Parkeerplaats Boterpotplein.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ehm waar kan je ergens goed parkeren bij jullie ? Ik zie één groot voetgangers gebied ?
en we zijn compleetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ah.. mooi zat ik in iedergeval in de juiste hoek te zoeken
't Was erg gezelligquote:
Waar?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
't Was erg gezellig![]()
![]()
Nu is de rest bezig naar bed te gaan.... Niet dat dat nog gaat lukken met die ADHD-ers hier....![]()
Als jij es over de rand van je laptop monitor kijkt.. en dan groepje...quote:
Ik wens jullie heeeeel veel sterktequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:29 schreef PKfotografie het volgende:
zoooooo......
huis is weer leeg
tijd voor de grote schoonmaak
Wat zij zegtquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik wens jullie heeeeel veel sterkte![]()
![]()
Was gezellig, bedankt voor leuke en leerzame avondje![]()
HM2quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:37 schreef PKfotografie het volgende:
geen probleem.
bij wie doen we dit de volgende keer?
bij freud? of HM2?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Uhuh, aangezien de eerst komende drie jaar er voor mij nog geen studio in zit![]()
Zeur nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef PKfotografie het volgende:
maar maar maar........
dat is zo ver rijden
Dat is vast wel mogelijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeur niet
Doet me er trouwens aan denken dat ik donderdag in Assen moet werken. Eens kijken of ik woensdag bij HM2 kan blijven pitten
quote:
Zeg PK, hoe heette de visagiste ook al weerquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:09 schreef PKfotografie het volgende:
eerste foto's van mijn hand
fotograferende fotters in de kelder
[afbeelding]
[afbeelding]
de visagiste was Janet Vonk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg PK, hoe heette de visagiste ook al weerZal de Irish Coffee geweest zijn denk ik
![]()
Daar was ik dus mee bezig. Bedanktquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:15 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
de visagiste was Janet Vonk.
ps. zouden jullie bij de goed gelukte foto's en dus showcase haar naam willen vermelden.
dankjewel.
Zou je misschien het email adres van Ingrid naar mijn fokmail kunnen mailen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:17 schreef PKfotografie het volgende:
ik begin alvast op F5 te rammen
Wow, die ogen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef freud het volgende:
Even een fotootje wat extreem getrokken in voorbereiding op het echte werk:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:30 schreef freud het volgende:
Even een fotootje wat extreem getrokken in voorbereiding op het echte werk:
[afbeelding]
Ik krijg bij de ZW versie meteen een oude film gevoel bij, daarom wou ik 'm zo graag in ZW zien, en mijn gevoel werd bevestigdquote:
uhuh, ik heb daar nog meer variaties van...ze heeft er echt superogen voor, dus daar ga ik zeker nog eventjes op door!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik krijg bij de ZW versie meteen een oude film gevoel bij, daarom wou ik 'm zo graag in ZW zien, en mijn gevoel werd bevestigd
je had de flitser iets lager kunnen zetten zodat de schaduw van haar neus wat schuiner loopt (de 45º regel) nu zit ie er als een klein donker snorretje onderquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:53 schreef freud het volgende:
Ook FB was zo lief om de lens te vermaecken:
[afbeelding]
Ja, ik was vergeten om een flitser onder haar hoofd te zettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je had de flitser iets lager kunnen zetten zodat de schaduw van haar neus wat schuiner loopt (de 45º regel) nu zit ie er als een klein donker snorretje onder
nah het doet niet veel af aan de foto an sich, de aandacht trekt toch naar de mooie haar-actie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:23 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, ik was vergeten om een flitser onder haar hoofd te zetten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |