Achterlijke bloedzuigers dat jullie zijnquote:Vele enthousiaste Sensation liefhebbers hebben zich de afgelopen twee weken geregistreerd om kans te maken op twee Grolsch Special Treatment tickets. Een aantal daarvan heeft inmiddels een verlossend telefoontje gekregen en beleeft in juli een Dreamflight Beyond Imagination.
Niet gebeld, maar wil je toch naar The World's Leading Dance Event, Sensation White op zaterdag 1 juli, Sensation Black op zaterdag 8 juli?
Start Presale Sensation White & Black
De (inter)nationale presale van Sensation White en Sensation Black start op vrijdag 3 maart om exact 22.00 uur. Je kunt op de volgende manieren je tickets bestellen:
Via internet: TicketOnline.nl en dan doorklikken naar Sensation!
Via de telefoon: 0900 - 300 6000 (45 cpm)
Ticket kosten:
Sensation Regular ¤ 60,-- ex fee
Sensation Deluxe ¤ 110,-- ex fee
SENSATION Deluxe houdt het volgende in:
- aparte ingang in het Hoofdgebouw van de ArenA
- 3 extra party zalen met nog 15 extra dj's
- extra loungezaal met restaurant
- toegang tot de eretribune
Er geldt een maximum van vier tickets per persoon.
En zo hou je de prijzen lekker hoogquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef Nawien het volgende:
Wel godverdomme, krijg je laatst een mailtje
[..]
Natuurlijk ga ik weer dit jaar, maar tog![]()
30 euro pp?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:00 schreef TDKa het volgende:
Vorig jaar was helemaal goedkoop, 30 euro pp.
Helaas dat ze dat niet meer dan, maar ik dok wel die 60 euro, 2003 was me eerste en die was gruwelijk goed, vorig jaar ook weer geweest. Vond het wel iets minder dan 2003, maar ik mag niet klagen. Vraag me wel af wat thema van dit jaar wordt..
Ik zie het 1 juli wel![]()
innercityquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:13 schreef TDKa het volgende:
Was dat niet sensation dat ze toen met een kaartje twee mensen toegang gaven? Of was dat Innercity? Mijn geheugen zijn niet meer zoals vroegah
Kansloos...quote:Achterlijke bloedzuigers dat jullie zijn
....
Natuurlijk ga ik weer dit jaar, maar tog
ah.. okquote:
Zeik zelf niet. Enig idee hoeveel mensen daar komen? ID&T maakt zeker weten 200% winst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef static het volgende:
Zeik niet, heb je enig idee hoeveel een dergelijk feest daadwerkelijk kost?
Ik weet een goed feest te waarderen en gooi daar helaas meer centjes als vorig jaar voor over de toonbank, mjaquote:Kansloos..
Jij bent hier degene die zeikt maar ondertussen wel weer braaf een kaartje gaat halen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zeik zelf niet. Enig idee hoeveel mensen daar komen? ID&T maakt zeker weten 200% winst.
[..]
ga het geheel voor de grap maar eens uitrekenen danquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zeik zelf niet. Enig idee hoeveel mensen daar komen? ID&T maakt zeker weten 200% winst.
[..]
Ik weet een goed feest te waarderen en gooi daar helaas meer centjes als vorig jaar voor over de toonbank, mja![]()
En niet alleen de ArenA dit jaar....quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ga het geheel voor de grap maar eens uitrekenen dan
uiteraard maken ze winst, daar is het een bedrijf voor, maar reken maar eens uit wat voor kosten ze allemaal hebben. Om te beginnen met 2,5 week arena huur
En dat recht heb ik ! als nederlander zijnde. Daarnaast is het onmogelijk om er heen te gaan zonder een kaartje te kopen is het niet ajacied?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die zeikt maar ondertussen wel weer braaf een kaartje gaat halen.
Daar ben ik van op de hoogte en sta nog steeds achter mijn stellingquote:ga het geheel voor de grap maar eens uitrekenen dan
uiteraard maken ze winst, daar is het een bedrijf voor, maar reken maar eens uit wat voor kosten ze allemaal hebben. Om te beginnen met 2,5 week arena huur
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
[..]
Wie gaat er dan ook naar whitequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En niet alleen de ArenA dit jaar....![]()
http://www.sensation-white.com
dat is niet waarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Een tent als de Arena huren kost veel, heel veel geld - vooral voor een lange periode - en meestal moet een organisatie de kosten uit de kaartjes halen want de consumpties gaan naar de verhuurder.
Ohw, en als je zo zeker weet dat er 200% winst wordt gemaakt op de kaartjes, doe eens een link?
Zeikerds en kakkerlakken zoals jij zijn eigenlijk helemaal niet gewenst op Sensation.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef Nawien het volgende:
[..]
En dat recht heb ik ! als nederlander zijnde. Daarnaast is het onmogelijk om er heen te gaan zonder een kaartje te kopen is het niet ajacied?![]()
[..]
Dat heb ik wel. Je hebt gelijk dat ze flink betalen, maar daarentegen cashen ze nog meer !quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Een tent als de Arena huren kost veel, heel veel geld - vooral voor een lange periode - en meestal moet een organisatie de kosten uit de kaartjes halen want de consumpties gaan naar de verhuurder.
Ohw, en als je zo zeker weet dat er 200% winst wordt gemaakt op de kaartjes, doe eens een link?
Wat lul je nou. Je kent me niet eens domme joodquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zeikerds en kakkerlakken zoals jij zijn eigenlijk helemaal niet gewenst op Sensation.
Open een pollquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver ID&T met de prijzen kan gaan totdat ook Nawien gaat afhaken.
Nawien blijft doorzeiken en gewoon elk jaar z'n Sensaation kaartje kopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver ID&T met de prijzen kan gaan totdat ook Nawien gaat afhaken.
Ach we moeten wat te zeiken hebben. Gelukkig denk ik meestal de nacht erna dat het zijn geld dubbel en dwars waard wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nawien blijft doorzeiken en gewoon elk jaar z'n Sensaation kaartje kopen.
Dan loop ik achter.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is niet waar
meestal worden daar afspraken over gemaakt dat er ook een percentage naar de huurder gaat of de huurder gooit er eigen barren in
Dat mag, iedereen heeft zijn eigen tempo, maar ga dan niet stellig dingen bewerenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef static het volgende:
[..]
Dan loop ik achter.
Vroeger kon je huren wat je wilde, maar alleen de zaal is voor je, consumpties voor de eigenaar (en geef ze eens ongelijk).
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:31 schreef superhaagie het volgende:
[quote] Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
[/qoute]
Dat is onzijn, als het een beetje meezit voor ze maken ze 30% winst, ID&T loopt helemaal niet goed de laatste jaren, al denkt men dat wel.
Als je een beetje de media en de interviews van Irfan en Duncan hebt gevolgd weet je hoe het werkelijk zit, natuurlijk verdienen ze nog geld, anders zou het failliet zijn, wat het bijna is geweest.
En ja, 60 euro vind ik op zich redelijk, voor watvoor show je krijgt, en om niet te vergeten de dj's, de absolute wereldtop.
60 euro is natuurlijk zeer weinig voor 8 uur lang top entertainment. Maar het probleem is dat het elk jaar weer zoveel euro duurder is, DAT vind ik niet leukquote:200% is het natuurlijk niet, maar in mijn frustratie heb ik het ff wat mooier gemaakt. Het komt er iig op neer dat ze dik cashen
Tja... over smaak valt niet te twisten... maar het is maar wat je top entertainment noemt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
[..]
60 euro is natuurlijk zeer weinig voor 8 uur lang top entertainment.
Mja dat klopt. Sensation 2001 ben ik ni geweest dus dat weet ik nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tja... over smaak valt niet te twisten... maar het is maar wat je top entertainment noemt.
Hooguit een vermakelijk feestje en volgens mij dat niet eens.
Vond 2001 in ieder geval niet echt indrukwekkend. Nee als we dan toch gaan housen liever de HMH feestjes, zoals TeQnology & Qontact (al ben ik ook daar al jaren niet meer geweest).
Mensen die daarom lachen en daarmee aangeven dat ze jaloers zijn en het geld er niet voor hebbenquote:Mensen die naar Sensation gaan![]()
Voor een popconcert betaal je veel meer hoor, en dan sta je binnen 2.5 uur buiten de deur...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
[..]
60 euro is natuurlijk zeer weinig voor 8 uur lang top entertainment. Maar het probleem is dat het elk jaar weer zoveel euro duurder is, DAT vind ik niet leuk![]()
Je bedoelt, het geld er niet voor over hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:16 schreef Nawien het volgende:
Mensen die daarom lachen en daarmee aangeven dat ze jaloers zijn en het geld er niet voor hebben![]()
Je vergeet de 30.000 josti's op de tribunes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je bedoelt, het geld er niet voor over hebben.
Ik betaal geen 60 euro voor 2 top-dj's en 4 middelmatige plaatjesdraaiers en zeker niet in zo'n atmosfeer met mannetjes zoals jij die zich helemaal de man vinden omdat ze naar Sensation gaan. Ga dan naar een echt event, groter is niet altijd beter en zeker niet gezelliger. Je hebt geen enkel contact met de DJ als je midden in de ArenA staat, tussen 10.000 andere josties waarvan de helft voor het eerst op een dance-event staat, met de gedachte "als het 60 euro kost dan zal het wel goed zijn, het is immers Sensation"
Ten 1e zijn het niet 2 top dj's, het zijn allemaal goede dj's. Losers draaien niet op Sensationquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:44 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je bedoelt, het geld er niet voor over hebben.
Ik betaal geen 60 euro voor 2 top-dj's en 4 middelmatige plaatjesdraaiers en zeker niet in zo'n atmosfeer met mannetjes zoals jij die zich helemaal de man vinden omdat ze naar Sensation gaan. Ga dan naar een echt event, groter is niet altijd beter en zeker niet gezelliger. Je hebt geen enkel contact met de DJ als je midden in de ArenA staat, tussen 10.000 andere josties waarvan de helft voor het eerst op een dance-event staat, met de gedachte "als het 60 euro kost dan zal het wel goed zijn, het is immers Sensation"
Dat zijn nou juist de 3 feesten waar ik absoluut niet heen wilquote:Ook dat, maar als je dan per se een dance-event op dat formaat wil bezoeken, ga dan naar Mysteryland of Dance Valley ofzo. (helaas is Innercity ook niet meer wat het geweest is)
Onder andere ja, maar dat is mijn ding niet. Ik wil gewoon een soort van arena net als met Qlimax en Sensation. Dat vind ik vet. Want als ik naar een feest ga, zoals ik al eerder heb aangegeven, moeten alle dj's goed zijn (imho uiteraard), anders ga ik liever niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:11 schreef Molluck het volgende:
Yves de Ruyter, Tom Harding en Yoji Biomehaneka draaien anders ook op Mysteryland en Dance Valley. Dana & Luna, The Prophet, Deepack en Outblast hoereren ook op elk Q-Dance feest, dus ik snap nog steeds niet waarom je nu opeens wel die achterlijke prijs zou betalen.
Maar dan nog snap ik niet dat er mensen zijn die elke week 40 euro betalen om telkens dezelfde dj's te zien, die allemaal dezelfde platen draaien, Dana en Luna is allemaal 1 pot nat.
Dezelfde set is het natuurlijk nooit, maar er worden wel vaak van die "standaard" nummers gedraaid, mja boeie als je kan beuqen en je vind de nummers goed is er nix aan de handquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef Molluck het volgende:
Mja whatever, maar ik blijf van mening dat als je de ene week Dana ziet en de week daarna Luna, dat je dan gewoon exact dezelfde set krijgt, die draaien alles van elkaar weg.
Dat gebeurt overigens in andere stijlen ook, ik noem een Armin van Buuren en Markus Schultz, maar ik zie er de lol niet van in.
Ik denk, en ik hoop (quote:The Darkraver weer dit jaar.
Precies dat vind ik ook. Al was het met Darkraver niet echt beuken maar meer dat aparte werk, maar DAT kon ik waarderen. Niet dingen zoals Jeweettog (quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef Molluck het volgende:
Jeweettog!!!!
Ik vond het wel leuk dat ze hem in 2004 erbij haalden, een beetje old-skool beuken, maar ik denk dat Sensation Black ook teveel in de richting van de Q-Dance feesten gaat en dat ze dat dit jaar dus niet kunnen maken.
Hij is er wel bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Precies dat vind ik ook. Al was het met Darkraver niet echt beuken maar meer dat aparte werk, maar DAT kon ik waarderen. Niet dingen zoals Jeweettog () offe wat heeft ie nog meer voor lomps?
Ik ging effe een baco halen ofzo?
![]()
Maar wat je dus zegt denk ik ook, dus ik denk idd niet dat hij er is op Black 2006![]()
De Opperjosti staat mainstage te draaien straks. Komt-ie-dan-hč!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Neuh, de jostiband is de volgende afslag![]()
Je weet toch!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De Opperjosti staat mainstage te draaien straks. Komt-ie-dan-hč!![]()
Is die line-up nu al bekend?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef Trancelocator het volgende:
Volgens mij zijn een aantal mensen hier nog steeds niet goed geďnfomeerd:
Line-up Sensation Black:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan
Ja!quote:Mensen ik ben nog niet weggeweest hoor, was even aan de bar een baco halen!
Jeweettoch!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:40 schreef MidnightRambler het volgende:
Rolling Stones = 120 Euro.
U2 = 100 Euro.
Eagles: 90 Euro.
Zeik niet.![]()
Duur wel, maar Catscan wil ik zeker geen hardstyler noemenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef sjeppert het volgende:
fucking hardstylerzzzz
lekker duur kaartje weer
Nou dan ben ik dat tog in jouw ogenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je wilt het of je wilt het niet. Maar wanneer je wel gaat en toch piepen over de prijs dan ben je een zeur.
ik had het ook over het publiek wat er komtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Duur wel, maar Catscan wil ik zeker geen hardstyler noemen![]()
Grappenmakerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:56 schreef dronkeykong het volgende:
![]()
Ik heb ook besteld![]()
Maar hoe kan die van jullie nou zo goedkoop zijn?![]()
Ik heb besteld bij http://www.onlineticketshop.nl/
Sensation White 01-07-2006 - Regular Tickets
Aanvang: 22.00 Prijs: ¤ 175.00 Euro (¤) : 175.00
GBP (Ł) : 122.80
USD ($) : 229.09
Aantal: 1
Dit is toch de juiste site?![]()
Hey bij black is het maar ¤125,-quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?sub_id=246&taal_id=1
't kan ofzo?![]()
125 is zeker te veel!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:07 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hey bij black is het maar ¤125,-![]()
Ik ga maar een mailtje sturen of ik het nog kan cancelen...wat een oplichterij zeg dat die sites zo verschrikelijk op elkaar lijken qua naam![]()
Valt ook wel mee. Als je zag dat er tog een "harde kern"was bij en Outblast en Promo, weet je zeker dat de echte hardstylers weggefilterd warenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ik had het ook over het publiek wat er komt![]()
Niet standaard?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
Is die line-up nu al bekend?Vorig jaar was dat pas veel later. IIg draaien der wel ernstige dj's, dit keer ook niet zo standaard
, alleen zo zonde van die Darkraver
, mja we geven hem maar een kans
![]()
[..]
Ja!dat is die mothorfocker
![]()
En aangezien er op Q-dance feesten Q-dance DJ's komen is dit niet standaardquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:56 schreef Joppy het volgende:
[..]
Niet standaard?
Line-up Sensation Black:
Kai Tracid -> heeft ook al op alle Q-dance evenementen gestaan, laatste jaren weliswaar iets minder in de picture.
DJ Zany -> Staat ook op vele grote feesten
Technoboy -> Ook een standaard Q naam
MEGAMIX
The Darkraver -> draait elk weekend overal en nergens en is daar voor een appel en een ei te bewonderen.
The Prophet -> Ook een Q naam, laatst zelfs z'n eigen Exqlusive gehad.
Showtek live -> iets minder standaard, maar toch ook al op een aantal grote feesten gestaan.
Catscan -> Word heel veel geboekt, op grote en kleine hardcorefeesten door het hele land.
Showtek en Kai Tracid zijn het minst standaard. Overige DJ's kan je zeer regelmatig in de buurt (of een q-feest) aanschouwen.
Disclaimer: Over smaak valt natuurlijk niet te twisten & standaard hoeft niet gelijk slecht te betekenen.
Catscan is toch op z'n minst een verassing te noemen, want die draait nou niet echt de mainstream hardcore die je verwacht op een Sensation.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:56 schreef Joppy het volgende:
[..]
Niet standaard?
Line-up Sensation Black:
Kai Tracid -> heeft ook al op alle Q-dance evenementen gestaan, laatste jaren weliswaar iets minder in de picture.
DJ Zany -> Staat ook op vele grote feesten
Technoboy -> Ook een standaard Q naam
MEGAMIX
The Darkraver -> draait elk weekend overal en nergens en is daar voor een appel en een ei te bewonderen.
The Prophet -> Ook een Q naam, laatst zelfs z'n eigen Exqlusive gehad.
Showtek live -> iets minder standaard, maar toch ook al op een aantal grote feesten gestaan.
Catscan -> Word heel veel geboekt, op grote en kleine hardcorefeesten door het hele land.
Showtek en Kai Tracid zijn het minst standaard. Overige DJ's kan je zeer regelmatig in de buurt (of een q-feest) aanschouwen.
Disclaimer: Over smaak valt natuurlijk niet te twisten & standaard hoeft niet gelijk slecht te betekenen.
Sowieso was Hardcore op sensation een verassing. Dat is er ook pas sinds Promo. Maargoed Catscan is idd zeker een verrassing ja, waarschijnlijk een goede ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Catscan is toch op z'n minst een verassing te noemen, want die draait nou niet echt de mainstream hardcore die je verwacht op een Sensation.
Q-dance zet wel de standaard neer voor hardstyle feesten. En Q-dance en ID-T zijn nauw aan elkaar verbonden. Ik dacht zelfs ooit ergens te hebben gelezen dat Q-dance de productie verzorgt van Sensation. Echter daar ben ik niet zeker van.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
En aangezien er op Q-dance feesten Q-dance DJ's komen is dit niet standaard![]()
Klopt, Q-dance is een dochteronderneming van ID&T als ik me niet vergis. Q-dance verzorgt de productie ook van feesten, niet alleen sensation. En zo standaard vind ik het niet vergeleken met afgelopen jaren.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:50 schreef Joppy het volgende:
[..]
Q-dance zet wel de standaard neer voor hardstyle feesten. En Q-dance en ID-T zijn nauw aan elkaar verbonden. Ik dacht zelfs ooit ergens te hebben gelezen dat Q-dance de productie verzorgt van Sensation. Echter daar ben ik niet zeker van.
Dat haalt je stelling van een kutfeest wel onderuit hequote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is een kutfeest. Snap niet dat er jaarijks zoveel mensen veel te veel geld verspillen aan 'n kutfeest als Sensation.
Vooroordelen of ben je der al es geweest?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zegt vooral wat over het domme tokkievolk dat op dat feest afkomt.
Vooroodeel dus,quote:Op zondag 5 maart 2006 14:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik kom niet op dit soort kutfeesten.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is een kutfeest. Snap niet dat er jaarijks zoveel mensen veel te veel geld verspillen aan 'n kutfeest als Sensation.
Ik heb weleens 'n stream gezien van dat feest. Wat een bagger zeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Vooroodeel dus,![]()
Kom met gegronde argumenten of houdt uw mond![]()
En waarom?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb weleens 'n stream gezien van dat feest. Wat een bagger zeg.
Omdat het gewoon bagger is. Matige muziek meestal, achterlijke sfeer, kaartjes zijn niet de goedkoopste, achterlijke locatie... gewoon een kutfeest.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En waarom?
Omdat je momenteel stoer bent als je kotst op Sensation en ID&T??
Mwah muziek is idd pas om 03:00 leuk aan het worden, al lijkt dat dit jaar andets te worden. Locatie is perfect, alleen jammer dat het geluid op de tribunes wat tegen valt, kaartjes tjah ach, en achterlijke sfeer??quote:Op zondag 5 maart 2006 14:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Omdat het gewoon bagger is. Matige muziek meestal, achterlijke sfeer, kaartjes zijn niet de goedkoopste, achterlijke locatie... gewoon een kutfeest.
Ik vind de sfeer maar matig, tenminste voor zover ik het kan beoordelen. Heb het ook wel gehoord van mensen die er zijn geweest dat het tegenviel. Locatie is matig en de muziek is nog erger. En dan die Megamix, da's toch ook op dit feest?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah muziek is idd pas om 03:00 leuk aan het worden, al lijkt dat dit jaar andets te worden. Locatie is perfect, alleen jammer dat het geluid op de tribunes wat tegen valt, kaartjes tjah ach, en achterlijke sfeer??Juist een hele goede sfeer, net zoals je die op een Qlimax of Thunderdome hebt.
Tuurlijk, nav een stream kan je het beoordelenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb weleens 'n stream gezien van dat feest. Wat een bagger zeg.
Ik vind het vanaf het begin al chill. Beetje inkomen en na de Megamix kan je meestal los gaanquote:Op zondag 5 maart 2006 14:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah muziek is idd pas om 03:00 leuk aan het worden, al lijkt dat dit jaar andets te worden. Locatie is perfect, alleen jammer dat het geluid op de tribunes wat tegen valt, kaartjes tjah ach, en achterlijke sfeer??Juist een hele goede sfeer, net zoals je die op een Qlimax of Thunderdome hebt.
Maakt dat bij dit soort muziek dan nog uitquote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef Nawien het volgende:
Ik vind het vanaf het begin al chill. Beetje inkomen en na de Megamix kan je meestal los gaan. Met de locatie ben ik het niet eens. Als er 1 locatie is die niet accoustisch is gebouwd, is dat de ArenA wel
![]()
Misschien beter lezen?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
Tuurlijk, nav een stream kan je het beoordelen![]()
Je mist alleen zoveel dingen die het feest maken en die je niet ziet op de stream![]()
Hoezo beter lezen. Zoveel typte je niet en hetgene wat je typte kwam er op neer dat het kutfeest was. Dat herleidde je uit de stream die je had gezien, tog?quote:
quote:Ik heb weleens 'n stream gezien van dat feest. Wat een bagger zeg.
Uiteraard, er wordt altijd eerst opgebouwd, maar das te soft om los te gaan voor mij. Pas al het harde hardstyle/oldkool/hardcore is, kan ik goed losgaanquote:Maakt dat bij dit soort muziek dan nog uit
Lees de rest van de post(s) anders ook even.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hoezo beter lezen. Zoveel typte je niet en hetgene wat je typte kwam er op neer dat het kutfeest was. Dat herleidde je uit de stream die je had gezien, tog?![]()
[..]
[..]
Uiteraard, er wordt altijd eerst opgebouwd, maar das te soft om los te gaan voor mij. Pas al het harde hardstyle/oldkool/hardcore is, kan ik goed losgaan![]()
Of dit:quote:Omdat het gewoon bagger is. Matige muziek meestal, achterlijke sfeer, kaartjes zijn niet de goedkoopste, achterlijke locatie... gewoon een kutfeest.
Wat het ook is het maakt niet uit. Je bent er niet geweest en kan er niet over meepraten.quote:Ik vind de sfeer maar matig, tenminste voor zover ik het kan beoordelen. Heb het ook wel gehoord van mensen die er zijn geweest dat het tegenviel. Locatie is matig en de muziek is nog erger. En dan die Megamix, da's toch ook op dit feest?
Nope, ben objectief daarom klaag ik over de prijsquote:Op zondag 5 maart 2006 15:05 schreef Trancelocator het volgende:
Je zou bijna vergeten dat Nawien degene is die dit KB topic heeft geopend, maar het is gewoon een fanboy.
Het antwoord staat in dit topic.quote:
Nee, want mijn vraag kwam pas na je "antwoorden"quote:Op zondag 5 maart 2006 15:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het antwoord staat in dit topic.
Het antwoord kan ook voor de vraag staan hoor. Heb je je VMBO wel afgemaakt?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:09 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, want mijn vraag kwam pas na je "antwoorden"![]()
hahahah kan ik beter aan jou vragenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het antwoord kan ook voor de vraag staan hoor. Heb je je VMBO wel afgemaakt?
Het kan zijn dat het antwoord op een vraag er al stond. Niet omdat iemand helderziend is, maar omdat het "toevallig" vantevoren al gepost was of omdat jouw opmerking gewoon heel dom is.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahahah kan ik beter aan jou vragen![]()
Het antwoord kan alleen voor de vraag staan als je helderziend bent![]()
Want hoe kan het antwoord nou voor de vraag staan, als de vraag pas na de antwoorden gesteld wordt![]()
Ik heb mijn Mavo, vmbo bestond toen niet, idd afgemaak. Cum laude geslaagd ook![]()
Nu naar het HBO![]()
Wel eens van "Vragen naar de bekende weg" gehoord?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:12 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahahah kan ik beter aan jou vragen![]()
Het antwoord kan alleen voor de vraag staan als je helderziend bent![]()
Want hoe kan het antwoord nou voor de vraag staan, als de vraag pas na de antwoorden gesteld wordt![]()
Ik heb mijn Mavo, vmbo bestond toen niet, idd afgemaakt. Cum laude geslaagd ook![]()
Nu naar het HBO![]()
Het kan zo zijn, maar toevallig is het niet zo, dus geef nou maar gewoon antwoord eikel, of heb je geen antwoordquote:Op zondag 5 maart 2006 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het antwoord op een vraag er al stond. Niet omdat iemand helderziend is, maar omdat het "toevallig" vantevoren al gepost was of omdat jouw opmerking gewoon heel dom is.
Mavo. Tja..
ja maar dat doe ik hier nietquote:Op zondag 5 maart 2006 15:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wel eens van "Vragen naar de bekende weg" gehoord?![]()
Doe niet slim als je het niet bent, is mijn adviesquote:Bedoel je dit:
quote:
Omdat het gewoon bagger is. Matige muziek meestal, achterlijke sfeer, kaartjes zijn niet de goedkoopste, achterlijke locatie... gewoon een kutfeest.
Of dit:
quote:
Ik vind de sfeer maar matig, tenminste voor zover ik het kan beoordelen. Heb het ook wel gehoord van mensen die er zijn geweest dat het tegenviel. Locatie is matig en de muziek is nog erger. En dan die Megamix, da's toch ook op dit feest?
Wat het ook is het maakt niet uit. Je bent er niet geweest en kan er niet over meepraten.
Daar begin je al met schelden. Wat een zwaktebod. Lees mijn posts nog eens goed. Je kunt het wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het kan zo zijn, maar toevallig is het niet zo, dus geef nou maar gewoon antwoord eikel, of heb je geen antwoord.
Je probeert heel interessant te doen, maar je "slimme" opmerkingen slaan kant noch wal.
Mavo zegt trouwens nix, ken zat mensen die de uni doen, maar tog op de Mavo zijn begonnen![]()
Weer die vooroordelen he![]()
ga trouwens al naar het HBO, of is dat ook minderwaardig voor jou![]()
Bij infantielen als jij dring je alleen maar door als je scheldquote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar begin je al met schelden. Wat een zwaktebod. Lees mijn posts nog eens goed. Je kunt het wel.
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Bij infantielen als jij dring je alleen maar door als je scheldt![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:50 schreef HighLander het volgende:
[..]
Maakt dat bij dit soort muziek dan nog uit
Wat verwacht je ook van een Mavoklantje?quote:
Niks tegen Mavo hčquote:Op zondag 5 maart 2006 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat verwacht je ook van een Mavoklantje?
Wij hebben deluxe kaartjes, is 110 euro en ach als je het kan betalen waarom niet??quote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef sjeppert het volgende:
waarom ga je niet naar emporium?
kaartje is de helft geodkoper en de line up is much better,
veel meer dj's voor minder geld. Locatie is ook goed te doen
Dat maakt wel indruk op je CV inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks tegen Mavo hč![]()
Daar kun je nog best ver mee komen...
Zo ben ik bijvoorbeel modje op fok geworden, van HBB nog wel
Ik heb VMBO en MBO gedaan, kon met gemak HBO maar had geen zin. Maar ik zie mensen die een opleiding aan de uni hebben gedaan nog ergere spel en taal fouten maken. Dus jouw opmerking slaat ff helemaal nergens op.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat verwacht je ook van een Mavoklantje?
Geen zin. Natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb VMBO en MBO gedaan, kon met gemak HBO maar had geen zin. Maar ik zie mensen die een opleiding aan de uni hebben gedaan nog ergere spel en taal fouten maken. Dus jouw opmerking slaat ff helemaal nergens op.
Kijk, jíj begrijpt mequote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat maakt wel indruk op je CV inderdaad.
Ach kom, niets van aantrekken. Tis fok hier. Welke opleiding we ook gedaan hebben, we zitten hier op de zondagmiddag allemaal even kansloos te wezen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb VMBO en MBO gedaan, kon met gemak HBO maar had geen zin. Maar ik zie mensen die een opleiding aan de uni hebben gedaan nog ergere spel en taal fouten maken. Dus jouw opmerking slaat ff helemaal nergens op.
Mjah geld speelde op dat moment ook een grote rol, maar knap hoor dat jij het zo goed weet!. Echt een beter mens ben je omdat je een hogere opleiding hebt! Phoe phoe kijk jouw is!quote:
True, true...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom, niets van aantrekken. Tis fok hier. Welke opleiding we ook gedaan hebben, we zitten hier op de zondagmiddag allemaal even kansloos te wezen.
Vijf minuten verder en nog níemand die de "jij bent een mod, dus jij bent kanslozerquote:Op zondag 5 maart 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom, niets van aantrekken. Tis fok hier. Welke opleiding we ook gedaan hebben, we zitten hier op de zondagmiddag allemaal even kansloos te wezen.
Fijn dat je dat inziet.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mjah geld speelde op dat moment ook een grote rol, maar knap hoor dat jij het zo goed weet!. Echt een beter mens ben je omdat je een hogere opleiding hebt! Phoe phoe kijk jouw is!
Je hebt wel autoriteit bij het mod-pakket gekregenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vijf minuten verder en nog níemand die de "jij bent een mod, dus jij bent kanslozer" opmerking gemaakt heeft
Neuh, zelfspot... Dat wil ook wel eens helpenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je hebt wel autoriteit bij het mod-pakket gekregen
En jij niet antwoorden hequote:Op zondag 5 maart 2006 16:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je blijft dom doen he?
Hmm nooit van gehoord. Linkje?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef sjeppert het volgende:
waarom ga je niet naar emporium?
kaartje is de helft geodkoper en de line up is much better,
veel meer dj's voor minder geld. Locatie is ook goed te doen
Laat ook maar. Ik heb het stukje zelfs gequote en zelfs dan, ben je te dom om het te snappen. Ik verspil geen tijd meer aan jou, simpelweg omdat het geen rendement heeftquote:
Binnen een minuutquote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mod zijn is wel het allerlaagste natuurlijk.
Iemand die het wel snaptquote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En wat is het hoogst haalbare? Rasmongool?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Binnen een minuut![]()
Je stijgt direct in mijn achting...
Hier op fok wel iddquote:Op zondag 5 maart 2006 19:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
En wat is het hoogst haalbare? Rasmongool?![]()
ik bedank welquote:
Een rijtjeshuis in een gegoede wijk, een vrouw met een bijbaantje, 2,25 kinderen en een halve labrador.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:34 schreef postmortum het volgende:
ik heb vso/lom-mavo-> MBO-detailhandel-> HBO-CE gedaan wat win ik nu?
Blijf verdomme van mijn topic en de replys in mijn topic afquote:Op zondag 5 maart 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, zelfs deze mod met d'r mavo-diploma ziet dat dit niet meer over Sensation gaat. Zijn we klaar met beledigen? Dan halen we gewoon alles weg is het net alsof we nooit offtopic zijn gegaan
Een driewieler?quote:ik heb vso/lom-mavo-> MBO-detailhandel-> HBO-CE gedaan wat win ik nu?
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gaat het nu weer over dat pauperfestival?
kijk ff in uitgaan en vrije tijdquote:
Zekerquote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach als IK er het er maar naar m'n zin heb. Ook weer zin in Decibel Outdoor, Qlimax en Thunderdome.
Thx, zal zeker kijkenquote:kijk ff in uitgaan en vrije tijd
topic staat er ergens tussen
is ook vrij nieuw, vorig jaar was ook pas de eerste editie. Wegens succes herhaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |