Wat is dat dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat met die prop moet je toch ook zelf kunnen of niet?
Als noodoplossing vul je het gat dan met een prop en kun je verder rijden. Je moet het een keer gezien hebben.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef MouseOver het volgende:
Toen ik gestrand was in een opgebroken straat (geen afsluitingsborden) kwamen ze iig niet
Ik moest maar een sleepbedrijf bellen
Ik vond het tamelijk aso eigenlijk, vooral de vanzelfsprekendheid van de telefoniste.. "ja, maar meneer, daar komen wij niet voor.."quote:
je auto was toch ook niet kapot. De wegenwacht is toch geen sleepbedrijf? Had je net zo goed een willekeurig persoon daar even kunnen vragen of ie je eruit kon trekken ofzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik vond het tamelijk aso eigenlijk, vooral de vanzelfsprekendheid van de telefoniste.. "ja, maar meneer, daar komen wij niet voor.."
Het heeft er natuurlijk ook mee te maken of je daarna nog maar doorrijden. Zonder ruitenwissers mag je niet de weg opquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus voor een lekke band en kapotte ruitenwissers komen ze. Maar hoe zit het met de uitlaat en de lampen?
Nou, je zou staande gehouden kunnen worden door de politie, en dan mag je misschien niet meer verder rijden. Of misschien ben je wel zo'n eikel die denkt dat 1 lamp voldoende is....totdat ook die kapot gaatquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef Repeat het volgende:
Ik zie trouwens niet in waarom je voor een kapotte lamp de anwb zou bellen. Gewoon de volgende dag even langs de garage rijden. Idem voor de uitlaat
Nee, was niemand in de buurt en ik was 200 km van huis. De wegenwacht suggereert dat ze leden die niet verder kunnen met hun auto weer op weg helpen dus daarom viel het me erg tegen. Maar we hebben hem uiteindelijk na 2 uur graafwerk en creatief werk met rondslingerende stoeptegels weer los gekregen dus het is goedgekomenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
je auto was toch ook niet kapot. De wegenwacht is toch geen sleepbedrijf? Had je net zo goed een willekeurig persoon daar even kunnen vragen of ie je eruit kon trekken ofzo.
als je standaard een compressor bij je hebt wel....quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat met die prop moet je toch ook zelf kunnen of niet?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:57 schreef Devilnl het volgende:
weet nogwel dat er zo'n sjappie ging keren in de berm, zat dus vast.. ik op de shovel er heen, hij had wel een kabel. nou mooi,, ding strak trekken, geef tikje gas.
Scheurt die hele haak open&krom, maar toen was ie er wel uit
toch nog 10¤ gekregen voor de moeite
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |