Kijk vanavond maar naar Hart van Nederland, kamper.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:20 schreef MlR het volgende:
Maar, na het negeren van bovenstaande 'gladiolen', iemand nu enig idee wat er aan de hand is?
Maar die was mooi naar beneden? Dan lijkt mij dat je er toch nog overheen kan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De brug is kapot, daarom.
waarom spijt het mei als het pas maart is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:23 schreef MlR het volgende:
He, dat ik vmbo doe, daar kan ik gvd niets aan doen! Dat heeft hier verdomme ook NIETS mee te maken!
Dus? ik heb ook mavo gehad, daardoor ken ik nog wel nederlandsquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:23 schreef MlR het volgende:
He, dat ik vmbo doe, daar kan ik gvd niets aan doen! Dat heeft hier verdomme ook NIETS mee te maken!
Kan*quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dus? ik heb ook mavo gehad, daardoor ken ik nog wel nederlands
maar kan je het ook?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kennen, kannen, tegenwoordig kan het allebei
tja, ik ken ook vliegen.. maar ik kan het niet..quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kennen, kannen, tegenwoordig kan het allebei
Het heeft de hele dag vast gestaan om Alkmaar. Was dat allemaal ook vanwege de brug? Of was het vanmorgen nog allemaal door de gladde wegen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:37 schreef Minnie_ het volgende:
Huiswaarderbrug was inderdaad stuk.
De dame die schoonmaakt bij ons op het werk belde af omdat ze al 40 minuten bezig was Alkmaar uit te komen (richting Bergen) en het stond overal vast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |