abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2006 @ 02:02:39 #76
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35833462
Goed, we waren intussen in het maglev tijdperk aangeland.... in het jaar 2031 ofzo.... en iedereen was weg, dus ik heb em afgesloten. Ik start later wel weer een servertje op.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:37:59 #77
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_35837557
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:29 schreef Bak_Beest het volgende:
. Naterlo .
Pics?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_35846281
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:37 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Pics?
Idd.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:17:54 #79
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35848181
Geen pics.

Beschrijving: Er lag een gracht door de stad, en een slotgracht om de stad.... en twee bedrijven hadden zo'n 20+ hoovercrafts rond de stad varen. De stad zelf was enorm en uitgegroeid tot 25.000 inwoners ofzo.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:23:34 #80
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35848391
Server draait weer trouwens.
-
pi_35850226
Ik verlies de hele tijd de verbinding met de server
pi_35850881
Synchronisatiefout?
Bij mij leek het te helpen om openttd.cfg te verwijderen en dan het spel te starten, zodat die opnieuw aangemaakt wordt. Dan zijn de instellingen van de server en jouw instellingen gelijk. Sinds ik dat deed heb ik nooit meer een synchronisatiefout gehad.
pi_35851346
Ow, laat maar. Ik word er ook steeds uitgeflikkerd
pi_35858116

Sinds de laatste drie spelers er bij kwamen kan ik gewoon niet meer spelen, ik snap er niks van. Non-stop er af getrapt... net nu het zo lekker gaat
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:08:16 #85
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35858229
Hmm... er blijven veel spelers gewoon continue zitten, en ik ben er ook nog niet afgetrapt. (Maar ik zit erg dichtbij de server).

Soms schijnt het wegmikken van openttd.cfg te helpen. Zet ook je client ZO dat je maar 1 keer per jaar saved ipv elke maand. Het wil ook nog wel eens fout gaan als je aan het bouwen bent terwijl je saved, en elke maand gaat dat wel een keer fout natuurlijk
-
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:50:27 #86
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35864787
Okay.... er zitten mensen echt te klooien. Een beetje water hier en daar is tot daar aan toe voor als je een kanaaltje wil graven om een stad met bootjes te bedienen, maar er zijn mensen die halve kaarten onder water aan het zetten zijn, en nog erger: overal express het spel zitten te verklooien door exclusive transport rights te kopen, of wegwerkzaamheden uit te voeren. Het zijn spel onderdelen, en als je dat 1 keer doet is het ook helemaal niet erg..... maar als je continue je miljoenen gaat zitten verpesten om andere spelers tot last te zijn dan ben je niet echt sportief bezig.

Als je je verveeld, zet dan zelf een ONZ server op ofzo, waar iedereen die wil gaan kloten op terecht kan, dan kun je elkaar zoveel dwars zitten als je wil, en de hele godganse kaart onder water gaan zetten. Doe dat niet op MIJN server, die bedoeld is voor mensen die serieus willen spelen, en gewoon een mooi transport bedrijf willen opzetten.

Concurrentie is niemand vies van. Als je iemand dwars wilt zitten, doe het dan op de sportieve manier, en bouw een concurerende transport lijn. Dat is de essentie van het spel.
-
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:40:40 #87
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35885078
Ik heb vanochtend trouwens een nieuwe server gestart!
-
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:21:30 #88
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35927191
Kent iemand de speler "octo rules"?

Ik speelde gisteren met hem op een server (een andere, niet de mijne), en hij had dus meerdere bedrijven gestart op 1 server. Op een gegeven moment word een van zijn bedrijven opgeschoond omdat de server in kwestie waarschijnlijk "auto_clean_companies" heeft aanstaan in de openttd.cfg voor de server.

Komt ie net op mijn server aanzetten, begint ie mij te beschuldigen dat ik hem van de server getrapt zou hebben en dat ik niet tegen mijn verlies kan!

Ik weet niet precies wie dat gozertje is, maar het is wel een Nederlander. Mischien leest ie dit ook nog wel! Het is verder iemand die trouwens ook vrij onsportief speelt, door grondrechten te kopen overal rond fabrieken etc.

Raar figuur.
-
pi_35927516
Ik speelde er ook even op, het is maar een raar gastje. Erg vreemde manier van spelen in ieder geval
  zaterdag 11 maart 2006 @ 07:48:38 #90
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35933014
Server draait weer, start in 1980. Ik ben begonnen aan een ijzererts netwerk

Blijft de hele dag verder draaien, tot in de verre 21e eeuw met maglevs etc.
-
pi_35936925
Ik zal even kijken, niet spelen. Heb het druk nl.
  maandag 13 maart 2006 @ 13:40:40 #92
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_35989102
Maarten waarom staat de server uit? Dat het nu in Amerika nog vroeg is, is geen excuus
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 13 maart 2006 @ 18:03:06 #93
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35997201

Ik zal es een nieuwe server starten. Een monumentje aub 5 minuten.
-
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:16:04 #94
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36026146
Nevermind: Ik heb die waar jij en ik al een mooi bedrijfje hebben bewaard. Het jaar is 1994 of zoiets, en ik zat er over te denken die weer door te starten.... zeker gezien er nog enorm veel ruimte is voor andere bedrijven.
-
pi_36026253

Ik ben van de partij. Geweldig potje
Wil je weer om 19:00 starten of nu?
pi_36026385
Ik denk dat jullie de enige twee zijn die dat een goed idee vinden
pi_36026425
Ik ook, eigenlijk
Maar het was echt geweldig gisteren, met transportlijnen de hele map over en treinen die > $1.000.000 per jaar maken enzo.

Aan de pluskant, we kunnen mensen die net starten een hoop geld schenken
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:52:19 #98
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36029200
Aangezien er nog genoeg ruimte is voor andere bedrijven om te beginnen start ik die server door.

Nevermind, aangezien er geen password op de bedrijven zit, (bij een save/load gaan de passwords verloren), laat HIER even weten wanneer je er klaar voor bent, en dan start ik
-
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:01:55 #100
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36029427

Komt ie.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')