ah, dat kan op zich wel leuk zijn :-)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:07 schreef maartena het volgende:
Ik heb em net weer herstart. Deze keer een tikkeltje lastiger: We gaan de bergen in! Nee, niet een arctic landschap, gewoon het normale klimaat..... maar deze keer een hele hoop meer bergen.
Ja en je kan je gruwelijk gaan ergeren aan peperdure TGV's die als een boemeltreintje kolen de berg op slepenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:31 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
ah, dat kan op zich wel leuk zijn :-)
kost alleen in het begin vaak iets meer moeite en geld om sporen aan te leggen.
mjah ben bezig met het opzetten van een dedicated, iemand iedeën?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:
Welk jaar is het/wanneer nieuwe?
Het is trial&error wat de mensen (en jij) leuk vinden. Zo ging dat ook met Maartens server, en dat is nu altijd erg leukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:50 schreef mg794613 het volgende:
[..]
mjah ben bezig met het opzetten van een dedicated, iemand iedeën?
Dan heb je de graphics van het orginele spel niet goed geinstalleerd. Dat moet ook nog naast OpenTTDquote:Op zondag 19 maart 2006 10:08 schreef dekkered het volgende:
heb hem net geinstaleerd maar als ik probeer te opstarten lukt dat niet krijg een fout melding dat hij sample.cat niet kan vinden.
alvast bedankt voor de hulp
Heel officieel moet je die kopen. Maar als je even zoekt met Google op Transport Tycoon voor Windows downloaden dan kun je ze overal vinden.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:54 schreef dekkered het volgende:
waar kan ik die vinden??
Ik heb downloadlimietquote:Op zondag 19 maart 2006 17:50 schreef maartena het volgende:
dan moet je gewoon de OpenTTD client openlaten. Je kunt em gewoon minimizen en iets anders doen.
Omg... zijn er in Nederland nog providers met een download limiet?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb downloadlimietBeetje zonde om aan te laten als ik niet speel. Maar wel terecht dat ze zo snel weggaan.
informeer maar eensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:49 schreef Borkydude het volgende:
Misschien is het ook al opgeheven, maar bij aanschaf 2 jaar geleden was dat iig zo.
Tiscali
Bugfixes dusquote:OpenTTD is back with a quick release. This time no new features only bugfixes. But at least this one is hot on the heels of 0.4.5 and should work more pleasantly. You can safely upgrade from 0.4.5 to this version as hopefully nothing has gotten broken, only fixed. Have fun.
Daarom ben ik ook weer terug gegaan naar 0.4.5, want anders moet je overal loops bouwenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef allardh het volgende:
Ik heb telkens dat de treinen de verkeerde kant uit gaan na een depot, ligt dat aan 0.4.6?
Hey, dat is aardig! Kun je die misschien naar mail [at] chillosophy.nl sturen? Ben benieuwd of hij de 1000 rating nog gehaald heeftquote:Op maandag 27 maart 2006 05:42 schreef maartena het volgende:
Voor Nevermind: Degene die met jouw bedrijf heeft gespeeld gisteren heeft zijn e-mail adres bij me achter gelaten als je het wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |