Op deze manier wel, dat is het slechte ervan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef matjas het volgende:
Natuurlijk zijn jouw resutaten de schuld van de school/maatschappij.....
Men! In mijn tijd wilde niemand in d eleerlingenraad, en al helemaal niet de populaire mensen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:51 schreef faberic het volgende:
Bovendien: ik kom maar niet in de leerlingenraad waar ik er iets aan kan doen. Daarin komen alleen domme populaire mensen die alleen maar vinden dat de kroketten goedkoper moeten en het frituurvet beter in de kantine. Geen enkel gevoel voor realiteit hebben die lui.
aargh!
Tijden veranderen. Men heeft ontdekt dat het DE plek is om de prijs van de kroketten naar beneden te krijgen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Men! In mijn tijd wilde niemand in d eleerlingenraad, en al helemaal niet de populaire mensen.![]()
In het ideaalbeeld wel ja. In de praktijk is het anders. Ik geloof er niet in.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Projectmatig werken is een stuk realistischer dan al die droge stof absorberen die je na het proefwerk weer bent vergeten.
En om te zorgen dat ze in light vet gefrituurd worden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:01 schreef Q. het volgende:
Tijden veranderen. Men heeft ontdekt dat het DE plek is om de prijs van de kroketten naar beneden te krijgen.
Mensen die wel weten hoe de wereld werkt geloven er wel in.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:01 schreef faberic het volgende:
[..]
In het ideaalbeeld wel ja. In de praktijk is het anders. Ik geloof er niet in.
151 pillen. Minimaal. En *live* *live* *live* als het even kan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
Je zit gevangen in het systeem, bevrijd jezelf voor het te laat is.
Ik zit op een gymnasium, dat is het erge ervan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:15 schreef Hyperdude het volgende:
Ga dan gewoon naar een gymnasium, zeiksnor.
En als je binnen 50 KM van de grens woont kan je ook nog in Duitsland of België terecht, waar ze nog wel normale scholen kennen. Het is ff fietsen, maar dat heb je er toch wel voor over?![]()
"Vroeger" was alles beter. Gewoon een leven naast school ontwikkelen wil wel eens helpen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:51 schreef faberic het volgende:
Kunnen we niet gewoon een keer normaal doen? Hebben er niet tal van mensen hun diploma vroeger gehaald zonder al deze nonsense?
Nee.quote:
Je klacht is dus dat je geen vrienden hebt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:51 schreef faberic het volgende:
Bovendien: ik kom maar niet in de leerlingenraad waar ik er iets aan kan doen. Daarin komen alleen populaire mensen
Als er nodeloos lang over wordt vergaderd zonder dat er een beslissing wordt genoemen, behalve over de kleur en uiterlijk van een logootje, en halverwege de doelstellingen worden verandert en degene die het minste doet wel met de eer strijkt omdat ie communicatief beter is, dan is het idd realistisch.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:59 schreef Q. het volgende:
Projectmatig werken is een stuk realistischer dan al die droge stof absorberen die je na het proefwerk weer bent vergeten.
Dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:31 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
Als er nodeloos lang over wordt vergaderd zonder dat er een beslissing wordt genoemen, behalve over de kleur en uiterlijk van een logootje, en halverwege de doelstellingen worden verandert en degene die het minste doet wel met de eer strijkt omdat ie communicatief beter is, dan is het idd realistisch.![]()
Alleen of je dat nou als lesstof zou moeten geven, vraag ik me af.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |