LOl, heb OV kaart, en die zit standaard in mijn portemonee die ik altijd goed vasthoud en mijn OV laat zien aan de chauffeur...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nietes, jij werd in de sneeuw getieft. Jouw buskaartje werd versnippert.
niet versnipperen. afpakken, keihard wegrennen en opsturen naar de ibg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef Vloris het volgende:
een OV versnipperen zonder extra tools... Daar moet je wel respect voor hebben als zo'n pauper dat voor elkaar zou krijgen
dat zou hij alleen gedaan hebben als de knikkerjongen zou hebben gezegd:quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:48 schreef stijgende_ster het volgende:
Je hebt er niet op gestampt?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat zou hij alleen gedaan hebben als de knikkerjongen zou hebben gezegd:
mijn buskaartje, wat doe je?
Bij gebrek aan de eerste twee woorden, kon er niet gestampt worden... ofzo...
leer lezenquote:Hij: Mijn buskaartje wat doe je?
Is heel Fok dan breezerquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:51 schreef Rekkie het volgende:
Wat een kut OP, vol leugens en breezer-woorden
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:53 schreef Frasier het volgende:
Wat een mietje. Ik had je met je kop tegen die bushalte aangeramt.
Jij had er bij gestaan en er naar gekeken. Vervolgens zou je er op school of op Fok! een stoer statement van maken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:53 schreef Frasier het volgende:
Wat een mietje. Ik had je met je kop tegen die bushalte aangeramt.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:43 schreef GSMboy het volgende:
Ik: Oh ja, en je buskaartje **pakt buskaart** en versnippert...
Hij: Mijn buskaartje wat doe je?
Ik : Versnipperen....
* GSMboy stapt bus in en bus rijdt weg...
Jij kent mij niet zie ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jij had er bij gestaan en er naar gekeken. Vervolgens zou je er op school of op Fok! een stoer statement van maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |