Ik kom hier pas sinds een half uur, dus niet te snel oordelen graag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:39 schreef cultheld het volgende:
TS is een ordinaire handelaar. Zie z'n topichistory.
Namaak..Maargoed. Geen discussies over namaak of geen namaak. Deze is origineel...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef CyberCreation het volgende:
In Turkije hangt het vol met die troep voor 10 euro.
Bewijs? Ergo: Aankoopbewijs, gedetailleerde foto van de polo die jij aanbiedt en niet één van een site. Je lijkt me een oplichter namelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:45 schreef hansvbijnen het volgende:
[..]
Namaak..Maargoed. Geen discussies over namaak of geen namaak. Deze is origineel...
Zie bovenstaande links voor meer info..quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bewijs? Ergo: Aankoopbewijs, gedetailleerde foto van de polo die jij aanbiedt en niet één van een site. Je lijkt me een oplichter namelijk.
Zie hier wat ik gekocht en verkocht heb..quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:52 schreef diamant het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=8464&item=5463396463
en ook deze onlangs op ebay aangeschaft
Reden? Een object aanbieden dat ik via Ebay heb gekocht?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:55 schreef diamant het volgende:
SLOTJE????
Nee, het willens en wetens een object aanbieden die je hebt aangeschaft voor de doorverkoop met winst aan derden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:57 schreef hansvbijnen het volgende:
[..]
Reden? Een object aanbieden dat ik via Ebay heb gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |