Soort van nieuwe sidekick ? zoals Jan paparazzi bij Jensen ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:04 schreef Biogarde het volgende:
Yvonne gaat met Paultjuhh en mij mee naar FOK!radio![]()
Alleen moet ze nog ff ja zeggen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef Blue_MnM het volgende:
[..]
Soort van nieuwe sidekick ? zoals Jan jan paparazzi bij Jensen ?
Whehehe..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:07 schreef tonks het volgende:
Yvonne komt nooit opdagen
Verkapt-ik-wordt-nooit-of-te-nimmer-uitgenodigd-reactiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nou hoera.
Ik zou bijna verliefd op je worden, ware het niet dat ik géén homo benquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:18 schreef Jerruh het volgende:
neger! ik wist niet dat ik ging meemaken dat ik het met je eens was.
Jammer dat ik niet kan luisteren.quote:
Say what?!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou bijna verliefd op je worden, ware het niet dat ik géén homo ben.
Aan je fotoboek te zien durf jij je niet te laten zien, waaruit ik concludeer dat jij al helemáál niet uitgenodigd wordt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verkapt-ik-wordt-nooit-of-te-nimmer-uitgenodigd-reactie![]()
ik val toch niet op negersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou bijna verliefd op je worden, ware het niet dat ik géén homo ben.
Hallo ik ben biogarde, ik stuur mijn telefoonnummer naar fokradio, ze belde me op en ik deed heeel verbaast. Toen moest ik langs komen, heb me al 3x ziekgemeld maar nu kom ik toch echt! ik neem mijn baggervriendje paul mee en we gaan het gezellig maken joh!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verkapt-ik-wordt-nooit-of-te-nimmer-uitgenodigd-reactie![]()
Niet? Muziek luisteren terwijl je achter de computer zit is relaxed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kan luisteren.
Ik heb geen geluid op mn computer![]()
Moemoe!!![]()
Echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Hallo ik ben biogarde, ik stuur mijn telefoonnummer naar fokradio, ze belde me op en ik deed heeel verbaast. Toen moest ik langs komen, heb me al 3x ziekgemeld maar nu kom ik toch echt! ik neem mijn baggervriendje paul mee en we gaan het gezellig maken joh!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
Maar de hamvraag is: Waarom is poessienietzolukse niet komen opdagen bij mmarsoe?
![]()
Niet verkapte-boehoe-ik-word-geowned-in-m'n-eigen-topic-post.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:26 schreef Biogarde het volgende:
Graag ontopic, en geen kleffe: "hoi, kijk mij eens neger zijn", reacties![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:27 schreef tonks het volgende:
Oja ik wilde het no wai plaatje opzoeken, google eens op wai. eerste plaatje.
de eerste groep slinkt dermate snel sinds de prijzen van make-up omhoog zijn gegaan dat de laatste groep noodgedwongen uitdijt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De populatie geile wijven is toch veel groter dan de homofiele blanke mannen.
Ik heb iets vernederends in gedachte, maar dat laten we ff achterwegequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Hallo ik ben biogarde, ik stuur mijn telefoonnummer naar fokradio, ze belde me op en ik deed heeel verbaast. Toen moest ik langs komen, heb me al 3x ziekgemeld maar nu kom ik toch echt! ik neem mijn baggervriendje paul mee en we gaan het gezellig maken joh!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
Maar de hamvraag is: Waarom is poessienietzolukse niet komen opdagen bij mmarsoe?
![]()
De potjes vaseline gaan d'r doorheen zo te zien?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de eerste groep slinkt dermate snel sinds de prijzen van make-up omhoog zijn gegaan dat de laatste groep noodgedwongen uitdijt!
Doe jij problemen hebben met negerts?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:26 schreef Biogarde het volgende:
Graag ontopic, en geen kleffe: "hoi, kijk mij eens neger zijn", reacties![]()
Ukkepukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie je rimpels nog duidelijker als je gaapt ouwe!
ja, domme blondjes die na tien keer nog niet weten dat wijnflessen vacuum zuigenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De potjes vaseline gaan d'r doorheen zo te zien?.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, domme blondjes die na tien keer nog niet weten dat wijnflessen vacuum zuigen.
Zou jij wel willen..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kon m'n betovergrootmoeder zijn.
Deed ze aan weddeschappenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kon m'n betovergrootmoeder zijn.
Over multi-culti gesprokenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Dan zou ze familie van je zijn.![]()
Aaaaah en ik ook!!![]()
Schijt aan, i'd still hit herquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Dan zou ze familie van je zijn.![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=schoonmoeders+site%3Aforum.fok.nl&btnG=Zoeken&meta=quote:Aaaaah en ik ook!!![]()
Dat je daar je tijd aan hebt besteed.quote:
Ze moet je toch niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:43 schreef martinlutherking het volgende:
Hoe oud is die dochter nou.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef SolidasRock het volgende:
De hamvraag is: wie is caitlin in godsnaam?
Nee, jij verneukt je tijd niet hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat je daar je tijd aan hebt besteed.![]()
[..]
Ze moet je toch niet.![]()
Oja?quote:
Mama maakt de juiste beslissingenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja?
Mensen die onterecht gemeen doen tegen mij moet ze niet.
Dus....![]()
Nee die maakt ze zelf.Ze houdt veel van mij en ik van haar.quote:
Haha ik snap je wel, en ik vind je loze bedreigingen ook heel tof, maar ze serieus nemen? nee dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee die maakt ze zelf.Ze houdt veel van mij en ik van haar.
Mensen die haar rot behandelen maak ik af.
Snap je toch wel?![]()
Gescheiden zeker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mensen die haar rot behandelen maak ik af.
Snap je toch wel?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Mensen die haar rot behandelen maak ik af.
Hoe maak je die af dan?quote:Snap je toch wel?![]()
Dan niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha ik snap je wel, en ik vind je loze bedreigingen ook heel tof, maar ze serieus nemen? nee dat doe ik niet.
Onterecht?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja?
Mensen die onterecht gemeen doen tegen mij moet ze niet.
Dus....![]()
Verveelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En wat wil je daar mee zeggen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet veel meer over jou dan jij over mij hihiihihihihiihihih
Niks hoor, vind die bedreigingen alleen niet echt aardig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En wat wil je daar mee zeggen?![]()
Ik ben nooit getrouwd geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:03 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Beetje overal op reageren, behalve hier op.
Zo een ben je inderdaad.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd geweest.![]()
Er is geen antwoord gegeven op de volgende vragen:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:03 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En als ze al reageert is 't nooit inhoudelijk, ze weet zich er altijd omheen te lullen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:03 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Je trouwt toch niet met een paard man, hallo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd geweest.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er is geen antwoord gegeven op de volgende vragen:
-hoe oud is ratel haar dochter?
-wie is caitlin?
-Waarom kwam poesje niet opdagen?
-Waarom date ze wel met ratel en niet met marsoe?
-ziet ratel eruit als een paard of niet?
Een ezel wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je trouwt toch niet met een paard man, hallo.
Waarom wordt je geen journalist?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er is geen antwoord gegeven op de volgende vragen:
-hoe oud is ratel haar dochter?
-wie is caitlin?
-Waarom kwam poesje niet opdagen?
-Waarom date ze wel met ratel en niet met marsoe?
-ziet ratel eruit als een paard of niet?
wordt jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom wordt je geen journalist?![]()
Beter dan met een zwarte rioolrat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je trouwt toch niet met een paard man, hallo.
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:13 schreef tonks het volgende:
Waar komt de naam caitlin opeens vandaan?
Niveau -200quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beter dan met een zwarte rioolrat.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beter dan met een zwarte rioolrat.![]()
Waarom geef jij geen antwoord?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom wordt je geen journalist?![]()
Ja, doe ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga lekker slapen als je moe bent.![]()
Hoe oud is dat kind nou van je. Want jij moet nog aan een opleiding beginnen, en geen man. Leen kan je vinden denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga lekker slapen als je moe bent.![]()
Haha jij durft niet eens je foto te plaatsen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:20 schreef SolidasRock het volgende:
Whaaaa... ik kijk net in de fobo van ratel en ik zie nu waarom dWc over paarden begint....![]()
Je weet wel hoe oud ze is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:21 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Hoe oud is dat kind nou van je. Want jij moet nog aan een opleiding beginnen, en geen man. Leen kan je vinden denk ik.
Echt een vrouw... "Je zeurt" / "Waarom wel?" / "Je hebt een ander he?"quote:
Niet verwacht dat je me niet zou tegenspreken...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha jij durft niet eens je foto te plaatsen.![]()
Dus houden jullie je mond dicht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt een vrouw... "Je zeurt" / "Waarom wel?" / "Je hebt een ander he?"
Als wij dat zouden zeggen zouden jullie willen scheiden en onze huizen/autos en 80% van onze salaris inpikken....
Ik heb geen exman.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:28 schreef SolidasRock het volgende:
Bevalt de BMW+huis van je exman je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |