abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35673724
Niet dus! Ik had een motorola v3 razr besteld daar, met abonnement. Er stond duidelijk in de bevestiging: "Na acceptatie door Tele2 Mobiel, ontvangt u binnen 3 weken uw telefoon en Tele2 Mobiel simkaart."

Die bevestiging is van 11 januari. dus zou hem uiterlijk 2 februari moeten krijgen. Wat is het nu? 3 maart. Ik heb die lui net gebeld en wat denk je? Ze kunnen hem niet eerder leveren dan 11 april, omdat mijn oude nummer dan pas overgezet kan worden.
Erg leuk maar dat ding was al niet de nieuwste, dus als ik hem over 7 weken krijg is ie helemaal antiek
Daarom zei ik dat ze de hele zooi maar moeten annuleren, omdat ik daar niet van gediend ben!! "Nee helaas meneer, u heeft het contract getekend, dus u heeft geen poot meer om op te staan"

Hebben klanten dan helemaal geen rechten meer? Ik zit te denken om de rechtswinkel te bellen wat ik hiermee kan doen...
pi_35673863
Wel even opletten dat je het folie eraf haalt als hij binnenkomt
pi_35673879
En ze sturen je kapotte Sony Ericcssons's Z520'i's die daarna wel blijken te werken
JOHNNY HEITINGA
pi_35675235
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Camplo het volgende:
En ze sturen je kapotte Sony Ericcssons's Z520'i's die daarna wel blijken te werken
Kortom: Wie besteld er dan ook bij Tele2
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:08:17 #5
82589 S-Two
barba macacu
pi_35675300
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:08:55 #6
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35675322
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik. Geheel zonder problemen. Binnen 2 of 3 weken na mijn bestelling, had ik mijn telefoon in huis.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_35676165
Ik heb een Tele 2 ADSL/vaste telefonie/Voetbal pakket voor thuis.
installatie is gesmeerd verlopen.

ik ben er zeer tevreden mee over...

Ontopic:
dat is toch ook zo als je via www.gsmweb.nl iets besteld? dan vul je en formuliertje en klik op verzend. de volgende dag krijg je netjes een brief binnen om het contract getekend en al inclusief ID bewijs etc op te sturen. wil je de abonnement niet meer dan heb je 2 opties:
1) gsmweb heeft het contract nog niet ontvangen dus er is niets aan het handje...gsmweb zal dan het contract ook niet meer accepteren wanneer deze binnenkomt
2) het is reeds in behandeling door gsmweb...dan heb je dikke pech want dat staat ook in het contract...khad het nog een keer goed doorgelezen je kan dus niet meer cancelen...

is best naaierig dus...als je getekend hebt kan je niet meer terug....kvind dat ze het zelfde principe moeten aanbieden zoals die internet abonnementen 2 maanden proberen ofzo en anders mag je hem cancelen
Always Head North
pi_35676231
sorry double post
Always Head North
pi_35676461
Tsja dat krijg je he bij dat soort pauperbedrijfjes die low-costs low-service doen. Koop gewoon in de winkel of bij een ander online telecombedrijf weet je tenmindste zeker dat je binnen 1 week de boel hebt.
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:42:18 #10
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35676535
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef danos het volgende:
Tsja dat krijg je he bij dat soort pauperbedrijfjes die low-costs low-service doen. Koop gewoon in de winkel of bij een ander online telecombedrijf weet je tenmindste zeker dat je binnen 1 week de boel hebt.
Als zijn nummer niet overgezet kan worden, kan dat best eens aan zijn oude provider liggen. Ik heb ervoor gekozen mijn nummer niet mee te nemen en had gewoon netjes op tijd mijn bestelling in huis.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:45:32 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35676655
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:24 schreef c0nd0r het volgende:
Wel even opletten dat je het folie eraf haalt als hij binnenkomt
ik moest lachen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_35676720
Kun je met Tele2 mobiel eigenlijk wel in het buitenland bellen en gebeld worden?
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:48:31 #13
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35676786
pi_35677782
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef Camplo het volgende:
Heey ik heb ook een kapotte Z520I
Wat deed tie bij jou nie bij mij is internetverbinding slecht en hij gaat vaak niet aan
ook is hij erg traag en reageert hij soms niet
Maar voor derest doet hij het
[GEZ] PSP
pi_35679798
hahaha Tele2 mijn favoriet ik hoor het alweer
Even a broken clock is right twice a day.
pi_35680814
Mijn soneyericsson was bij aankomt ook kapot Ze versturen dus kapotte dingen
pi_35681180
Wehhh wil een nieuwe
[GEZ] PSP
pi_35686967
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:32 schreef Koewam het volgende:
Mijn soneyericsson was bij aankomt ook kapot Ze versturen dus kapotte dingen
Jamaar dat ligt niet aan tele2. Sony-ericsons zijn 9 van de 10 keer kapot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties