abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35674481
wat een irritant instabiel tyfus programma is dat. brand je er een dvd mee, schokt ie bij bepaalde overgangen en blijft ie hangen 1 minuut voor het eind knalt er iedere keer uit als ik het einde wil selecteren van een scene in de tijdlijn
lukt het eindelijk eens om een dvd te branden, doet de dvd het nergens in
ben langer bezig een film werkend op dvd te krijgen dan het te monteren.

pinnacle, sterf

[ Bericht 12% gewijzigd door The_Terminator op 03-03-2006 15:45:01 (kk verwijderd) ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:48:14 #2
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35674617
Niks mis met legale DVD's toch?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_35674655
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef Molluck het volgende:
waar heb je het over? wat snap je niet?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:49:28 #4
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_35674662
Gebruik dan ook Nero.
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_35674691
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef Sjengdanny het volgende:
Gebruik dan ook Nero.
daar kan je dan weer niet mee monteren
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:51:13 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35674720
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef Molluck het volgende:
ah oke, je weet niet wat Pinnacle Studio is dus..
dit heeft geen zak met het kopiėren van illegale DVD's te maken
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:53:42 #7
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35674817
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef buzzer het volgende:

[..]

ah oke, je weet niet wat Pinnacle Studio is dus..
dit heeft geen zak met het kopiėren van illegale DVD's te maken
Ik weet wat Pinnacle is ja.
Mijn reactie was zo'n beetje de standaardreactie die altijd valt in topics over DVD's branden
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:01:15 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35675064
offtopic verwijderd en graag verder over Pinnacle
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_35675169
Pinaccle is vrij waardeloos ja, ik heb eens geprobeerd een menu te editten, ik kwam er niet uit.
En stel je zet films van je camera op je hardeschijf, hoe kun je die temp files dan verwijderen? Hij maakt er een leuk album van ofzo maar ik heb geen oneindige hoeveelheid gigs op mijn computer.
-
pi_35675961
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:04 schreef splendor het volgende:
Pinaccle is vrij waardeloos ja, ik heb eens geprobeerd een menu te editten, ik kwam er niet uit.
En stel je zet films van je camera op je hardeschijf, hoe kun je die temp files dan verwijderen? Hij maakt er een leuk album van ofzo maar ik heb geen oneindige hoeveelheid gigs op mijn computer.
je kan het in een map zetten

qua interface vind ik het erg simpel en duidelijk. maar het is zo instabiel als de pest
pi_35677058
idd, Pinnacle = troep.
Je kan beter Avid gebruiken, zeer professioneel.
Amstelveen de beste
pi_35681964
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef anisubs het volgende:
idd, Pinnacle = troep.
Je kan beter Avid gebruiken, zeer professioneel.
heb ik idd goede dingen over gehoord, ga ik eens proberen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:20:31 #13
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_35682920
wel legaal kopen he

* als reactie op al die stomme, gebruik dan legale dvd's
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_35683165
FF updates van Pinnacle Studio downloaden, daarnaast je IRQ settings van Videokaart / Soundcard nalopen en de Audio Codecs. Dit probleem heb ik ook wel us meegemaakt maanden bezig geweest het probleem op te lossen.

Daarnaast zijn de systeemeisen wel voldoende?, ik weet dat pinnacle het niet zo snel pik goed te werken op een trage pc.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_35683461
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef Chinless het volgende:
FF updates van Pinnacle Studio downloaden, daarnaast je IRQ settings van Videokaart / Soundcard nalopen en de Audio Codecs. Dit probleem heb ik ook wel us meegemaakt maanden bezig geweest het probleem op te lossen.

Daarnaast zijn de systeemeisen wel voldoende?, ik weet dat pinnacle het niet zo snel pik goed te werken op een trage pc.
ik ga het nooit meer gebruiken
maar bedankt voor de tips
pi_35683623
Da kan ook, al werk ut wel lekker..

Ander goed programma is Pinnacle Liqued Edition, gebruik mtv / tmf ook.
Is wel wa moeilijker maar wel toppiee
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_35683647
ik heb Pinnacle voorgoed afgezworen na de afgelopen dagen
pi_35686885
Hardware is wel ok. De software daarentegen..
pi_35708422
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef Chinless het volgende:

Idd mijn pa gebruikt dit ook, had hetzelfde gezeik, schokken enzo. Nieuwe videokaart erin deed wonderen.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_35709031
Ik zeg Ulead DVD Workshop 2 + Ulead Video Studio 8

Heb er al menig DVD'tje mee gemaakt, met mooie menutjes enzo en je hoeft er ook geen studie voor gevolgd te hebben... of wel want dat pakket is best wel duur
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 14:03:47 #21
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_35709474
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
wat een irritant instabiel tyfus programma is dat. brand je er een dvd mee, schokt ie bij bepaalde overgangen en blijft ie hangen 1 minuut voor het eind knalt er iedere keer uit als ik het einde wil selecteren van een scene in de tijdlijn
lukt het eindelijk eens om een dvd te branden, doet de dvd het nergens in
ben langer bezig een film werkend op dvd te krijgen dan het te monteren.

pinnacle, sterf

Pinnacle is zo simpel als ik weet niet weet. Ik kwam es een keer op school en toen zeiden mijn vrienden van: Jaahaa je hebt een examen he? Ik zo van: Jaa dikke lul en 3 baco . Toen ik in de klas aankwam en iedereen een plek kreeg toegewezen, wist ik dat het menes was . Ik had alle lessen waar dat programma werd uitgelegd gespijbelt (stuk of 5 a 6 keer), en de 1e keer dat ik kennis maakte met het programma was dus op me examen . Mja, die-hard als ik ben ging ik ervoor zitten en ging een film monteren. Ik was niet eens als laatste klaar , terwijl die johnny's wel allemaal waren geweest en ik had OOK nog es 1 van de hoogste punten (een 8 mensen, jawel een 8 ) .

Conclusie: Als je niet met Pinnacle overweg kan, moet je tog gaan twijfelen over je kennis van dat apparaat EN over je kennis in het algemeen
Still Pimpin' .. Ahaaight
  zaterdag 4 maart 2006 @ 14:38:10 #22
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35710354
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Nawien het volgende:

[..]

Pinnacle is zo simpel als ik weet niet weet. Ik kwam es een keer op school en toen zeiden mijn vrienden van: Jaahaa je hebt een examen he? Ik zo van: Jaa dikke lul en 3 baco . Toen ik in de klas aankwam en iedereen een plek kreeg toegewezen, wist ik dat het menes was . Ik had alle lessen waar dat programma werd uitgelegd gespijbelt (stuk of 5 a 6 keer), en de 1e keer dat ik kennis maakte met het programma was dus op me examen . Mja, die-hard als ik ben ging ik ervoor zitten en ging een film monteren. Ik was niet eens als laatste klaar , terwijl die johnny's wel allemaal waren geweest en ik had OOK nog es 1 van de hoogste punten (een 8 mensen, jawel een 8 ) .

Conclusie: Als je niet met Pinnacle overweg kan, moet je tog gaan twijfelen over je kennis van dat apparaat EN over je kennis in het algemeen
Conclusie, TS klaagt over de stabiliteit van zijn software icm zijn hardware. Dus.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35710437
Gebruik gewoon Adobe Premiere. Slotje.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 14:41:38 #24
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35710442
bij mij werkt het goed hoor.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_35710505
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef C2000 het volgende:
Hardware is wel ok. De software daarentegen..
Die Pinnacle rommel, godsamme, wanneer gaan ze daar eens werkende drivers maken. Zowel m'n DC10+ als m'n PCTV pro werken alleen goed onder Linux. En die Studie rommel is zo mogelijk nog erger. Tijdens 't renderen ineens halverwege geen synchroon geluid/beeld meer, crashen, überhauabt niet willen starten en dan moet je gaan betalen voor die software updates. My ass.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')