er een dvd mee, schokt ie bij bepaalde overgangen en blijft ie hangen 1 minuut voor het eindknalt er iedere keer uit als ik het einde wil selecteren van een scene in de tijdlijn
lukt het eindelijk eens om een dvd te branden, doet de dvd het nergens in![]()
ben langer bezig een film werkend op dvd te krijgen dan het te monteren.
pinnacle, sterf
Conclusie, TS klaagt over de stabiliteit van zijn software icm zijn hardware. Dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Pinnacle is zo simpel als ik weet niet weet. Ik kwam es een keer op school en toen zeiden mijn vrienden van: Jaahaa je hebt een examen he?Ik zo van: Jaa dikke lul en 3 baco
. Toen ik in de klas aankwam en iedereen een plek kreeg toegewezen, wist ik dat het menes was
. Ik had alle lessen waar dat programma werd uitgelegd gespijbelt (stuk of 5 a 6 keer), en de 1e keer dat ik kennis maakte met het programma was dus op me examen
. Mja, die-hard als ik ben ging ik ervoor zitten en ging een film monteren. Ik was niet eens als laatste klaar
, terwijl die johnny's wel allemaal waren geweest en ik had OOK nog es 1 van de hoogste punten (een 8 mensen, jawel een 8
) .
Conclusie: Als je niet met Pinnacle overweg kan, moet je tog gaan twijfelen over je kennis van dat apparaat EN over je kennis in het algemeen![]()
Die Pinnacle rommel, godsamme, wanneer gaan ze daar eens werkende drivers maken. Zowel m'n DC10+ als m'n PCTV pro werken alleen goed onder Linux. En die Studie rommel is zo mogelijk nog erger. Tijdens 't renderen ineens halverwege geen synchroon geluid/beeld meer, crashen, überhauabt niet willen starten en dan moet je gaan betalen voor die software updates. My ass.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef C2000 het volgende:
Hardware is wel ok. De software daarentegen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |