zie de specificaties op deze site.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:51 schreef De_Hertog het volgende:
Dat touchscreen, heeft dat een usb of rs232-aansluiting? Werkt het onder Linux, en verkoop je ook los?
Daar staat niet bij of het onder Linux werkt. Waarschijnlijk niet, want USB, maar kun je hier misschien meer over zeggen?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:55 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
zie de specificaties op deze site.
En nee, ik verkoop alles compleet.
Eerlijkheidshalve kan ik je vertellen dat ik geen verstand heb van Linux. Maar heb je nu interesse of niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar staat niet bij of het onder Linux werkt. Waarschijnlijk niet, want USB, maar kun je hier misschien meer over zeggen?
ik heb hem onder de bestuurderstoel, dus even voorover bukken, je vinger in die knop steken...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe zet je dat ding eigenlijk aan als je (op de bestuurdersstoel) in de auto zit?
Als ik jou auto zo bekijk (Laguna) dan moet dat geen enkele probleem zijn! Sterker nog, de Skytronic omvormer zorgt ervoor dat de stroom automatisch afsluit wanneer de accu onder een bepaalde voltage komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Trekt zo'n geintje niet mijn accu leeg ofzo?
Ohw, maar ik heb serieus wel interesse in alleen dat schermpje hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef N-tertainment het volgende:
tot nu toe weinig serieuze reacties, best jammer eigenljik...
dan mag hij voor eur225,- weg als je serieuze interesse hebt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ohw, maar ik heb serieus wel interesse in alleen dat schermpje hoor.
laat dan maar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
dan mag hij voor eur225,- weg als je serieuze interesse hebt.
Jij raakt je spellen niet kwijt hoor.quote:
ik heb geen haast hoor. Zodra er een echte serieuze bieder komt, dan gaat ie pas weg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jij raakt je spellen niet kwijt hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |