abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:44:37 #1
3767 Herald
Come get some
pi_35669631
Wat me opvalt bij elke aankondiging van een nieuwe geimporteerde serie is dat er bij staat dè hitserie uit Amerika!. Voorbeelden:

• Het begon met een kijkdichtheid van 0 op net 5 maar is wel dè hitserie uit Amerika: Buffy the Vampire Slayer
  • Nu ook op Net 5: Ally McBeal, dè hitserie uit Amerika!!
  • Al jaren geleden uitgezonden op RTL5 toen het werd verstopt op een tijdstip van rond 11 uur maar nu eindelijk prime time want het is dè hitserie uit Amerika: Sex and the City
  • Niet langer een suffe comedyserie met homo's maar ineens dè hitserie uit Amerika: Will & Grace
  • Nu eindelijk ook in Nederland: Desperate Housewives, dè hitserie uit Amerika!
  • Elke vrijdagavond zit je aan de buis voor Lost, de nieuwe hitserie uit Amerika
  • RTL4 presenteert met trots CSI, CSI Miami én CSI New York, drie hitseries uit Amerika
  • Waar heel Amerika het over heeft nu hier te zien: Rome, dè hitserie uit Amerika
  • Vanaf 9 maart te zien: Prison Break, dè hitserie uit Amerika

En het werkt ook nog, want er zijn zat series die pas populair worden als het ineens in Amerika een hit wordt. Bij Soprano's hebben ze dat er blijkbaar niet bijgezegd want die scheen niet zo succesvol te zijn in Nederland. Heeft toen een doorstart gekregen op een publieke zender.
  • *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_35669700
    Alles wat uit Amerika komt is goed! Je weet toch?!
    Maarre de enige goeie die ik er tegenwoordig tussen zit vinden is 24!
    pi_35669722
    En zouden ze het hier ook uitzenden als het in Amerika geen hitserie was?
    Daar is alles wel een hit anders wordt het na een paar afleveringen al van de buis afgehaald.
    pi_35669745
    ^^
    God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
    Vakantie
    pi_35669767
    Altijd alle CSI kijkt + Lost en 24 wordt in huize Rekkie ook bekeken.

Liever amerikaans dan die trieste rotzooi uit nederland.
    pi_35669789
    En dan vergeten ze the Shield hier op prime time uit te zenden
    Big dick.
    pi_35669800
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 09:51 schreef Rekkie het volgende:
    Altijd alle CSI kijkt + Lost en 24 wordt in huize Rekkie ook bekeken.

Liever amerikaans dan die trieste rotzooi uit nederland.
    Zes keer per week CSI kijken (met herhalingen die ondertussen ieders neus uitkomen) is natuurlijk helemaaaaaal niet triest, nee.
    Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
    pi_35669806
    We zijn druk bezig om alles uit amerika over te nemen. Zelfs overgewicht, wapens gezeur en zin in oorlog.
    was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
    En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
      vrijdag 3 maart 2006 @ 09:53:35 #9
    33549 Thomasumo
    User 33549 reporting for
    pi_35669822
    Rome is vet!
    I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
    pi_35669825
    Amerikaanse series. Alles is zo gemaakt en het zijn altijd de vrouwelijke personages die alles verprutsen.
    pi_35669843
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 09:53 schreef MrBean het volgende:
    Amerikaanse series. Alles is zo gemaakt en het zijn altijd de vrouwelijke personages die alles verprutsen.
    Jij kijkt liever bollywood series?
    pi_35669875
    Prachtig voorbeeld: de amerikaanse versie van de prachtige geweldige britse serie coupling.
    De britse variant is hilarisch, de US versie erg triest en flauw. Dezelfde teksten, alleen niet leuk.
    Amerikanen snappen sarcasme en cynisme niet. En alleen gepolijste strakke acteurs.
    Inde UK versie waren het echte mensen.
    was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. <br>
    En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
    pi_35669884
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 09:52 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Zes keer per week CSI kijken (met herhalingen die ondertussen ieders neus uitkomen) is natuurlijk helemaaaaaal niet triest, nee.
    Dat jij ze allemaal al gezien hebt, betekent niet dat iedereen dat al heeft gedaan, snotneus!
    pi_35669903
    Overigens kijk ik meeste series op DVD (meestal gekocht maar ook opgenomen) dat gezeur met vaste tijden enzo.. Gewoon zoveel als je wilt kijken en wanneer je maar wilt
    pi_35669959
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 09:56 schreef aldo71 het volgende:
    Prachtig voorbeeld: de amerikaanse versie van de prachtige geweldige britse serie coupling.
    De britse variant is hilarisch, de US versie erg triest en flauw. Dezelfde teksten, alleen niet leuk.
    Amerikanen snappen sarcasme en cynisme niet. En alleen gepolijste strakke acteurs.
    Inde UK versie waren het echte mensen.
    Hebben de Amerikanen The Office ook niet gejat?
    pi_35670007
    Lekker goedkoop he! Hoeven ze zelf niks te maken.
    pi_35670012
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 09:56 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat jij ze allemaal al gezien hebt, betekent niet dat iedereen dat al heeft gedaan, snotneus!
    En dan nog. CSI is gewoon het zoveelste prutproduct uit Amerika dat week in week uit hetzelfde stramien volgt. Nou, oeh, wat briljant zeg. Nee, daar kan écht geen enkele Nederlandse serie tegen op. Echt een serie voor intellectuelen.

En snotneus roepen doe je maar naar je klasgenootjes op 't VMBO.
    pi_35670063
    toen ik de topictitel las legde ik de klemtoon ff verkeerd
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_35670065
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 10:01 schreef Solopeople het volgende:

[..]

En dan nog. CSI is gewoon het zoveelste prutproduct uit Amerika dat week in week uit hetzelfde stramien volgt. Nou, oeh, wat briljant zeg. Nee, daar kan écht geen enkele Nederlandse serie tegen op. Echt een serie voor intellectuelen.

Ga gauw je speen zoeken, knul.
    Gefrustreerde kleuter!
    pi_35670070
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 10:01 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Jij kijkt liever naar meiden van de wit?
    pi_35670087
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 10:04 schreef tonks het volgende:

[..]

Lotte
    pi_35670093
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 10:04 schreef zhe-devilll het volgende:
    toen ik de topictitel las legde ik de klemtoon ff verkeerd
    Ik las "De hysterie uit Amerika"
    pi_35670096
    quote:

[..]

TV kijken is sowieso voor paupers.
    pi_35670117
    quote:

[..]

Zijn nog wel meer series.
    pi_35670130
    The Shield vind ik een mooie serie!

maar is dat ook un hitserie uit USA?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')