Paar maand geleden zelfs.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:06 schreef Intergalactrick het volgende:
Een paar jaar geleden was dit hier toch ook al gedaan?
je vergeet het dakje op de o.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
plaatsnamen zou geen gek idee zijn vermoedt ik zo...
Het wordt een beetje lukraak klikken zo...
Maar heb toch geklikt...
Ik heb derhalve twee keer geklikt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn topografische kennis is kut.
Ja.quote:
nee hoor in de ark van Noachquote:
Leiden ligt wat noordelijkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef Jojogirl het volgende:
Leiden hier.
o, dáárquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef MrBean het volgende:
Thesinge, gem. Ten Boer (Gr.)
Goed ideequote:
Niet liegenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ze schijnen zelfs telefoon en televisie te hebben
veel users zitten het kaartje te verneukenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
veel mensen wonen op booreiland.
ik hou van verneukenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
veel users zitten het kaartje te verneuken
Ook verassend veel Duitsers hier.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
veel mensen wonen op booreiland.
'oerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
nee, tegen die smurf in je avatar
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
nee, tegen die smurf in je avatar
ja je weet nu waar die woontquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Lul, door jou heb ik een ONZ ban. Ik kom je doden.![]()
quote:U heeft al eerder geklikt!
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/bastiaan/www/Zooi/insert.php:3) in /home/bastiaan/www/Zooi/insert.php on line 18
‰PNG IHDR,V\¦7… IDATx½ìy( ™LþòåËÓ§O}||Æ{D,ÁB.“ ‰tùòe$ …F£½½½/\¸PZZÚÒÒ2Þãb ®r™LÄÆÆîÚ½#‘Hâââ|||ôI®\äî ¹L&æ[['$&àêê*++ÛÖÖÆÃÃ3Þãb Ød‹p™\P©T:‡Ãáp&Waýýý4²²266–B¡L¾>}éÒ¥Hä$¸N¸BÈ…CTVVÞ»w¯ºª ‰B!‘H^^^$I$Q(‰½1c†î¬Y_òó333ûúú”””ÜÜÜfν9Þ£æ\!ä ¾ÿþÛo¿ ðóÛØÚÂáp‘H¼ïíí¥P(‚‚‚ÂBB!!~~þððp‰” **:Þcg;“xç2‰HJJ¢Ñh—‚‚tuu‡ß´i‘Hæçç
Krijg ik weer de schuld, het komt door Tonks!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Lul, door jou heb ik een ONZ ban. Ik kom je doden.![]()
Maar ik vergeet altijd een unban aan te vragenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Krijg ik weer de schuld, het komt door Tonks!
En het is maar een weekje
Precies. En ik ben heel blij dat ik niet meer in staat ben op dat kaartje te klikken.quote:
jammerquote:Parse error: parse error, unexpected T_ELSE in /home/bastiaan/www/Zooi/insert.php on line 5
Ow oke, goed dat daar rekening meegehouden is met de kleur van het plaatje. Alleen op de randjes ligt toch ook sneeuwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar nu er sneeuw opligt komt het toch nog boven NAP, vandaar
Anders zie je nederland toch niet op die witte achtergrond man!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:17 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ow oke, goed dat daar rekening meegehouden is met de kleur van het plaatje. Alleen op de randjes ligt toch ook sneeuw![]()
![]()
Wat moet je met meer kleuren?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:19 schreef tonks het volgende:
Kunnen er meer kleuren komen?
De concentraties van allochtonen grafisch weergeven naar persoonlijk beeld gebaseerd op ervaringen.quote:
En gelijk even op een echte kaart kijken hoe Noord-Holland eruit ziet, want daar klopt geen meter van!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Tobbes het volgende:
Kan iemand even de afsluitdijk tekenen, dan issie helemaal perfect
Ik vind het echt vet strak en dope!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
STOER!
Dat je dat zo snel even kan veranderen!
jij je zin..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:32 schreef -Marc- het volgende:
Ook wil ik dan de dijk tussen Enkhuizen-Lelystad erbij!
Scherpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:37 schreef Fransie het volgende:
Je heeft al eerder geklikt??
Ik heeft al 5 keer geklikt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:37 schreef Fransie het volgende:
Je heeft al eerder geklikt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |