vreselijk.. ik kwam gisteravond terug van het werk. na een half uur op de trein staan wachten in almere centrum
![]()
toen kwam ik aan in lelystad.ben toen naar de bushalte gelopen. en ik ging in de bus zitten (was zo'n klein stadsbusje waar 6 pers in kunnen. omdat het rustig is in mijn wijk savonds) zit er zo'n oude knar achter het stuur. (schat hem zo'n 60+)
nouja niks aan de hand denk je. wacht ie eerst 10 min of er niemand meer in wilt stappen. niemand kwam. nouja gaan dan maar. de halte uit. om het station heen. de dreef op. waar je 70 mag. rijd ie langzame luier-consument de gehele weg 30 KMH! alle auto's er langs. etc..
en dat zo hele weg door.. ik ergerde me kapot... dat soort mensen horen geen bussen te besturen.. levensgevaarlijk. vergeet ie de 1e 5 minuten zn lampen. en deed ze aan nadat ik hem er op wees. gaf amper richting aan. en gaf rechts 3x geen voorrang.. met 30 kmh...
![]()
en dat is erg frustrerend als je net van een avond werken komt. al 30 minuten hebt staan wachten op de trein. en dan nog zo strontlangzaam gaan rijden..
kutzooi.
[ Bericht 1% gewijzigd door Robbiej op 03-03-2006 12:42:14 ]
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.