Als ze te doof is om mee te praten negeer je haar verder toch gewoon?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef Chrishop het volgende:
Na mijn achillespees operatie ben ik vandaag weer voor het eerst met de bus geweest. Natuurlijk was er een chaffeur die chagarijnig was dat hij iets langer moest wachten en een dove oma die zo twentsch praat dat je dr niks van snapt maar wel van alles aan je vraagt. Op de vraag wat ik met m'n been heb antwoorde ik dus maar gewoon dat ik mn been had gebroken. Verstond ze niet dus ik zei het wat harder. Verstond ze niet, dus ik schreeuwde maar even dat ik mn been had gebroken. Verstond ze niet. Toen hielp de buschaffeur en toen snapte ze het en de overvolle bus zuchte diep zo van "héhé ein-de-lijk".Ik blij dat ik het gesprek netjes kon beeïndigen en natuurlijk vroeg ze toen hoe ik het gekregen had. Een duidelijk gekweld gekreun echode in de bus en zei ik 'IK BEN GEVALLEN" *doet hand beweging alsof er iets valt* en toen zei ze "oh", en moest iedereen lachen.
![]()
.
goed ideequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef wolferl het volgende:
Neer knuppelen die oudjes.
...net goed...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef Chrishop het volgende:
Ik heb een redelijke opvoeding gehad inclusief mensen, met name ouderen, met respect behandelen maar soms halen ze je het bloed onder de nagels vandaan.
Na mijn achillespees operatie ben ik vandaag weer voor het eerst met de bus geweest. Natuurlijk was er een chaffeur die chagarijnig was dat hij iets langer moest wachten en een dove oma die zo twentsch praat dat je dr niks van snapt maar wel van alles aan je vraagt. Op de vraag wat ik met m'n been heb antwoorde ik dus maar gewoon dat ik mn been had gebroken. Verstond ze niet dus ik zei het wat harder. Verstond ze niet, dus ik schreeuwde maar even dat ik mn been had gebroken. Verstond ze niet. Toen hielp de buschaffeur en toen snapte ze het en de overvolle bus zuchte diep zo van "héhé ein-de-lijk".Ik blij dat ik het gesprek netjes kon beeïndigen en natuurlijk vroeg ze toen hoe ik het gekregen had. Een duidelijk gekweld gekreun echode in de bus en zei ik 'IK BEN GEVALLEN" *doet hand beweging alsof er iets valt* en toen zei ze "oh", en moest iedereen lachen.
![]()
.
Nog 11 weken te gaan.
Ze liggen op het kerkhof...veel succes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
goed ideewaar woont je oma ?
je was me al voor merk ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze liggen op het kerkhof...veel succes.![]()
gevolgd door:quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef JaFFe het volgende:
lief dagboek
Dankjequote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:13 schreef Davoice het volgende:
[..]
gevolgd door:
"Ik ben een pauper die erop kickt om bejaarden af te ranselen, maar vandaag sloeg er eentje terug boehoe, waar heb ik dat aan verdiend?"
Ik versta prima twentsch ik werk in een café in Tubbergen, maar dit is dat old skool twentsch van voor de 17de eeuw.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:06 schreef Dr.Death het volgende:
Oma roept: "Kan oe mie nich verstoan ak met oe kuier?"
Ja Xebber!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef buzzer het volgende:
Xebber doe normaal, of blijf anders gewoon weg
Zeikerd...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef Chrishop het volgende:
Ik heb een redelijke opvoeding gehad inclusief mensen, met name ouderen, met respect behandelen maar soms halen ze je het bloed onder de nagels vandaan.
![]()
.
Nog 11 weken te gaan.
Afgesproken, over een jaar of 60 kom ik langs met mijn knuppel....quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef wolferl het volgende:
Neer knuppelen die oudjes.
yeahquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:08 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Afgesproken, over een jaar of 60 kom ik langs met mijn knuppel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |