Achterlijke bloedzuigers dat jullie zijnquote:Vele enthousiaste Sensation liefhebbers hebben zich de afgelopen twee weken geregistreerd om kans te maken op twee Grolsch Special Treatment tickets. Een aantal daarvan heeft inmiddels een verlossend telefoontje gekregen en beleeft in juli een Dreamflight Beyond Imagination.
Niet gebeld, maar wil je toch naar The World's Leading Dance Event, Sensation White op zaterdag 1 juli, Sensation Black op zaterdag 8 juli?
Start Presale Sensation White & Black
De (inter)nationale presale van Sensation White en Sensation Black start op vrijdag 3 maart om exact 22.00 uur. Je kunt op de volgende manieren je tickets bestellen:
Via internet: TicketOnline.nl en dan doorklikken naar Sensation!
Via de telefoon: 0900 - 300 6000 (45 cpm)
Ticket kosten:
Sensation Regular ¤ 60,-- ex fee
Sensation Deluxe ¤ 110,-- ex fee
SENSATION Deluxe houdt het volgende in:
- aparte ingang in het Hoofdgebouw van de ArenA
- 3 extra party zalen met nog 15 extra dj's
- extra loungezaal met restaurant
- toegang tot de eretribune
Er geldt een maximum van vier tickets per persoon.
En zo hou je de prijzen lekker hoogquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef Nawien het volgende:
Wel godverdomme, krijg je laatst een mailtje
[..]
Natuurlijk ga ik weer dit jaar, maar tog![]()
30 euro pp?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:00 schreef TDKa het volgende:
Vorig jaar was helemaal goedkoop, 30 euro pp.
Helaas dat ze dat niet meer dan, maar ik dok wel die 60 euro, 2003 was me eerste en die was gruwelijk goed, vorig jaar ook weer geweest. Vond het wel iets minder dan 2003, maar ik mag niet klagen. Vraag me wel af wat thema van dit jaar wordt..
Ik zie het 1 juli wel![]()
innercityquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:13 schreef TDKa het volgende:
Was dat niet sensation dat ze toen met een kaartje twee mensen toegang gaven? Of was dat Innercity? Mijn geheugen zijn niet meer zoals vroegah
Kansloos...quote:Achterlijke bloedzuigers dat jullie zijn
....
Natuurlijk ga ik weer dit jaar, maar tog
ah.. okquote:
Zeik zelf niet. Enig idee hoeveel mensen daar komen? ID&T maakt zeker weten 200% winst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef static het volgende:
Zeik niet, heb je enig idee hoeveel een dergelijk feest daadwerkelijk kost?
Ik weet een goed feest te waarderen en gooi daar helaas meer centjes als vorig jaar voor over de toonbank, mjaquote:Kansloos..
Jij bent hier degene die zeikt maar ondertussen wel weer braaf een kaartje gaat halen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zeik zelf niet. Enig idee hoeveel mensen daar komen? ID&T maakt zeker weten 200% winst.
[..]
ga het geheel voor de grap maar eens uitrekenen danquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zeik zelf niet. Enig idee hoeveel mensen daar komen? ID&T maakt zeker weten 200% winst.
[..]
Ik weet een goed feest te waarderen en gooi daar helaas meer centjes als vorig jaar voor over de toonbank, mja![]()
En niet alleen de ArenA dit jaar....quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ga het geheel voor de grap maar eens uitrekenen dan
uiteraard maken ze winst, daar is het een bedrijf voor, maar reken maar eens uit wat voor kosten ze allemaal hebben. Om te beginnen met 2,5 week arena huur
En dat recht heb ik ! als nederlander zijnde. Daarnaast is het onmogelijk om er heen te gaan zonder een kaartje te kopen is het niet ajacied?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die zeikt maar ondertussen wel weer braaf een kaartje gaat halen.
Daar ben ik van op de hoogte en sta nog steeds achter mijn stellingquote:ga het geheel voor de grap maar eens uitrekenen dan
uiteraard maken ze winst, daar is het een bedrijf voor, maar reken maar eens uit wat voor kosten ze allemaal hebben. Om te beginnen met 2,5 week arena huur
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
[..]
Wie gaat er dan ook naar whitequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En niet alleen de ArenA dit jaar....![]()
http://www.sensation-white.com
dat is niet waarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Een tent als de Arena huren kost veel, heel veel geld - vooral voor een lange periode - en meestal moet een organisatie de kosten uit de kaartjes halen want de consumpties gaan naar de verhuurder.
Ohw, en als je zo zeker weet dat er 200% winst wordt gemaakt op de kaartjes, doe eens een link?
Zeikerds en kakkerlakken zoals jij zijn eigenlijk helemaal niet gewenst op Sensation.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef Nawien het volgende:
[..]
En dat recht heb ik ! als nederlander zijnde. Daarnaast is het onmogelijk om er heen te gaan zonder een kaartje te kopen is het niet ajacied?![]()
[..]
Dat heb ik wel. Je hebt gelijk dat ze flink betalen, maar daarentegen cashen ze nog meer !quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Een tent als de Arena huren kost veel, heel veel geld - vooral voor een lange periode - en meestal moet een organisatie de kosten uit de kaartjes halen want de consumpties gaan naar de verhuurder.
Ohw, en als je zo zeker weet dat er 200% winst wordt gemaakt op de kaartjes, doe eens een link?
Wat lul je nou. Je kent me niet eens domme joodquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zeikerds en kakkerlakken zoals jij zijn eigenlijk helemaal niet gewenst op Sensation.
Open een pollquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver ID&T met de prijzen kan gaan totdat ook Nawien gaat afhaken.
Nawien blijft doorzeiken en gewoon elk jaar z'n Sensaation kaartje kopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver ID&T met de prijzen kan gaan totdat ook Nawien gaat afhaken.
Ach we moeten wat te zeiken hebben. Gelukkig denk ik meestal de nacht erna dat het zijn geld dubbel en dwars waard wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nawien blijft doorzeiken en gewoon elk jaar z'n Sensaation kaartje kopen.
Dan loop ik achter.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is niet waar
meestal worden daar afspraken over gemaakt dat er ook een percentage naar de huurder gaat of de huurder gooit er eigen barren in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |