Zich een beetje populair gedragen... nu kijken vanuit de crewchat hoe we reageren.quote:
Het is nog geen 1 april toch ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zich een beetje populair gedragen... nu kijken vanuit de crewchat hoe we reageren.
Ff lachen
quote:
quote:
Of hoop je ook dat hij het haalt?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Of hoop je ook dat hij het haalt?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
"OP zoek"
Ja inderdaad, deze week 10 solli brieven de deur uitgedaan al
Al wat gehoord van je andere brieven?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
"OP zoek"
Ja inderdaad, deze week 10 solli brieven de deur uitgedaan al
Ja hier en daar "bedankt voor uw solli.. u hoort nog van ons"quote:
Haal die handen eens van je hoofd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:44 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUCKING!!!!!!!!!!!!!! 2 uur erover gedaan![]()
: X
![]()
TYPHUSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kortom je hoort er niets meer vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hier en daar "bedankt voor uw solli.. u hoort nog van ons"
En andere niks... vooral de gezondheidszorg heeft niet eens het fatsoen om te reageren op solli's.
Ja ja en jij vind het erg om 2 uur minder van je werk te moeten genietenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:44 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een uitnddiging bij het hofpoort voor een gesprek
gijs..... Ik ben wanhopigquote:
ja..... meestal blijf ik dus altijd wel langer als ik te laat ben, maar nu heb ik daar eeeeeeeeeeecht geen zin inquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja ja en jij vind het erg om 2 uur minder van je werk te moeten genieten
Dag negertje van me![]()
![]()
Moet je nu ook 2 uur langer blijven?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:44 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen liefiequote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Goedemorgen liefie
Ga je lekker sleeen met je mannen?![]()
Beter hoor gijsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:50 schreef Bastard het volgende:
En solliciteren doet me zoiezo beter voelen... alsof ik mn leven in handen neem en er wat aan ga veranderen.
En veranderen voelt lekker al bij de gedachte!
quote:
Ik begon vanmorgen dus met het vrijmaken van sneeuw op het dak van mijn autoquote:
hoeft niet gijsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je mail gehad ! En ja,.. ik wil... nu alleen nog even kijken hoe dat volgens de wet gaat om met 2 vrouwen getrouwd te zijn.
Tevens kijken hoe we dit aan de neger gaan verklaren
Je weet het al een tijd zeker !quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik begon vanmorgen dus met het vrijmaken van sneeuw op het dak van mijn auto
totdat ik witte lak zaghuh? mijn auto is toch grijs??
verkeerde auto
auto stond 1 straat verder en niet op de normale plek
[..]
verkeerde auto
jaquote:
jah....... maar als ik dan mijn deur open doe, dan valt het in mijn autoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar waarom sneeuw van het dak afhalen dan, waait er wel af
je moederquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah....... maar als ik dan mijn deur open doe, dan valt het in mijn autodus ik doe altijd eerst ff mijn dak schoonmaken... nou ja... voor de helft dan
ben strol nietquote:
..................................quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
Ohh Myyy Gooodddd
http://www.ejbdotcom.net/content/11088.html
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je mail gehad ! En ja,.. ik wil... nu alleen nog even kijken hoe dat volgens de wet gaat om met 2 vrouwen getrouwd te zijn.
[..]
verkeerde auto
Erm,...... volgens mij ben ik wat vergeten gisteravond ??quote:
+10 ook,... alsof het een plaatje van Canada is ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitzicht +10
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel mooier dan dit wordt mn uitzicht niet, of er moeten 2 lekker chicks op mn balkon gaan liggen zonnen in de zomerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
+10 ook,... alsof het een plaatje van Canada is ofzo
Dat is een +10 iddquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Veel mooier dan dit wordt mn uitzicht niet, of er moeten 2 lekker chicks op mn balkon gaan liggen zonnen in de zomer
Ik zal eens kijken wat ik kan regelen deze zomerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is een +10 iddhaalbaarheid +2 echter
ja om te douchenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erm,...... volgens mij ben ik wat vergeten gisteravond ??
Heerlijk schat ben blij dat je wiltquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vind het best. Alleen denk goed na. Wil je het heeeel zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:51 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk schat ben blij dat je wilt![]()
Vind Quin het niet erg![]()
Bekend gebouwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitzicht +10
[afbeelding]
[afbeelding]
Samen met jou wil ik welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vind het best. Alleen denk goed na. Wil je het heeeel zeker?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:04 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Samen met jou wil ik wel
Dan hebben wij elkaar nog en gooien we hem eruit
Dealquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:04 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Samen met jou wil ik wel
Dan hebben wij elkaar nog en gooien we hem eruit
En nu kun je windows starten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Magneet het volgende:
examen gehaald790 punten waar er 700 nodig zijn ( mocht het iemand iets interresseren wat wel niet zo zal zijn het was MS examen 70-227 ISA 2000 )
zoiets ja, dit examen was niet eens zo moeilijk, kwestie van alle antwoorden uit je hoofd leren die staan niet voor niks op internetquote:
Wat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Magneet het volgende:
examen gehaald790 punten waar er 700 nodig zijn ( mocht het iemand iets interresseren wat wel niet zo zal zijn het was MS examen 70-227 ISA 2000 )
Dan heb je nog slecht gescoordquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
zoiets ja, dit examen was niet eens zo moeilijk, kwestie van alle antwoorden uit je hoofd leren die staan niet voor niks op internet
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het dooit heel snel hier, maar ik heb het ijskoud
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4484765434010976800&q=owned
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze dan: http://video.google.com/videoplay?docid=-5419944823518404383
Ik had em weggeklikt....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar wil ik trouwens wel een note voor ontvangen![]()
![]()
Gijs.. wat doe jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik had em weggeklikt....bufferen doet te lang, maar nu je dit zegt ga ik het nog een poging geven
4% nuquote:
Bij deze dan !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar wil ik trouwens wel een note voor ontvangen![]()
![]()
Bufferen duurt echt lang maar ik raak er verschrikkelijk opgewonden vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik had em weggeklikt....bufferen doet te lang, maar nu je dit zegt ga ik het nog een poging geven
gijs hou opquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bufferen duurt echt lang maar ik raak er verschrikkelijk opgewonden van
Zeldzaam geilquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs hou op![]()
ben fucking nieuwsgierig nu
![]()
![]()
ben em aan het downen
Neh is niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs hou op![]()
ben fucking nieuwsgierig nu
![]()
![]()
ben em aan het downen
Phew,.. dat hoopte ik al....quote:
Jaaa gijs.. anders ben je echt een homo hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Phew,.. dat hoopte ik al....Ik ook !
Gehaald tot aan het hondjes standje..... het werd te erg voor werk nu. Wacht even 5 minuten voordat ik ga rokenquote:
Ik ben nu een installatie aan het begeleiden.. boner is weg kan ik je verzekerenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gehaald tot aan het hondjes standje..... het werd te erg voor werk nu. Wacht even 5 minuten voordat ik ga roken
En welkom voorvochtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben nu een installatie aan het begeleiden.. boner is weg kan ik je verzekeren
Pfew..
GZ en PR hebben hem net gekeken.... warme rode gezichten hier Gijs... PR is zelfs weggegaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ie zn boner maar ff kan blijven uitzitten dan
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GZ en PR hebben hem net gekeken.... warme rode gezichten hier Gijs... PR is zelfs weggegaan![]()
![]()
Die gasten zitten beter en hebben hem MET geluid en VOLLEDIG gekeken..... GZ zit met zijn benen over elkaar
![]()
zoooooooooooooooooooooooooo dan echt wel!quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoooooooooooooooooooooooooo dan echt wel!![]()
![]()
![]()
quote:
dat is vlakbij mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:29 schreef Chocobo het volgende:
Noot of Kep,.. ik moet naar de Pootstraat vanavond (Delft) Ja ik weet het![]()
Is dat makkelijk te bereiken?
Ga je doen dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:29 schreef Chocobo het volgende:
JOhh... kom je uit Den Haag? Dat hele stuk?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:29 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
JOhh... kom je uit Den Haag? Dat hele stuk?![]()
GCshop verwacht `m nog steeds op 09/03/2006quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
GRAW Verwacht: 8 maart 2006.
Bij Dimplus.
Weer een dag eerder.
Donderdag ook maar vrij nemen.
Verkapte ik-ga-mijn-auto-ophalen-postquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
GCshop verwacht `m nog steeds op 09/03/2006![]()
Maar ze bellen net van Ford, kan de 9de m`n auto ophalendus da`s niet gelijk gamen als ik thuis kom
Hoezo verkapt ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verkapte ik-ga-mijn-auto-ophalen-post
Er komt nog meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het zooooooooooooooooo gehad met die sneeuw
Nja, boeien! Het is weeeeeeeeeeeeeeeekend!!!quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het zooooooooooooooooo gehad met die sneeuw
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:07 schreef kepler het volgende:
ow F1manager is weer up en ik heb al een gijsjes league aangemaakt:
de naam is Gijsjes
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe mee dit jaar !!
Mooi hequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:48 schreef Magneet het volgende:
en wat is het wachtwoord dan Kep?
Dat krijgen we vandaag niet meer denk ik, hij is hout sprokkelenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat krijgen we vandaag niet meer denk ik, hij is hout sprokkelen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat krijgen we vandaag niet meer denk ik, hij is hout sprokkelen
zo moeilijk istie nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:48 schreef Magneet het volgende:
en wat is het wachtwoord dan Kep?
zoek in die buurt een fatsoenlijke job man, zal jouw denk ik fucking veel goed doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis Maastricht altijd zo als ik een weekendje hier ben.
Gaat niet, dan moet tie z`n verhuisvergoeding aan z`n baas terugbetalenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
zoek in die buurt een fatsoenlijke job man, zal jouw denk ik fucking veel goed doen
Goedemorgenquote:Op zondag 5 maart 2006 07:23 schreef Magneet het volgende:mogguh, dadelijk spinning ik ben benieuwd hoe deze sportschool is
Tis godvergeten Zondagquote:Op zondag 5 maart 2006 07:23 schreef Magneet het volgende:mogguh, dadelijk spinning ik ben benieuwd hoe deze sportschool is
Ook al taken vandaagquote:Op zondag 5 maart 2006 07:56 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Goedemorgen
Succes
Ik heb de hele dag cursus![]()
Zo geen zin![]()
door de weeks ben ik er te lam voor na het werk dus dan maar in het weekend.quote:Op zondag 5 maart 2006 07:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis godvergeten Zondag![]()
Ik hier de gewoonte om op Zondag lekker in mn huispak rond te lopen en lekker niks te doen. Filmpje kijken, gamen, smiddags een biertje, lekker rustig aan
Dat vingertjequote:
Thanxquote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier gijs....
wat tips voor je
http://www.skoften.net/comments.php?id=1549_0_1_0_M
Krijg je les van pottenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier gijs....
wat tips voor je
http://www.skoften.net/comments.php?id=1549_0_1_0_M
okquote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Chocobo het volgende:
WTF![]()
http://www.yourdailymedia.com/media/1141471023/Escalator_Jump
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Chocobo het volgende:
WTF![]()
http://www.yourdailymedia.com/media/1141471023/Escalator_Jump
Dan verveel je je vastquote:Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef mr_Brown het volgende:
ik vond het gewoon spanned![]()
SuperMarioRace
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef mr_Brown het volgende:
ik vond het gewoon spanned![]()
SuperMarioRace
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef Chocobo het volgende:
Mario
Revolution-launch. Stel je de mogelijkheden eens voor met de controllerquote:Op zondag 5 maart 2006 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Mario Jeu de Boules eindelijk eens uit?
Of Mario discuswerpen...maar dat kan eigenlijk al met elke mariotitel vanaf Sunshine.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Revolution-launch. Stel je de mogelijkheden eens voor met de controllerOf Mario Curling
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of Mario discuswerpen...maar dat kan eigenlijk al met elke mariotitel vanaf Sunshine.
No offence Gijs.... hou van je... maar die gehele revolutie mag in je Miyamoto reet gestopt wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Revolution-launch. Stel je de mogelijkheden eens voor met de controllerOf Mario Curling
No offence Gijs... Hou van je... maar ik zeg je dat je over twee jaar ook achter dat ding zitquote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
No offence Gijs.... hou van je... maar die gehele revolutie mag in je Miyamoto reet gestopt worden
Ik gok eerder aangezien de nieuwe Zelda een Revo exclusive wordt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
No offence Gijs... Hou van je... maar ik zeg je dat je over twee jaar ook achter dat ding zit
Dat wordt ie niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gok eerder aangezien de nieuwe Zelda een Revo exclusive wordt.
Wedden?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat wordt ie niet.
Sure. Als Twilight Princess niet op de Cube te spelen is dan stop ik als FOK!games redacteur.quote:
Klopt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No offence Gijs... Hou van je... maar ik zeg je dat je over twee jaar ook achter dat ding zit
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure. Als Twilight Princess niet op de Cube te spelen is dan stop ik als FOK!games redacteur.
quote:Leer mij Nintendo kennen
quote:
Ik vrees het ook inderdaadquote:
je had gewoon geen gelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees het ook inderdaadHet ergste is nog dat ik gelijk kreeg op dag X maar dag Y weer mn ongelijk aangaf
ze hebben nu al te vaak gezegd dat het spel niet op de Revo uitkomt. Als tie nu exclusief op de Revo uitkomt dan zijn ze en hun geloofwaardigheid en een grote groep users kwijtquote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou Nintendo voor gek verklaren als ze Zelda nog op de Cube zouden uitbrengen. Tuurlijk zou het een beetje naaierij zijn. Maar om van de Revo een succes te maken moeten ze gewoon een sterke launch line-up hebben. Dus voor het lange termijn bestaan van Nintendo hoop ik dat het een exclusive wordt.
Leuke koppels dit jaarquote:
Miranda en die opaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet nu al aan wie ik me dit seizoen ga ergeren: Chris.![]()
Het was echt Fucking zwaarquote:
Lul niet zo slap johquote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou Nintendo voor gek verklaren als ze Zelda nog op de Cube zouden uitbrengen. Tuurlijk zou het een beetje naaierij zijn. Maar om van de Revo een succes te maken moeten ze gewoon een sterke launch line-up hebben. Dus voor het lange termijn bestaan van Nintendo hoop ik dat het een exclusive wordt.
Ja hehe,..... Zelda Gijsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een afstandsbediening Gijs.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hehe,..... Zelda Gijsen Mario mits ze een coole uitbrengen. Zeg alleen dat de naam Revolutie me een beetje de keel uit begint te hangen.... heb nog niks revolutionairs gezien
![]()
quote:
Het kan maar zoquote:Op maandag 6 maart 2006 01:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]Misschien dat ik met Daan ga vissen met dat ding !
Ja,... lekker weekend gehad en dan zit je weer hier. Ik kan gelukkig s' avonds wel wat langer genieten van ze. Dat is dan even mijn voordeel maar toch,....... mis ze wel manquote:Op maandag 6 maart 2006 08:18 schreef Bastard het volgende:
Ik ken het Choco.. ik was het weekend alleen met Jasmijn.. en dan besef je zondagavond als ze naar bed gaat dat je haar eigenlijk pas volgend weekend weer goed kan meemaken.
Dat uurtje door de week savonds, vaak is ze hartstikke moe dan ook.
Crash beste film.. ja wellicht terecht, maar die andere heb ik nog niet allemaal gezien.
Gaaf is het.. kon me er niks bij voorstellen eerder.. maar wat kan je houden van iemand met iedere vezel in je lichaam zeg. Als ik haar al aankijk word ik helemaal warmquote:Op maandag 6 maart 2006 08:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... lekker weekend gehad en dan zit je weer hier. Ik kan gelukkig s' avonds wel wat langer genieten van ze. Dat is dan even mijn voordeel maar toch,....... mis ze wel manGisteren met Daan een klepbankje zitten schuren.... pik doet echt alles na
Ja gek Gijs............. je eigen bloedquote:Op maandag 6 maart 2006 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaaf is het.. kon me er niks bij voorstellen eerder.. maar wat kan je houden van iemand met iedere vezel in je lichaam zeg. Als ik haar al aankijk word ik helemaal warm
dank je, we hadden het geluk dat het heel mooi weer was. Heb echt een heleboel mooie foto's. Maar ja moest er wat kiezen he van verschillende dingen wil jullie niet lastig vallen met 200 foto'squote:Op maandag 6 maart 2006 09:29 schreef Bastard het volgende:
Chick, je bent er weeer
Colloseum foto is mooi!!
ja mooi he! en die zijn er veel. Wij vroegen ons ook af hoe die gebouwd zijn en hoeveel er wel niet zijn omgekomen tijdens zo'n bouw. echt alles is daar heel oud, en geweldig mooi.quote:
Je hebt mailquote:Op maandag 6 maart 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
Ik wil ook een keer naar Rome toe
Lijkt me geweldig om die oude bouwwerken te zien.. en Italie spreekt me erg aan.
het is echt geweldig mooi. alleen in die kleine dorpjes spreekt dus niemand iets anders dan italiaansquote:Op maandag 6 maart 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
Ik wil ook een keer naar Rome toe
Lijkt me geweldig om die oude bouwwerken te zien.. en Italie spreekt me erg aan.
Una servesa porvavor.. dat moet wel duidelijk zijn, en anders tap ik het zelf welquote:Op maandag 6 maart 2006 09:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
het is echt geweldig mooi. alleen in die kleine dorpjes spreekt dus niemand iets anders dan italiaansgeweldig moeilijk en interressant om dan iets te bestellen of te vragen en ook nog te begrijpen
![]()
voornaam.achternaam@stropdas.nlquote:
Als je het maar naar je zin gehad hebtquote:Op maandag 6 maart 2006 09:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja mooi he! en die zijn er veel. Wij vroegen ons ook af hoe die gebouwd zijn en hoeveel er wel niet zijn omgekomen tijdens zo'n bouw. echt alles is daar heel oud, en geweldig mooi.![]()
Oh die meel.. daar heb ik op gereplied Penisquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die meel.. daar heb ik op gereplied Penis
Maar ik zag al dat het naar het bt account ging van je........
geeft niksquote:
Ik zag net alllllemaal rode strepen op de verkeersinfo sitequote:Op maandag 6 maart 2006 10:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geeft niksmoest het gewoon ff kwijt....
Of je gaat wat eerder van huisquote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef mr_Brown het volgende:
GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRL)*&)(#&$*(@&*(&!*(&*($*(@&(*&![]()
![]()
![]()
![]()
2,5 uur over gedaan!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Met de autoquote:Op maandag 6 maart 2006 10:15 schreef Quinny het volgende:
QueenR is weer terug in het land. Mooie foto's hoor
Rome geweldig lijkt me dat om er een keer heen te gaan
ik was vanmorgen gewoon op tijd wakkerquote:Op maandag 6 maart 2006 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zag net alllllemaal rode strepen op de verkeersinfo siteMoest aan je denken !
"zucht" oke met de autoquote:
Ja,... en dan MOET je weg hequote:Op maandag 6 maart 2006 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik was vanmorgen gewoon op tijd wakker..... lekker naar toilet geweest
..... ff lekker douchen.... aankleden .... en ik denk hè lekker.... leuk begin.....
![]()
![]()
pc aan.... check anwb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tegelijk geen zin meer
ja hoorquote:
neh.... toen ik dat zag.... dacht ik ... ach ik kom nu toch te laat... fuck em! ben ik nog ff lekker een kwartiertje gaan chillenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... en dan MOET je weg heHel hoor,......... was vanmorgen vroeg begonnen,... had eigenlijk geen dv1 maar kon hem wel overnemen. De dv1 die hier behoorde te zijn was er niet.
Dan is het dus een kwestie van een baan dichter bij huis zoeken?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja hoor![]()
neh .... dat weiger ik.....
als ik geen file heb, dan doe ik er 25 minuten over.... dus daar tel ik al een half uur bij op.... ga ik standaard 1 uur eerder weg.....
nog eerder vertik ik echtdat is mijn eigen tijd wat ik in die auto zit en alles wat ik nu te laat kom doe ik in hun tijd
Dan moet je niet zeikenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja hoor![]()
neh .... dat weiger ik.....
als ik geen file heb, dan doe ik er 25 minuten over.... dus daar tel ik al een half uur bij op.... ga ik standaard 1 uur eerder weg.....
nog eerder vertik ik echtdat is mijn eigen tijd wat ik in die auto zit en alles wat ik nu te laat kom doe ik in hun tijd
das spaans lieverdquote:Op maandag 6 maart 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Una servesa porvavor.. dat moet wel duidelijk zijn, en anders tap ik het zelf wel
hier ook hoor.... maar dat boeit me dus eeeeeeecht niet..... ik doe hier in 4 uur net zoveel als de rest in 8 uur dusquote:Op maandag 6 maart 2006 10:21 schreef Quinny het volgende:
Bij ons word het echt niet geaccepteerd als je 2 uur te laat komt. Ze gaan al zeiken als je 5 minuten te laat bent. Toch een pluspuntje he de IT
Ja inderdaad.. dat is bij Tam ook zo op dr werk.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:21 schreef Quinny het volgende:
Bij ons word het echt niet geaccepteerd als je 2 uur te laat komt. Ze gaan al zeiken als je 5 minuten te laat bent. Toch een pluspuntje he de IT
Ja weet ik welquote:Op maandag 6 maart 2006 10:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
das spaans lieverd![]()
maar ja met handen en voeten kom je er wel
want?? ik heb er nu 4x zo lang over gedaan als normaal!!!!!!! en dan mag ik niet zeiken???quote:
Ik mag deze week op een andere afdeling gaan werken als mijn kweken goed zijn. Heb als voorkeur de kraamafdeling opgegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. dat is bij Tam ook zo op dr werk.
Als je dan laat komt mag je op het matje komen..
Word ook veel proffesioneler gewerkt in de verpleging naar mijn idee..
Oh bij Tam op dr werk hebben ze nu ook de afdeling dicht gegooid voor het griep virus
Zeker weten.... mis het ook soms ! Maar ja.....quote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word ook veel proffesioneler gewerkt in de verpleging naar mijn idee..
je kwekenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik mag deze week op een andere afdeling gaan werken als mijn kweken goed zijn. Heb als voorkeur de kraamafdeling opgegevenMaar dat zal wel weer niet gebeuren
Je kweken?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik mag deze week op een andere afdeling gaan werken als mijn kweken goed zijn. Heb als voorkeur de kraamafdeling opgegevenMaar dat zal wel weer niet gebeuren
"werken" door te zitten de hele dag heeft ook zn charme.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Maar ja.....
whehehe.... echt vrienden van me vragen zich soms echt af wtf ik hier nu eigenlijk doe ( ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
"werken" door te zitten de hele dag heeft ook zn charme.
Maar jij kan gaan roken wanneer je wilt. Lekker de hele dag wat drinken. Beetje internetten. Maar oke mijn werk geeft meer voldoeningquote:Op maandag 6 maart 2006 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker weten.... mis het ook soms ! Maar ja.....
goh, dus je wordt op vanalles getest?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:36 schreef Quinny het volgende:
Met MRSA moet iedereen kweken. Wij, artsen, patienten, schoonmaakdienst, de praktijkbegeleider.
Iedereen die op de afdeling werkt. Dat kweken stelt geen reet voor hoor. Nouja geen reet je moet er wel een over je reet halen. Een wattestaafje
Ja peper het even in... goed voor mijn zelfbeeld en levensreflectie als ik straks 60 benquote:Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar jij kan gaan roken wanneer je wilt. Lekker de hele dag wat drinken. Beetje internetten.
Met geluk tot je 75 stequote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja peper het even in... goed voor mijn zelfbeeld en levensreflectie als ik straks 60 ben
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:36 schreef Quinny het volgende:
Met MRSA moet iedereen kweken. Wij, artsen, patienten, schoonmaakdienst, de praktijkbegeleider.
Iedereen die op de afdeling werkt. Dat kweken stelt geen reet voor hoor. Nouja geen reet je moet er wel een over je reet halen. Een wattestaafje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |