Ik ben lui, gierig én ik biedt de mogelijkheid van het spel af te geraken voor een fatsoenlijke prijs terwijl 'ie stof ligt te verzamelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:31 schreef gr8w8 het volgende:
Het is nou niet dat het spel niet meer gewoon te koop is, zeg maar. Of zoek je een speciale editie?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Die doe ik voor geen goud weg..
Hij verstoft... Maar als ik er eens zin in heb... blijf ik er dagen mee bezig... Met paar kameraden...
verkoop em aan mij!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:26 schreef LostFormat het volgende:
Gisteren weer eens gespeeld. Ik was weer even vergeten wat voor kutspel het is. Potje dobbelen wat zich strategiespel vermomd. Bweugh.
Inderdaadquote:
Dat is toch best duur, wil je het een beetje fatsoenlijk hebben? (dingen plastificeren bijvoorbeeld, het bord af laten drukken op karton?)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Troel het volgende:
Is het niet veel leuker er zelf een te maken?
Mag je heel handig zijn. Risk is niet makkelijk te maken, vooral met die landkaart... en die pionnen, probeer die maar eens te makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Troel het volgende:
Is het niet veel leuker er zelf een te maken?
jammer... toch bedankt iigquote:Op zondag 12 maart 2006 16:46 schreef MdMa98 het volgende:
heb gekeken maar spel is niet compleet..
is het niet mogelijk om die missende onderdelen apart bij te bestellen bij de makers van Risk? moet toch mogelijk zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |