Soort van nieuwe sidekick ? zoals Jan paparazzi bij Jensen ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:04 schreef Biogarde het volgende:
Yvonne gaat met Paultjuhh en mij mee naar FOK!radio![]()
Alleen moet ze nog ff ja zeggen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef Blue_MnM het volgende:
[..]
Soort van nieuwe sidekick ? zoals Jan jan paparazzi bij Jensen ?
Whehehe..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef tonks het volgende:
Yvonne komt nooit opdagen
Verkapt-ik-wordt-nooit-of-te-nimmer-uitgenodigd-reactiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nou hoera.
Ik zou bijna verliefd op je worden, ware het niet dat ik géén homo benquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:18 schreef Jerruh het volgende:
neger! ik wist niet dat ik ging meemaken dat ik het met je eens was.
Jammer dat ik niet kan luisteren.quote:
Say what?!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou bijna verliefd op je worden, ware het niet dat ik géén homo ben.
Aan je fotoboek te zien durf jij je niet te laten zien, waaruit ik concludeer dat jij al helemáál niet uitgenodigd wordt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verkapt-ik-wordt-nooit-of-te-nimmer-uitgenodigd-reactie![]()
ik val toch niet op negersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou bijna verliefd op je worden, ware het niet dat ik géén homo ben.
Hallo ik ben biogarde, ik stuur mijn telefoonnummer naar fokradio, ze belde me op en ik deed heeel verbaast. Toen moest ik langs komen, heb me al 3x ziekgemeld maar nu kom ik toch echt! ik neem mijn baggervriendje paul mee en we gaan het gezellig maken joh!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verkapt-ik-wordt-nooit-of-te-nimmer-uitgenodigd-reactie![]()
Niet? Muziek luisteren terwijl je achter de computer zit is relaxed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kan luisteren.
Ik heb geen geluid op mn computer![]()
Moemoe!!![]()
Echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Hallo ik ben biogarde, ik stuur mijn telefoonnummer naar fokradio, ze belde me op en ik deed heeel verbaast. Toen moest ik langs komen, heb me al 3x ziekgemeld maar nu kom ik toch echt! ik neem mijn baggervriendje paul mee en we gaan het gezellig maken joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |